Uwaga! Szanowni Państwo. Bardzo prosimy o kontakt w sprawie dostępności naszych produktów. Bardzo często produkty, o które Państwo pytają posiadamy od ręki, natomiast paczki nadajemy w terminie do 3 dni roboczych od momentu zakupu.
YAMAHA SILNIK ZABURTOWY F15CMHL
SUPER CENA : 15 400,00 zł
- Silnik sterowany za pomocą rumpla
- Rozruch ręczny
- Waga 56 kg
- W zestawie zbiornik paliwa 25l wraz z linią paliwową
- Pojemność 362 cm3
- Kolumna L 565 mm
Wygoda małego silnika, osiągi dużego silnika
Jeżeli interesuje Cię połączenie łatwej obsługi i doskonałej kontroli, nie szukaj dalej – wybierz modele F15 lub F20. Wszechstronny, dwucylindrowy, 4-suwowy silnik łączy moc i precyzję, zapewniając płynną pracę. Wiodące rozwiązania w dziedzinie zużycia paliwa i emisji spalin sprawiają, że silniki są przyjazne dla środowiska. Ciesz się również dodatkowymi zaletami silników zaburtowych Yamaha, takimi jak sterowany komputerowo zapłon, system uruchamiania nierozgrzanego silnika, chłodzona wodą pompa paliwowa oraz duży tłumik. Takie funkcje dotychczas były dostępne wyłącznie w większych silnikach. Niezależnie od sposobu wykorzystania - do celów komercyjnych, profesjonalnych czy rekreacyjnych te silniki to przepis na sukces.
Regulacja oporu sterowania
Sterowanie pracą silników F20 i F15 jest bardzo łatwe i wygodne. Dzieje się tak, ponieważ silniki są wyposażone w liczne funkcje, takie jak dźwignia zmiany biegów zamontowana w przedniej części oraz pojedyncza dźwignia regulacji oporu sterowania przy prostym w obsłudze starterze ręcznym. Uchwyt na rumplu i podpórki na tylnej części ułatwiają transport i przenoszenie.
PrimeStart™
Teraz uruchamianie silnika, nawet zimnego, może być równie łatwe jak rozruch silnika w samochodzie osobowym. Dzięki systemowi PrimeStart™, dostępnemu wyłącznie w produktach Yamaha, silnik uruchamia się za pierwszym razem przy każdym użyciu startera elektrycznego lub ręcznego.
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie
Dzięki opracowanemu przez Yamahę systemowi umożliwiającemu pływanie w płytkiej wodzie możesz bez obaw skierować łódź w stronę brzegu. Zapewniając pełną ochronę śruby, system umożliwia dopłynięcie w niemal każde miejsce, niezależnie od tego pływasz po mętnym jeziorze, czy też po krystalicznie czystych płyciznach morskich.
System płukania słodką wodą
Zamontowana z przodu, łatwo dostępna złączka umożliwia wypłukiwanie soli i brudu z kanałów wodnych bez potrzeby uruchamiania silnika - wystarczy podłączyć wąż. To niezwykle skuteczny sposób na zmniejszenie korozji i wydłużenie żywotności silnika zaburtowego
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Przypadkowe uruchomienie silnika o tak dużej mocy grozi silnym szarpnięciem. Dzięki systemowi zabezpieczającemu przed uruchomieniem na biegu nie musisz się o to martwić. W modelach, w których występuje starter ręczny, jest on zablokowany, jeżeli włączony jest inny bieg niż neutralny. W modelach ze starterem elektrycznym układ zasilania silnika startera jest odłączony do momentu włączenia biegu neutralnego.
Zmierz dokładnie górną część pawęży z dnem łodzi.
Następnie dopasuj kolumnę do silnika.
1. Górna część pawęży.
2. Wewnętrzna część montowana na pawęży.
3. Odległość mówiąca nam jaki rozmiar stopy silnika wybrać.
4. Dno łodzi.
5. Płyta kawitacyjna.