Yamaha WR-250F przerobiona na YZF (crf, rmz, kxf) (1041630359)



Sprzedano za: 7 000,00 zł

Zakończona o 22:10 dnia 24.05.2010 r.

Kategoria: Cross, Enduro
Lokalizacja: Prochowice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2003
Kolor
Niebieski
Uszkodzony
Nie
Moc [KM]
43
Rodzaj paliwa
benzyna
Rodzaj napędu
łańcuch

oferta nr 1041630359


Opis

Witam! Na dzisiejszej aukcji mam do zaoferowania motocykl Yamaha WR-250F z roku 2003. Jestem jego drugim właścicielem, tak samo jak mój poprzednik włożyłem w ten motor wiele czasu i wysiłku. Niestety ze względów finansowych jestem zmuszony go sprzedać. Yamaszka służyła mi ponad sezon, dostarczając niezapomnianych wrażeń z jazdy. Każdy kto choć trochę zagłębił się w ten sport wie, że ciężko z niego zrezygnować :) Nie musze także rozpisywać się o tym co ten motocykl potrafi, bo potrafi bardzo bardzo dużo :)


Stan motorku określam na bardzo dobry jak na swój wiek. Opony: przód 60%, tył (szkoda gadać). Silnik chodzi płynnie, nie pali oleju, więc nie ma co się martwić o zawory, to nie honda że trzeba tam co chwile zaglądać. W trakcie mojego serwisu, olej wymieniany był średnio co 3-4 jazdy bez względu na to ile one trwały. Mój poprzednik wymieniał olej równo co 2 jazdy. Nigdy nie było problemów z tym silnikiem. Jedynymi wadami są, brak plastiku (pole numerowe nad przednim błotnikiem) - koszt takiego plastiku to ok. 60-70zł. Drugi mankament to rozrusznik, lecz to za sprawą świecy która była wymieniona rok temu i nadszedł jej kres. Oczywiście na kopa pali bezproblemowo. Brak jakich kolwiek wycieków z lagów, były one nagminnie czyszczone i konserwowane. Napęd określam na stan dobry, tylnia zębatka jest jeszcze w miare, przednia prawie nowa, co jazde smarowane. Do wymiany także dźwignia zmiany biegów koszt ok. 60zł mimo to da się jeździć na obecnej. Motocykl pozbawiony elektryki, prócz rozrusznika niczym nie różni się od modelu yzf. Obecnie założony wydech od yzf, lecz posiadam orygnialny (gratis). Nie ma homologacji. Mimo iż motocykl został pozbawiony cech enduro, czyli praktycznie całej elektryki używany był tylko amatorsko do jadzy po leśnych bezdrożach, był 2 razy na torze. Oczywiście można we wlasnym zakresie podłączyć do niego jakieś światełka, całe okablowanie zostalo nienaruszone. Dodatkowo moto posiada podwyżenie kierownicy, co bardzo przydaje się osobom wyższym (jednak zawsze można je odkręcić). Zmieniony został przewód hamulcowy przedni, robiony na zamówienie, nie do złamania jak standardowy. W zeszłym roku zostały wymionione także filtry oleju w ramie. Oprócz tych wad co wyżej wymieniłem nie idzie się do niczego przyczepić. Można spokojnie wsiadać na motorek i śmigać. Reszte widać na załączonych obrazkach. W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań proszę pisać, lub dzwonić na tel. 667-021-303.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.