XADO MAXIMUM FOR DIESEL TRUCKS 950ML
Zatomizowany kondycjoner metali z rewitalizantem 1 Stage (RF 100).
Specjalnie opracowany do remontu odnawiającego i aktywnej ochrony przed zużyciem silników z zapłonem samoczynnym pojazdach dużych ładowności. Ten innowacyjny 3-składnikowy produkt łączy sobą własności dwufazowego, kompleksowego kondycjonera metali i rewitalizanta 1 Stage.
Korzyści:
- Odnawia powierzchnie detali i kompensuje zużycie bieżące
- Podnosi i wyrównuje kompresję w cylindrach
- Przywraca ciśnienie oleju nawet do nominalnego
- Tworzy aktywny system ochrony obciążeniowej oraz przegrzewania
- Polepsza właściwości smarne oleju i charakterystyki tribologiczne węzłów silnika
- Obniża zużycie paliwa
- Podnosi moc i elastyczność silnika
- Obniża poziom szumów i drgań
- Przedłuża resurs silnika
- Gwarantuje ochronę bezzużyciową silnika przez 100 000 km jazdy.
Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie oraz wzmocnienie filmu olejowego jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.
Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.
Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.
Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.
Stosowanie
Temperatura preparatu przed aplikacją nie powinna być niższa niż +25 st.C. Pojemnik energicznie wstrząsnąć. Wprowadzić zawartość w rozgrzany do temperatury pracy silnik przez wlew oleju. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 3-5 minut.
Proporcje
1 pojemnik (950ml) wystarcza na silnik z 30-45 litrów oleju w układzie smarowania. Poziom oleju nie powinien przewyższać maksymalnej wielkości. Nie dopuszczać do jego przekroczenia!