YAMAHA FX HO 2020
Dostępny w lutym 2020 w salonie w Łodzi
Faktura VAT 23% / leasing / raty
Stylowy kadłub i jeszcze większa wszechstronność
Wyjątkowy silnik o pojemności 1812 cm3 z pompą wysokiego ciśnienia i inteligentnym elektronicznym układem sterującym przepustnicą generuje dużą moc przy niskim zużyciu paliwa. Elegancki kadłub wykonany z lekkiego kompozytu NanoXcel oraz wyjątkowy system sterowania RiDE zapewniają maksymalny komfort i pewność, jakiej nie doświadczyleś nigdy wcześniej.
Model FX HO zyskał jeszcze bogatsze wyposażenie. Tryb No Wake i Cruise Assist, wygodna kanapa dla trzech osób, szeroka platforma rufowa, stopień ułatwiający wchodzenie z wody na pokład, podwójne uchwyty oraz więcej schowków — to tylko niektóre z wprowadzonych udogodnień.
- Niepowtarzalny, 4-poziomowy układ sterowania z regulacją przechyłu
- Bieg wsteczny z systemem kontroli trakcji
- Wysokowydajny silnik o pojemności 1812 cm3 z układem EFI
- Innowacyjny, intuicyjny system sterowania RiDE™ z elektronicznym biegiem wstecznym
- System wspomagania sterowania, tryb No Wake i system elektronicznego trymowania
- Pierwszy na rynku kolorowy wyświetlacz z ekranem dotykowym
- System Multi-Mount do mocowania akcesoriów
- Niski stopień i podwójne uchwyty ułatwiające wchodzenie na skuter z wody
- Luksusowe, 2-częściowe siedzenie Cruiser dla 3 osób
- System odprowadzania wody z miejsca na nogi
Mocny, wysokowydajny silnik o pojemności 1812 cm3
Z wysokowydajnego silnika o pojemności 1812 cm3 płynie porywająca moc, która przekłada się na niesamowite przyspieszenie, dzięki zastosowaniu pompy strumieniowej o wysokim przepływie z trójpłatową śrubą napędową. Elektroniczny układ wtrysku paliwa (EFI) gwarantuje stałą moc i ekonomiczną pracę, nawet podczas używania standardowego paliwa bezołowiowego
Kałub o aerodynamicznym kształcie, wykonany w technologii NanoXcel2
Smukłe, aerodynamiczne kadłuby modeli z serii FX zostały wykonane z
opatentowanego przez Yamahę materiału NanoXcel2. Są one niezwykle lekkie, a jednocześnie sztywne i wytrzymałe. Zapewniają fantastyczne osiągi — doskonałe przyspieszenia, wyższe prędkości maksymalne i niższe zużycie paliwa oraz jeszcze większy komfort pływania.
System RiDE (Reverse with Intuitive Deceleration Electronics - intuicyjny system sterowania z elektronicznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE® wynosi pojęcie przyjemności z pływania na nowy poziom, zapewniając pełną kontrolę nad jednostką nawet początkującym sternikom. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce, aby ruszyć do przodu, lub dźwignię przy lewej, aby zwolnić lub popłynąć wstecz. Dzięki funkcji ograniczenia obrotów na biegu wstecznym pływanie stało się niezwykle łatwe!
Elektroniczne sterowanie — kolejna rewolucja
Nasz wysokiej klasy elektroniczny układ sterowania zachwyca swoim „inteligentnym” działaniem. System wspomagania sterowania ułatwia utrzymywanie określonej prędkości, a trójpozycyjny tryb No Wake umożliwia prowadzenie skutera po akwenie, na którym obowiązuje zakaz wytwarzania fali. Sternik ma też do dyspozycji elektroniczne wspomaganie biegu wstecznego i układ TDE (kierunkowego zwiększania ciągu) stosowany podczas manewrowania z bardzo niską prędkością
Nowy system sterowania
Najnowsza generacja naszego dobrze znanego systemu trybu L umożliwia wstępne ustawienie nie tylko ograniczenia prędkości maksymalnej, ale również krzywej przyspieszenia. Rozwiązanie to znacznie ułatwia holowanie dmuchanych zabawek czy deski wakeboardowej. Sternik z mniejszym doświadczeniem może ograniczyć prędkość maksymalną lub ustawić stałą prędkość na dłuższym rejsie w celu zapewnienia maksymalnej oszczędności paliwa.
Liberty Motorcycles sp.z.o.o
ul. Dąbrowskiego 207/213, 93-231 Łódź
NIP: 982-038-18-27
Mail : kgogolew@libertymotors.pl