WYMIANA WYŚWIETLACZA LCD SZYBKI LG K4 LUBLIN (7981642107)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 17:39 dnia 30.04.2019 r.

Kategoria: Wyświetlacze
Lokalizacja: Lublin


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Marka
LG

oferta nr 7981642107


Opis

Przedmiotem aukcji jest usługa wymiany kompletnego WYŚWIETLACZA w LG K4

Dostępne kolory: czarny

Wszystkie używane przez nas część są NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI

Cena wymiany wraz z częścią: 149,99zł

Gwarancja 3 miesiące

Masz pytania zadzwoń 516 601 750

Proces zakupu usługi wymiany WYŚWIETLACZA

  1. Klikamy Kup Teraz na aukcji
  1. Finalizujemy zamówienie, wybierając sposób przesyłki zwrotnej
  1. Proszę wysłać telefon na adres:

TeleSerwis24

Jana Sobieskiego 7

20-812 Lublin

  1. Naprawiamy w ciągu 24H i odsyłamy w wybrany na aukcji sposób.

Gwarancja 3 miesiące.

Więcej info 516 601 750

Na wszystkie usługi wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT 23%.

KUPUJĄC NA AUKCJI AKCEPTUJESZ REGULAMIN

REGULAMIN SERWISU TeleSerwis24

  1. Zlecenie naprawy

Przekazanie sprzętu do naprawy oznacza zaakceptowanie niniejszego „Regulaminu” oraz „Cennika Usług Serwisowych”, na podstawie, których TeleSerwis24 świadczy usługi naprawy.

Przekazując urządzenie do naprawy Klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez Klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania naprawy, jeżeli zakres naprawy może stanowić potencjalne zagrożenie podczas dalszej eksploatacji narzędzia lub w przypadku, gdy znaczne zużycie elementów współpracujących może spowodować uszkodzenie wymienionej części.

2. Wykonanie naprawy

Standardowy czas naprawy wynosi 1 dzień roboczych i liczony jest od dnia przyjęcia towaru.  W przypadki konieczności zakupu części zamiennych od firm trzecich termin ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient jest informowany celem akceptacji wydłużonego terminu naprawy lub złożenia rezygnacji z niej.

W przypadku rezygnacji z naprawy Klient może zostać obciążony kosztami testowania w wysokości zgodnej z cennikiem obowiązującym w dniu przyjęcia sprzętu do naprawy.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawione w pamięci urządzenia, a utracone w wyniku naprawy.

3. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

4. Gwarancja naprawy

Na wykonaną naprawę oraz wymienione części i podzespoły, Klient otrzymuje trzy miesięczną gwarancję, pod warunkiem prawidłowego eksploatowania urządzenia i stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu lub zakupionych w salonach TeleSerwis24.

REGULAMIN NAPRAW

Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego produktu, oraz nieprawidłowości w funkcjonowaniu produktu w zakresie nie związanym bezpośrednio lub pośrednio z zakresem dokonywanej naprawy.

W przypadku telefonów, które miały kontakt z wilgocią , lub jakąkolwiek cieczą i włączały się w czasie przyjęcia do naprawy, punkt serwisowy nie gwarantuje, że zostaną one naprawione, oraz że będą się włączały w momencie ich wydania z punktu serwisowego.

Telefony po zalaniu lub zawilgoceniu nie podlegaja gwarancji serwisowej.

Oddając telefon do naprawy należy wyjąć kartę SIM oraz kartę pamięci.

Naprawy obejmujące zmiany oprogramowania ,a także proces usuwania blokady sim-lock mogą powodować utratę danych.

Użytkownik przekazujący telefon do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie warunki regulaminu naprawy.

5. Wysyłka i Zwroty

  1. Wszystkie towary posiadaja gwarancje producenta, importera lub sprzedawcy.
  1. Reklamacje dotyczace uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu beda rozpatrywane po dostarczeniu ich razem z protokołem szkodowym. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartosci paczki w obecnosci kuriera jesli podczas transportu zawartosć została uszkodzona lub są w braki w zawartości kurier wypisze od ręki protokół szkodowy.(Nie pobiera za to żadnych opłat)
  2. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakowac w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (okablowanie, instrukcje, itp.)
  3. Produkt musi byc dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujacy.
  4. TeleSerwis24 zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jesli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji.
  5. Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna.
  6. W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata.
  1. Prosimy dołączyć dokument zakupu oraz informację co jest nie tak i dane kontaktowe i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (bez pobrania) na adres: Teleserwis24, Jana Sobieskiego 7 , 20-812 Lublin . Kupujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany sprzęt na własny koszt.
  1. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
  1. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru do Sklepu.
  1. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy z zagranicy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę
  1. Jesli bedzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostepne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniadze.
  1. Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji. Produkty pakowane w zgrzewane blistry nie mogą zostać otwarte.
  1. Zgodnie z Ustawa ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny" 14 dni Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: •dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; •dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy Termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). •Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. , jeżeli towar nie nosi znamion użytkowania. Koszty wysyłki pokrywa Kupujacy i na nim spoczywa odpowiedzialnosc za odpowiednie zabezpieczenie towaru do transportu. Zwracany towar nie może nosic sladów użycia, musi posiadac oryginalne opakowanie i wszystkie elementy zestawu oraz byc odesłany w stanie, w którym trafił do Kupujacego. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniadze zostana zwrócone w ciagu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.