NOKIAN WR A4
245/40R20 99W XL (270 km/h)
- Rok prod opon: 2019r (39 tydzień)
- Opony zimowe, fabrycznie nowe, pochodzą z Polskiej dystrybucji Nokian Polska.
Cena dotyczy: 2 szt opon
Wystawiamy FV VAT
Wystawiany towar posiadamy fizycznie w magazynie, wysyłka w dniu zamówienia do 13:30 kurier DPD
Opona sportowa Nokian WR A4 w optymalny sposób łączy wyczynowe sterowanie z wysoką przyczepnością w zimie.
Oficjalnie zatwierdzone do użytku w zimie - 3PMSF
Główne korzyści
- Bezpieczeństwo na śniegu
- Cisza i wygoda
- Mocne samochody
M+S i 3MPSF
M+S to skrót od Mud+Snow (Błoto i śnieg), co oznacza, że opony te nadają się do użytku zimą (opony zimowe z kolcami i bez kolców). Oficjalnym oznaczeniem opon zimowych jest symbol płatka śniegu, znany również jako oznaczenie 3PMSF.
Technologia Silent Sidewall — większy komfort jazdy
Specjalnie dostosowana mieszanka kauczukowa między ścianą boczną a bieżnikiem filtruje aktywnie dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się szkodliwych fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.
Lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania — Functional Performance Siping
Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma precyzyjny kształt i dokładnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na doskonałą przyczepność i znakomite prowadzenie.
Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.
Doskonałe prowadzenie – Groove Lifts
Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i poprawiają prowadzenie
Technologia Coanda skutecznie ogranicza ryzyko aquaplaningu
Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na zewnętrznej krawędzi opony przyspiesza przepływ strumienia wody z podłużnych rowków do poprzecznych.Doskonałe właściwości zapobiegania zjawisku aquaplaningu zostają zachowane, nawet jeśli opony się zużyją. Charakteryzuje się również wsparciem zoptymalizowanego przepływu między blokami bieżnika, co redukuje ruch pomiędzy nimi. Wsparcie poprawia sterowność i zapewnia komfortowy hałas toczenia oraz równomierne zużywanie się bieżnika.
Rowki w kształcie nacięć: Bezpieczeństwo na mokrych drogach
Agresywne rowki w kształcie nacięć biegną przez żebra znajdujące się w środkowej części opony, skutecznie magazynując wodę i odprowadzając ją do rowków wzdłużnych.
Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia - Układ lameli Centipede Siping
Obszar centralny jest zdominowany przez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę.
Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy różnym skręcie kół, zwiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.