DUŻO DOKŁADNYCH ZDJĘĆ TU (wklej link do przeglądarki):
photos.app.goo.gl/eFvXRZoyMKmjAJ8d9
Rower elektryczny marki YAMAHA z silnikiem centralnym, wyprodukowany w czasach gdy robiono o wiele solidniejsze rzeczy niż obecnie. Ten model cieszy się opinią niezniszczalnego, nie znajdziesz w nim "chińszczyzny". Poziomem jakości bije na głowę o wiele droższe konstrukcje jak giant, trek, scott itp. nie mówiąc już o wszelkich mniej znanych markach.
Oryginalna bateria została zregenerowana na ogniwach Li-on 18650 PANASONIC + BMS z balanserem (przestarzałe już oryginalne NiCd jeszcze działały, ale zasięg był już słaby).
Obecnie więc bateria jest sprawna, ma pojemność 9Ah i jest sporo lżejsza od oryginału - została usunięta jedyna bolączka elektryków z tego okresu, ogniwa 18650 są nieporównywalnie lepsze od NiCd - wszystkie pozostałe elementy wykorzystane w rowerze są wyprodukowane w niespotykanej dziś jakości.
Zasięg około 30km i gdyby to było mało to jest możliwość zregenerowania i sprzedaży drugiej oryginalnej baterii (600zł). Ładowanie jest przez oryginalne gniazdo w baterii, ale oczywiście ładowarka jest dedykowana do Li-ion i dorzucam ją w komplecie.
Rower po wiosennym serwisie, założony nowy łańcuch, wymienione wszystkie linki i pancerze.
Wygodne prawie nowe siodełko, podnoszone dźwignią w celu łatwego wyciągnięcia baterii. Bateria zamykana na kluczyk, który oczywiście jest w zestawie.
Rower w nazwie ma 26 i koła są niby 26 cali, ale jest to stary standard. Opona przednia jest więc jeszcze 26 cali, a tylna wymieniona na świetną i drogą Schwalbe MARATHON PLUS 27,5 cala. Według współczesnych standardów rower ma więc koła 27,5 cala. W każdym razie koła są mniejsze od większości "damek" które mają 28 cali, co jest zaletą jeśli użytkownik nie jest wysoki i czyni rower bardziej zwrotnym od tych na większych kołach. Dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości manewrowanie nim jest bardzo łatwe - idealny dla starszych czy mniej wprawionych rowerzystów, wybacza wszelkie błędy. Radzi sobie bez problemu nawet na drogach słabej jakości, nic się nie "telepie" jak w większości nowszych tego typu konstrukcji nawet gdy jedziemy polną drogą.
Rozmiar będzie odpowiedni dla osób o wzroście 150 - 175cm, rozmiar ramy to okolice M/L czyli najbardziej uniwersalny.
Silnik centralny z tensometrem - czyli im mocniej ciśniemy tym więcej wspomaga - jazda elektrykiem z tym rozwiązaniem najbardziej przypomina jazdę zwykłym rowerem. Brak manetki więc rower jest w świetle przepisów rowerem i jazda nim jest w pełni legalna.
2 tryby wspomagania: normalny i eco. Solidny bagażnik. Działające oświetlenie. 3 biegi w piaście NEXUS - rozwiązanie lepsze dla tego typu rowerów niż zewnętrzna przerzutka, pozwala używać jednorzędowy czyli szeroki i mocny łańcuch. Oryginalnie piasta powinna mieć 4 biegi, ale obecnie działają 3 - nie diagnozowałem dlaczego, pewnie jakiś element piasty wymaga wymiany lub regulacji/wyczyszczenia, ale te 3 biegi w zupełności wystarczają do jazdy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masz pytania - pytaj śmiało, jeśli chcesz pogadać to podaj swój nr tel. to oddzwonię
Opcja "dostawa przez sprzedającego" - tylko po doga.daniu ;)
Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę więc informuję, że regulamin allegro zabrania podawania wysokości swoich zbójeckich opłat w treści aukcji :(
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------