Wymiennik ciepła chargecooler radiator FMIC.Pro Mercedes AMG A45 CLA45 2.0T 2013+
Wymiennik ciepła chargecooler radiator FMIC.Pro Marcedes AMG A45 CLA45 2.0T 2013+
Dedykowany boczny wymiennik ciepła FMIC.Pro to najnowszy produkt z naszej profesjonalnej linii tuningowych chłodnic. Za jego niespotykaną wydajność odpowiedzialny jest unikalny rdzeń, który dzięki zwiększeniu swojej objętości w stosunku do chłodnicy OEM o +80%, zapewnia ekstremalne chłodzenie. Większa ilość płynu w układzie zapobiega jego szybkiemu nagrzewaniu, co w połączeniu ze skutecznym chłodzeniem gwarantuje zaskakująco wysoką moc silnika po jego remapie – budowa rdzenia zapewnia maksymalne oddawanie temperatury. Idealnie dopasowane boczki chłodnic są obrabiane na maszynach CNC, co zapewnia powtarzalność i dokładność punktów montażowych oraz przyłączy. Każdy dedykowany wymiennik ciepła FMIC.Pro pasuje w miejsce seryjnej chłodnicy, posiada również swój unikalny numer seryjny.
Wymiary rdzenia: 250mm x 185mm x 70mm
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).