'
'
'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
|
|
|
|
---
-
![]()
Marion Szampon Koloryzujący Rubin
Produkt polskiej firmy: Marion Kosmetyki
-
--
![ZS - Marion Szampon Koloryzujący Rubin - #389]()
-=
* Odcienie mogą się delikatnie różnić w zależności od indywidualnych ustawień monitora oraz karty graficznej w urządzeniu.
-
![]()
-
-
--
Produkt wysokiej jakości, nie zawierający amoniaku. Firma Marion jest od kilku lat niekwestionowanym liderem na Polskim rynku wśród firm produkujących kosmetyki (farby, szampony, etc) do włosów. Oferuje największą gamę kolorystyczną - aż 24 pięknych, głębokich i nasyconych kolorów.
Szampon nadaje włosom piękny, żywy i świetlisty kolor!
To wyjątkowo łagodny produkt, stworzony, aby nadać włosom piękny, wyrazisty i pełen blasku kolor. Pozwala w szybki sposób zmienić odcień włosów lub go odświeżyć. Unikalna formuła bez amoniaku i wody utlenionej, zawiera nawilżający aloes oraz keratynę, która wzmacnia włosy, przywracając im zdrowy wygląd. Dzięki zastosowaniu żelowej konsystencji, produkt równomiernie pokrywa siwe włosy. Kolor utrzymuje się na włosach od 4 do 8 myć, w zależności od czasu koloryzacji podanego w sposobie użycia.
Produkt składa się z:
- szamponu koloryzującego 40 ml
- rękawiczek
-
![]()
|
|
|
|
|
-
![]()
-
![]()
'
|
|
|
|
'
![Komentarze]()
'
|
|
|
|
|
![]()
'
'
'
'
![]()
|
|
|
|
Wszystkie prawa zastrzeżone. Prosimy o nie kopiowanie elementów powyższej instrukcji.
|
|
|
|
|
![]()
![]()
|
|
|
|
Czy dodając produkt do koszyka składam na niego rezerwację? Nie. Rezerwację na produkt składa się dopiero w momencie złożenia zamówienia. |
|
Czy kupując na Państwa aukcjach moje pieniądze są bezpieczne? Zdecydowanie tak! Bierzemy również odpowiedzialność, za przesyłki. Jeżeli Państwa towar zaginie u przewoźnika, to Państwo i tak nie stracicie pieniędzy. Każdą przesyłkę ubezpieczamy. |
|
|
|
Wysłałam do Państwa zapytanie. Od kilku dni nie dostałam odpowiedzi. Dlaczego? Odpowiadamy na każdego e-maila. Jeżeli w przeciągu max 48h nie dostali Państwo odpowiedzi, to można zacząć się martwić. W tej sytuacji proszę rozważyć jedną z poniższych sytuacji: - w między czasie były dni wolne, niepracujące - niebawem odpowiemy - odpowiedzieliśmy na wiadomość, proszę sprawdzić katalog SPAM na swoim koncie (nadawcą e-maila będzie SKLEP ETTIENE) - odpowiedzieliśmy na Państwa pytanie, ale zostało odrzucone przez Państwa serwer pocztowy i nie mamy na to wpływu (sytuacja dość często spotykana dla skrzynek w domenie wp.pl) - pytanie do nas nie dotarło. Proszę je przesłac ponownie. Proszę pamiętać, na wszystkie pytania, które do nas trafią odpowiadamy. Zazwyczaj baaaaardzo szybko :)
|
|
Czy będę zadowolony/zadowolona z zakupów u Was? Proszę sprawdzić jak ocenili nas poprzedni kupujący. Stanowimy wzór dla innych sprzedających. Mało kto w całym serwisie Allegro, jest w stanie pochwalić się takimi rewelacyjnymi opiniami. Zadowolenie klienta jest dla nas bardzo ważne |
|
|
|
Czy muszę dodatkowo potwierdzać zamówienie opłacane przelewem lub PayU? Nie. Najlepszym potwierdzeniem, w takich przypadkach, jest opłacenie zamówienia. Potwierdzeń wymagamy jedynie przy przesyłkach pobraniowych, dla kont, które posiadają mniej niż 5 pozytywnych komentarzy
|
|
Czy można zwrócić zakupiony towar? Tak, jeżeli produkty nie były używane poza granicami zwykłego zarządu, to można je zwrócić w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Wraz ze zwrotem proszę przesłać prawidłowo wypełnione pismo o odstąpieniu od umowy (wzór dostępny na naszej stronie "o mnie") oraz dowód zakupu. Koszt przesyłki ponosi kupujący. Szczegóły dotyczące zwrotu znajdą Państwo w naszym regulaminie |
|
|
|
Kto może złożyć zamówienie z płatnością przy odbiorze? Każdy. Jeżeli Posiadają Państwo więcej niż 5 pozytywnych komentarzy, to można od razu składać takie zamówienie. Użytkowników, którzy nie spełniają tego wymagania prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia i potwierdzenie chęci otrzymania takiej przesyłki.
|
|
Czy można dokonać wymiany towaru na mniejszy/większy? Tak. W tym celu muszą być spełnione trzy warunki: - towar nie może być używany - w chwili otrzymania przesyłki musimy posiadać na stanie produkty, na które chcą Państwo dokonać wymiany - przesyłkę w obie strony pokrywa kupujący. Najpierw przesyłkę trzeba nadać na swój koszt, a następnie wpłacić na nasze konto kwotę za powrotną przesyłkę (wg cennika dostępnego na każdej aukcji). Do przesyłki proszę dołączyć karteczkę co na co mamy wymienić.
|
|
|
|
Ile mam czasu na zapłacenie za zakupy? Maksymalnie jest to 7 dni kalendarzowych. |
|
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów? Nie, prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]()
|