Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers (Ebook)
Autorzy: Wojciech Jabłoński
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania: 2016
Stron: 248
ISBN: 978-8-3808-8049-8
Formaty: Pdf
20,95 zł >> 17,60 zł (-15%)
Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI - Computer Assisted Telephone lnterviewing). Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary głównych zastosowań wywiadu telefonicznego. Przedstawia również wyniki własnych badań metodologicznych, zrealizowanych w kilkunastu firmach z Polski, Norwegii i Islandii stosujących technikę CATI. Książka może zainteresować badaczy - zarówno akademickich, jak i komercyjnych - korzystających z techniki CATI. Przydatna będzie również osobom odpowiedzialnym za aspekty organizacyjno-logistyczne procesu zbierania danych: managerom działów realizacji, kierownikom badawczych call centers czy superwizorom nadzorującym pracę ankieterów telefonicznych. Publikacja - poza walorami czysto naukowymi - zawiera wiele treści o charakterze aplikacyjnym. Autor zamieszcza w niej rekomendacje związane z przygotowaniem i realizowaniem badań sondażowych z zastosowaniem techniki wywiadu telefonicznego.
UWAGA :: EBOOK dostarczany jest w postaci cyfrowej, do pobrania z biblioteki na koncie Allegro oraz w księgarni Ebookpoint. Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze. Ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM.
KONTAKT:
allegro@ebookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121
fax. 32 230 98 63 w. 110 (pon. - pt. 8.00-16.00)
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice