YAMAHA SILNIK ZABURTOWY F9.9LEL
SUPER CENA : 15 000,00 zł
- Silnik sterowany za pomocą manetki
- Rozruch elektryczny
- Waga 45 kg
- W zestawie zbiornik paliwa 12l wraz z linią paliwową
- Pojemność 212 cm3
- Kolumna L 552 mm
SILNIK SPALINOWY ZABURTOWY YAMAHA FT9.9LEL
Jeżeli potrzebujesz odpowiedniej mocy i precyzyjnej sterowności, wybierz silnik z serii FT. Jednostki te wyróżniają się minimalnym poziomem hałasu i drgań oraz bardzo niskim zużyciem paliwa.
W serii FT zastosowano opatentowane śruby Yamaha Dual-Thrust, które zapewniają pełny ciąg do przodu i wstecz, ułatwiając manewrowanie ciężkimi łodziami. Lekki model FT9.9 to wygodna w użyciu, w pełni przenośna jednostka wyposażona we wbudowany uchwyt transportowy.
Wersja FT oferuje takie same parametry techniczne i zalety jak popularna jednostka F8, ale daje jeszcze więcej możliwości. To doskonały silnik o dużej mocy, który nigdy Cię nie zawiedzie.
Specjalne przełożenia przekładni zapewniają większy ciąg
Silniki serii FT zostały stworzone po to, by zapewnić większy ciąg i moment obrotowy niż modele konwencjonalne. Ich specjalne przełożenia przeciwdziałają kawitacji i uślizgiwaniu się śruby napędowej. Dzięki kombinacji wyjątkowych zalet seria FT sprawdzi się wszędzie tam, gdzie możliwość przewożenia ładunków jest ważniejsza niż uzyskiwanie wysokich prędkości.
Śruba Dual-Thrust gwarantująca pełny ciąg do przodu i wstecz
Śruby napędowe montowane w modelach FT mają większą średnicę i głęboko wcięte łopatki, co gwarantuje maksymalny ciąg do przodu oraz – po zmianie kierunku przepływu gazów spalinowych – wstecz. Rozwiązanie to przekłada się na większą manewrowość i szczególnie przydaje się przy cięższych łodziach.
Konstrukcja silnika najnowszej generacji – sprawność i moc
Silnik FT9.9 charakteryzuje się niezwykle kompaktową konstrukcją i wysoką sprawnością, dzięki dwucylindrowej konfiguracji w układzie SOHC (jeden wałek w głowicy cylindrów). Stylowa i kompaktowa konstrukcja górnej obudowy ozdobiona grafiką odzwierciedla nowoczesne podejście naszej firmy do najnowszej generacji silników.
Specjalna podkładka do przechowywania w pozycji pionowej
Ten interesujący silnik oferuje kilka niezwykle praktycznych rozwiązań, które ułatwiają jego przechowywanie. Specjalna podstawka umożliwia przechowywanie silnika FT9.9 w pionowej pozycji. Silnik można również położyć na tylnej części bezpośrednio na pokładzie lub na podłodze. Nowy, składany uchwyt rumpla minimalizuje ilość miejsca zajmowanego przez silnik podczas użytkowania i przechowywania.
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie
Dzięki opracowanemu przez Yamahę systemowi umożliwiającemu pływanie w płytkiej wodzie możesz bez obaw skierować łódź w stronę brzegu. Zapewniając pełną ochronę śruby, system umożliwia dopłynięcie w niemal każde miejsce, niezależnie od tego, czy pływasz po mętnym jeziorze czy też po krystalicznie czystych płyciznach morskich.
System płukania słodką wodą
Zamontowana z przodu, łatwo dostępna złączka umożliwia wypłukiwanie soli i brudu z kanałów wodnych bez potrzeby uruchamiania silnika – wystarczy podłączyć wąż ogrodowy. To niezwykle skuteczny sposób na zmniejszenie korozji i wydłużenie żywotności silnika zaburtowego.
- Specjalne przełożenia przekładni zapewniają większy ciąg
- Śruba Dual-Thrust – pełny ciąg do przodu i wstecz
- Ergonomiczna dźwignia zmiany biegów na uchwycie rumpla
- Rumpel z mechanizmem szybkiego składania ułatwia przechowywanie
- Dodatkowa podstawka umożliwiająca przechowywanie w pozycji pionowej
- Kompaktowa i wydajna konstrukcja silnika
- Duża moc i imponujący moment obrotowy
- System Power Tilt
- Układ zapłonowy CDI
- Wysokowydajny alternator
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- System płukania słodką wodą
Zmierz dokładnie górną część pawęży z dnem łodzi.
Następnie dopasuj kolumnę do silnika.
1. Górna część pawęży.
2. Wewnętrzna część montowana na pawęży.
3. Odległość mówiąca nam jaki rozmiar stopy silnika wybrać.
4. Dno łodzi.
5. Płyta grawitacyjna.