Witam.
Mam do zaoferowania Państwu moje Musso. Auto zostało przeze mnie wymyślone i wykonane z myślą o wyprawach po Europie wschodniej a szczególnie Rosji. Niestety sytuacja życiowa zmusza do sprzedaży.
O aucie. Auto przyjechało do Polski jakieś trzy lata temu. użytkowane było normalnie i jest do dzisiaj nie uczestniczyło jeszcze w żadnej wyprawie.
Musso wybrane było ze względu na masywną ramową konstrukcję, silnik i zespół napędowy Mercedesa natomiast mosty amerykańskie takie jakie ma Jeep. Wersja przedliwtowa taka jak moja jest lepiej ocynkowana a wersje z silnikami 2,3 i 2,9 mają prostszy i niezawodny system przeniesienia napędu.
Musso jest wysoko podniesiony przód na drążkach i sprężynach, tył przebudowany troszkę bardziej lecz z zachowaniem dostępu do oryginalnych zamiennych części. Musso ma 4 wyczynowe sprężyny i amortyzatory Monroe Adventure, całości dopełniają nowe opony Good Year Wrangler. Podwozie zostało zaprojektowane i zrobione tak, żeby z odpowiednio dobranymi oponami zachować jak najlepsze właściwości trakcyjne i komfort jazdy na co dzień. Musso nie miało grama korozji natomiast zostało całe łącznie z ramą oczyszczone zabezpieczone i pomalowane dodatkowo utwardzonym Raptorem. Rama zabezpieczona jest trzema warstwami specjalnie wybranej amerykańskiej farby, progi dwa razy wygumowane i zabezpieczone kilka krotnie podobnie jak wszystkie profile. Zawieszenie zostało wyczyszczone i podobnie jak rama pomalowane a także przesmarowane we wszystkich miejscach. Mosty są suchusieńkie i podobnie jak skrzynie mają zalany nowy olej zgodny ze specyfikacją. Wydech został zrobiony ze stali kwasoodpornej więc wystarczy na bardzo długo, hamulce wyczyszczone i pomalowane. Musso ma założone relingi dachowe a także bagażnik na koło zapasowe z możliwością rozbudowy. Zamontowałem instalację pod radio CB, radio i głośniki Kenwood. Wnetrze jest dodatkowo wyciszone, są nowe dywany i dywaniki, kilka siatek na bagaże a także przednie fotele Recaro. Klimatyzacja jest świeżo napełniona i odgrzybiona, sprężarka po kompleksowej regeneracji, nowa chłodnica i część przewodów. Auto ma fabryczny ABS i Kontrolę trakcji. Napędy oczywiście 100% sprawne. Samochód przygotowany i gotowy do wypraw. naprawdę robiony dla siebie i wart swojej ceny. Kosztował o wiele wiele więcej. Koszt samych opon to 4000 zł. Musso ma nowy olej w silniku i wszystkie filtry. OC i przegląd ważne jeszcze prawie rok. Jeżeli macie Państwo jakieś pytania chętnie odpowiem telefonicznie. Na emaile i esemesy nie odpowiadam. Proszę powstrzymać się od głupich komentarzy osoby nie mające pojęcia o kosztach budowy samochodu, ilości poświęconego czasu stresie i wyrzeczeniach.
Serdecznie Zapraszam.