Wymiana szybki wyświetlacza iPad Mini 4 - przywrócimy blask twojego iPhone już tego samego dnia!
Średni czas realizacji usługi wynosi od 1 do 2 dni roboczych, możesz naprawić sprzęt bezpośrednio w naszym serwisie lub skorzystać z metody wysyłkowej.
Wykfalifikowana kadra techników, profesjonalny sprzęt do napraw i duży magazyn części zamiennych pozwala nam przeprowadzić usługę w błyskawicznym tempie i idealną jakością!
Czas realizacji usługi wynosi od 1 do 2 dni roboczy od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu.
Jak przebiega proces naprawy?
- Dokonaj zakupu na odpowiedniej aukcji wybierając model jaki ma zostać naprawiony.
- Prześlij do nas uszkodzony iPad. W tym celu możesz wypełnić załączony formularz dostawy lub skontaktować się z nami w celu ustalenia szczegółów.
- Przygotuj telefon do wysyłki. Wyzeruj jego ustawienia oraz dobrze zabezpiecz na czas podróży.
- Odbiór Urządzenia: Informujemy Cię, gdy Twoje urządzenie będzie gotowe do odbioru. Możesz odebrać je osobiście lub zorganizujemy wysyłkę z powrotem do Ciebie za darmo!
Prosimy o wyzerowanie urządzenia lub usunięcie hasła przed wysłaniem go na naprawę.
Proces naprawy wygląda następująco:
- Diagnoza - przed rozpoczęciem wymiany szybki LCD przeprowadzamy standardową diagnostykę rozszerzoną (aby dokładnie określić przyczynę problemu).
- Skuteczna naprawa - po wykonaniu diagnozy, nasze wykwalifikowane techniki przystępują do profesjonalnej wymiany szybki LCD. Wszystkie części, których używamy, są oryginalnej jakości i gwarantują długotrwałą i niezawodną pracę Twojego urządzenia.
Jeśli urządzenie zostało zalane:
- Uwaga! Urządzenie po zalaniu traktowane jest jako niestabilne. Wymiana szybki może zostać przeprowadzona na odpowiedzialność klienta, a gwarancja nie obejmuje takich urządzeń.
Czy koszt naprawy może wzrosnąć?
- W przypadku wykrycia dodatkowych uszkodzeń podczas diagnozy, koszt naprawy może się zwiększyć. Jednak klient jest zawsze informowany o tym przed przystąpieniem do naprawy dodatkowych elementów, takich jak przycisk włączenia, mikrofon itp.W takiej sytuacji klient decyduje, czy chce dokonać jedynie wymiany szybki, czy też dodatkowej naprawy.
Wodoszczelność i wodoodporność:
- Należy pamiętać, że stopień odporności na zachlapania, wodę oraz pył nie jest stały i może ulec obniżeniu w wyniku normalnego zużycia. Po wystąpieniu jakiegokolwiek uszkodzenia urządzenia oraz po dokonaniu jego naprawy, nie ma możliwości przywrócenia oryginalnego stopnia odporności, ani ponownego uszczelnienia urządzenia.