Kross Trans 1.0 to nasza propozycja, która otwiera segment modeli turystycznych. Ten rower trekkingowy zaprojektowaliśmy tak, aby był jak najbardziej uniwersalny. Jest wygodny, bezawaryjny i wyposażony we wszystkie elementy podnoszące funkcjonalność. Dzięki temu będzie świetnym wyborem zarówno jako rower na co dzień, jak i do rowerowej turystyki czy dłuższych wypadów za miasto. Dzięki dużej gamie dostępnych rozmiarów ram, a także wersjom damskim i męskim, łatwo dopasować Krossa Trans 1.0 idealnie do naszych potrzeb.
Zarówno wersja damska, jak i męska Krossa Trans 1.0 oferuje wygodną, wyprostowaną pozycję za kierownicą, którą możemy dodatkowo dopasować przy pomocy regulowanego wspornika kierownicy. Dzięki temu, podczas jazdy nie obciążamy kręgosłupa i przedramion, a wysoka pozycja za kierownicą ułatwia obserwację drogi. Komfort jazdy podnosi też szerokie i wygodne siodło oraz amortyzator przedni, efektywnie tłumiący nierówności nawierzchni.
Osprzęt Krossa Trans 1.0 to sprawdzone i trwałe komponenty. Napęd z tylną przerzutką Shimano Tourney jest bardzo prosty w obsłudze, niedrogi w serwisie i zapewnie odpowiedni do roweru trekkingowego zakres dostępnych przełożeń. Hamulce V - Brake są bardzo lekkie, a przy tym wystarczająco mocne, aby efektywnie zatrzymywać rower nawet przy obciążeniu ciężkim bagażem. Są też wyjątkowo niedrogie w eksploatacji. Wyposażenie, takie jak pełne błotniki, podpórka, oświetlenie i wytrzymały bagażnik, podnoszą funkcjonalność roweru, ułatwiając podróżowanie w każdych warunkach atmosferycznych, a także po zmroku.
ROWER TREKKINGOWY KROSS TRANS 1.0 MĘSKI ROZMIAR S(17)
TRANS 1.0 przeznaczony jest do pokonywania długich i trudnych tras. Lekka i zarazem wytrzymała rama została zbudowana z Aluminium Performance. Zastosowanie amortyzacji w rowerze podnosi komfort podróżowania. Wzmocniliśmy również koła i bagażnik tak, aby wytrzymały ciężar załadowanych sakw.
Specyfikacja
Rama
- Materiał ramy: Aluminium Performance
- waga: 15,3 kg
- Widelec: Kross (skok 30mm)
- Tylny amortyzator:
Koła
- Piasta przód: Aluminium
- Piasta tył: Aluminium
- Opony: Mitas Gripper (28" × 1,6")
- Obręcze: Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
- Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TZ31
- Przerzutka tył: Shimano Tourney RD-TY300
- Hamulce przód: V-brake
- Hamulce tył: V-brake
- Dźwignie hamulca: Shimano ST-EF41 (mechaniczne)
- Manetki: Shimano ST-EF41 (3 × 7)
- Korby: Cyclone (48/38/28T, 170 mm)
- Suport: FP-B902
- Łańcuch: S50
- Kaseta / Wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 (14-28T)
Komponenty
- Kierownica: Stal (610 mm, 25,4 mm)
- Wspornik kierownicy: Aluminium (DM/DL/S - 90 mm, M/L - 110 mm, 25,4mm, regulowany)
- Wspornik siodła: Aluminium (350 mm, 27,2 mm)
- Stery: FP-H815 (1-1/8")
- Siodło: Velo VL-6273
- Chwyty: Kross Gripen
- Pedały: FP-804