UWAGA !!! UWAGA !!!
PRAWDOPODOBNIE MOTOCYKL W NAJLEPSZYM STANIE TECHNICZNYM DOSTĘPNYM NA RYNKU MOTOCYKL ABSOLUTNIE NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO ZAREJESTROWANY GOTOWY DO JAZDY POSIADA WAŻNY PRZEGLĄD TECHNICZNY ORAZ UBEZPIECZENIE ZAPRASZAMY DO OGLĘDZIN.
YAMAHA DRAG STAR XVS 1100 2007r
Yamaha XVS 1100 Drag Star to motocykl klasy cruiser produkowany przez japoński koncern Yamaha Motor Company w latach 1998-2008. Przez 10 lat obecności na ogólnoświatowym. Wersja DRAG STAR XVS 1100 przywodzi na myśl klasyczne krążowniki z lat 60’ i 70’. Yamaha XVS 1100 Drag Star została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 1063 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon TCI i elektryczny rozrusznik. Moc maksymalna 62 KM i maksymalny moment obrotowy 85 Nm trafiają na tylne koło za pomocą bezobsługowego wału napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Takie osiągi nawet w tak ciężkim motocyklu (na sucho model XVS 1100 Drag Star waży 259 kilogramów) zapewniają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 180 km/h. Masa Yamahy i duża pojemność silnika nie pozostawiły miejsca dla niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym plasuje się na poziomie 7 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów zapewnia zasięg prawie 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Szkieletem Yamahy XVS 1100 Drag Star jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z ogromną masą motocykla. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 298 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zamontowano centralną kolumnę z amortyzatorem olejowym (z regulacją napięcia wstępnego sprężyny) typu Monoshock oraz wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 282 mm i zacisk jednotłoczkowy. Yamaha XVS 1100 Drag Star porusza się na 18. i 15. calowych (przód/tył) felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 110/90-18 i 170/85-15 (przód/tył).
KILKA SŁÓW ODNOŚNIE MOTOCYKLA I JEGO POCHODZENIA:
- MOTOCYKL POCHODZI OD MIŁOŚNIKA ORAZ PASJONATA MOTORYZACJI
- MOTOCYKL ABSOLUTNIE NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO JEST ZAREJESTROWANY ORAZ GOTOWY DO JAZDY ZAPRASZAMY DO OGLĘDZIN
- MOTOCYKL OCZYWIŚCIE GARAŻOWANY W OGRZEWANY GARAŻ
- PIERWSZY WŁAŚCICIEL W POLSCE
- NOWE OPONY PRZÓD TYŁ WYMIENIONE W TYM ROKU
- NOWY AKUMULATOR WYMIENIONY W TYM ROKU
- NOWA PRZEDNIA SZYBA-OWIEWKA WYMIENIONA W TYM ROKU
- WSZYSTKIE KANAPY ZOSTAŁY ODDANE DO RENOWACJI W TYM ROKU
- NOWE SAKWY BOCZNE ZAŁOŻONE W TYM ROKU
- UCHWYT WRAZ Z ŁADOWARKĄ DO TELEFONU
- DO MOTOCYKLA DODAJEMY KOMPLET NOWYCH LINEK
- MOTOCYKL NA BIEŻĄCO SERWISOWANY
- PRZEGLĄD MOTOCYKLA WAŻNY DO: 28.04.2023r
- UBEZPIECZENIE MOTOCYKLA WAŻNE DO: 27.04.2023r
MOTOCYKL NIE POSIADA ŻADNYCH UBYTKÓW LAKIERNICZYCH PRAWDOPODOBNIE MOTOCYKL W NAJLEPSZYM STANIE TECHNICZNYM W SIECI.
MOTOCYKL ABSOLUTNIE NIGDY NIE BRAŁ UDZIAŁU W ŻADNYM ZDARZENIU DROGOWYM
SPRZEDAJE Z POWODU GABARYTÓW PO PROSTU ZE WZGLĘDU NA WIEK WUJKA KUPIŁ DUŻO MNIEJSZY MOTOCYKL
OFERTA GRZECZNOŚCIOWA NASZA FIRMA NIE ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ UŻYWANYCH MOTOCYKLI NATOMIAST TA SZTUKA ZASŁUGUJE NA MIANO PRZYSŁOWIOWEJ IGŁY SPRZEDAJEMY MOTOCYKLE NOWE ORAZ DUŻO MNIEJSZEJ POJEMNOŚCI
DLA ZAINTERESOWANYCH MOGĘ PRZESŁAĆ DANE DO CELÓW WERYFIKACYJNYCH.