YACCO ATF X
Olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych, ciężarowych, autobusów, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego.
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 848 Lepkość w 40°C mm2/s 37,5 Lepkość w 100°C mm2/s 7,65 Indeks lepkości 179 Temperatura krzepnięcia °C - 51 Temperatura zapłonu °C >190 Kolor CZERWONY
Zoptymalizowany współczynnik tarcia zapewnia płynną pracę skrzyń biegów wybranych samochodów europejskich, azjatyckich i amerykańskich Wysoki indeks lepkości zapewnia znakomite smarowanie zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. Niska temperatura krzepnięcia zapewnia dobre zachowanie w chłodne dni i natychmiastowe smarowanie po rozruchu Znakomita stabilność termiczna (wzmocniona odporność na utlenianie) w celu wydłużenia jego żywotności Neutralny dla uszczelek, oraz materiałów stosowanych w nowoczesnych układach przeniesienia napędu Normy: Spełnia większość głównych norm producentów i ma szeroki wachlarz zastosowań. Uwaga: YACCO ATF X ma kolor czerwony. Kolor oryginalnego oleju OEM może być inny. Do skrzyń biegów DCT/DSG należy używać olej YACCO ATF DCT, a do skrzyń CVT – YACCO ATF CVT.
Założona w 1919 roku przez Jeana Dintilhaca, firma Yacco ma długą historię sukcesów sportowych i technicznych, dzięki ciągłemu poszukiwaniu bardziej wydajnych produktów, dla największej satysfakcji swoich klientów. Dokonano wielu technicznych osiągnięć, a Yacco była pierwszą firmą, która ustabilizowała węglowodory poprzez dodanie dodatków. Wyczyny sportowe umożliwiły pobicie wielu rekordów świata, dzięki wdrożeniu programów Citroëna w 1931 roku, co umożliwiło pobicie dotychczasowych 522 rekordów. *
*https://pl.frwiki.wiki/wiki/Yacco