Uwaga! Szanowni Państwo. Bardzo prosimy o kontakt w sprawie dostępności naszych produktów. Bardzo często produkty, o które Państwo pytają posiadamy od ręki, natomiast paczki nadajemy w terminie do 3 dni roboczych od momentu zakupu.
YAMAHA SILNIK ZABURTOWY F9.9JMHL
SUPER CENA : 11 500,00 zł
- Silnik sterowany na rumpel
- Rozruch ręczny
- Waga 41 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: oddzielnie 12 litrów
- Pojemność 212 cm3
- Kolumna L 558 mm
SILNIK SPALINOWY ZABURTOWY YAMAHA F9,9JMHL
Duża moc nie musi oznaczać konieczności stosowania nieporęcznego, ciężkiego silnika. Lekki silnik F9,9 jest wygodną w użyciu, w pełni przenośną jednostką, wyposażoną we wbudowany uchwyt transportowy.
Odkryj radość użytkowania cichej, płynnie pracującej, czterosuwowej Yamahy, która zachwyca oszczędną konsumpcją paliwa i niezawodnością. System zapłonu CDI Yamahy gwarantuje niezawodny rozruch już za pierwszym razem, a obrotowa manetka oraz układ biegów Przód-Neutralny-Wsteczny (F-N-R) umożliwiają prostą i bezpieczną obsługę.
Silnik ten świetnie się sprawdza w wielu zastosowaniach - na małych łodziach pomocniczych, na jednostkach wędkarskich i rekreacyjnych. Szukasz godnego zaufania partnera do pracy? Yamaha F9,9 jest doskonałym wyborem!
Konstrukcja najnowszej generacji — sprawność i moc
F9,9 charakteryzuje się niezwykle kompaktową konstrukcją i wysoką sprawnością dzięki dwucylindrowej konfiguracji w układzie SOHC (jeden wałek w głowicy cylindrów). Stylowa górna obudowa i dopracowana grafika odzwierciedlają nowoczesne podejście do projektowania, typowe dla nowej generacji silników zaburtowych Yamahy.
Nowy kształt rumpla i elementów sterujących
Rumpel i elementy sterujące silnika F9,9 zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić maksymalną ergonomię. Rumpel ma optymalną długość, a dźwignia zmiany biegów została umieszczona w bardzo dostępnym miejscu. Takie rozwiązanie gwarantuje intuicyjne i wygodne sterowanie. Mechanizm szybkiego składania uchwytu ułatwia przenoszenie i przechowywanie silnika.
Silnik, który łatwo przenosić
Silnik F9,9 jest ceniony za wyjątkowe osiągi i poręczność, a także liczne udoskonalenia konstrukcyjne, dzięki którym korzystanie z niego jest prawdziwą przyjemnością. Duży, wygodny uchwyt transportowy jest zintegrowany ze wspornikiem układu kierowniczego, zaś rumpel składa się do tyłu. Rozwiązanie to pozwala zwiększyć ilość miejsca na łodzi i ułatwia
Specjalna podkładka do przechowywania w pozycji pionowej
Ten interesujący silnik oferuje kilka niezwykle praktycznych rozwiązań, które ułatwiają jego składowanie. Specjalna podstawka umożliwia przechowywanie silnika F9,9 w pionowej pozycji. Silnik można również położyć na tylnej części bezpośrednio na pokładzie lub na podłodze. Nowy, składany uchwyt rumpla minimalizuje ilość miejsca zajmowanego przez silnik podczas użytkowania i składowania.
System płukania słodką wodą
Zamontowana z przodu, łatwo dostępna złączka umożliwia wypłukiwanie soli i brudu z kanałów wodnych bez potrzeby uruchamiania silnika – wystarczy podłączyć wąż. To niezwykle skuteczny sposób na zmniejszenie korozji i wydłużenie żywotności silnika zaburtowego.
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie
Dzięki opracowanemu przez Yamahę systemowi umożliwiającemu pływanie w płytkiej wodzie możesz bez obaw skierować łódź w stronę brzegu. System, zapewniając pełną ochronę śruby, pozwala dopłynąć w niemal każde miejsce, niezależnie od tego, czy pływasz po mętnym jeziorze, czy też po krystalicznie czystych morskich płyciznach.
- Ergonomiczna dźwignia zmiany biegów na uchwycie rumpla
- Rumpel z mechanizmem szybkiego składania ułatwia przechowywanie
- Dodatkowa podstawka umożliwiająca przechowywanie w pozycji pionowej
- Kompaktowa i wydajna konstrukcja silnika
- Duża moc i imponujący moment obrotowy
- Duży i wygodny uchwyt do przenoszenia
- Cewka oświetleniowa montowana w standardzie
- System płukania słodką wodą
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- Ogranicznik obrotów
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
- Sygnał dźwiękowy informujący o niskim ciśnieniu oleju
Zmierz dokładnie górną część pawęży z dnem łodzi.
Następnie dopasuj kolumnę do silnika.
1. Górna część pawęży.
2. Wewnętrzna część montowana na pawęży.
3. Odległość mówiąca nam jaki rozmiar stopy silnika wybrać.
4. Dno łodzi.
5. Płyta kawitacyjna.