Sprzedaje Yamahę, którą sprowadziłem dla siebie z USA w roku 2007. Motocykl miał wtedy ok 2000 mil przebiegu i był w zasadzie nowy. Kupiłem go w salonie Harley Dawidson.
Obecnie Yamaha ma 77 000 km i od 2 lat w zasadzie stoi w garażu, choć regularnie jest przewietrzana w trasach "dookoła komina"
Motocykl jest oczywiście 100% sprawny, choć przez tyle lat zdarzyły mu się obtarcia na parkingu czy jakieś kosmetyczne i estetyczne drobiazgi.
Na dzień dzisiejszy motocykl jest w następującej konfiguracji:
Fotel Corbin Solo Stinger
Oparcie dla pasażera Yamaha (choć przy tym fotelu wykorzystuje je jedynie do wożenia torby na dalsze trasy)
Szyba oryginalna mała Boulevard ciemna
Szyba Clearviewshield duża pasująca do uchwytów Boulevard
Manetki Kuryakin Flame
Podnóżki Kuryakin Flame
Duży pług zasłaniający całą ramę
Wydech oryginalny - rozwiercony z solidnym basowym brzmieniem
Wydech Baron slip on - mniejszy niż komin oryginalny dosyć głośny
Kierunki z przodu LED
Lampa tylna zintegrowana z kierunkowskazami
Tablica rejestracyjna z lewego boku lekko schowana w felgę.
Poza tym nowa opona z tyłu Avon Storm 2
Pas napędowy wymieniony jakieś 10 tys km temu z racji mądrego kolegi, który się zagapił i na światłach zahaczył tylne koło zębate czym spowodował obgryzienie osłony gumowej pasa i wyszczerbieniem samego koła. Oczywiście wszystko wymienione na nowe a stare koło i pas do wglądu albo zabrania na pamiątkę czy wymianę bo poza kosmetyką są 100% sprawne.
Jedyny powód sprzedaży Wariata to dorastająca córka, która zamierza ze mną jezdzić a bądźmy szczerzy Warrior to nie jest pojazd na 2 osoby... Stąd myślę o zakupie GS czy Crosstourera.
Do motocykla mogę dołożyć świetną skórzaną kurtkę ICON DMH i kamizelkę ICON F&D. Kurtka już praktycznie niedostępna w sprzedaży a do Warriora pasuje idealnie ;-).
Jeszcze sprawa przebiegu. Niektórzy pewnie będą się kierować jedynie tym elementem i martwić że 77 tyś..... poczytajcie o przebiegach na rswarrior.com. Silnik yamahy spokojnie dotrwa do 150 tyś km. Jest super solidny i nie wysilony a przez to bardzo trwały. Zdarzają się przebiegi blisko 150 tyś MIL. Mój motocykl był eksploatowany normalnie, kilometry robił głównie na dalekich trasach. W pełni syntetyczny olej i filtry wymieniane są co roku niezależnie od przebiegu. Tak się zastanawiam patrząc na podobne oferty nawet starszych motocykli z przebiegami 12, 16 , 23 tyś itp.
2 tyś km rocznie trudno uwierzyć. Sami kolekcjonerzy i żadnego motocyklisty.
W razie pytań śmiało dzwońcie
Piotrek 603121791