Twój telefon odtwarza dźwięki z głośników mimo podłączonych słuchawek? Dźwięk w słuchawkach jest przerywany? A może złącze słuchawkowe jest po prostu fizycznie zepsute lub zapchane?
Chętnie pomożemy!
Na poniższej aukcji oferujemy usługę wymiany/naprawy złącza słuchawkowego w telefonie:
- Samsung Galaxy S7 Edge
Cena usługi obejmuje gniazdo jack i profesjonalny montaż.
Dlaczego wymiana gniazda jack u nas?
- Żadne danie w telefonie nie zostaną utracone.
- Dysponujemy nowoczesnym i profesjonalnym sprzętem.
- Stosujemy tylko najwyższej jakości materiały.
- Zapewniamy profesjonalną naprawę przez naszych doświadczonych serwisantów .
- Szybka realizacja usługi.
Co należy zrobić, aby zamówić wymianę gniazda słuchawkowego:
- Kliknąć „Kup Teraz” ( 1 szt = jedna naprawa).
- Zapakować telefon tak, aby podczas wysyłki nie uległ większemu zniszczeniu.
- Dołączyć dane kontaktowe i adres, na który ma być wysłany naprawiony telefon.
- Wybrać sposób dostarczenia nam telefonu:
- we własnym zakresie - zapakowany telefon wysyłasz do nas paczką rejestrowaną, my naprawiony telefon odsyłamy kurierem DHL w cenie 9.90zł (przy wyborze wysyłki wybierasz "kurierska -płatne z góry") (płatne przy odbiorze -pobranie 15.50zł)
- zamówiony przez nas kurier przyjeżdża na wskazany adres, odbiera dobrze zapakowany telefon i wypełnia etykietę dostawy. My odsyłamy naprawiony telefon tym samym kurierem DHL 29,90zł (przy wyborze wysyłki wybierasz "kurierska pobranie") (Wszystkie paczki są ubezpieczone.)
- lub dostarczyć osobiście do naszego punktu
Nasz adres:
podany w sekcji "O sprzedającym"
Możliwe jest przekazanie telefonu do naprawy i odebranie go w jednym z naszych pozostałych punktów RedTel:
- Chełmno ul. Wodna 27
- Nowe ul. Rynek 24
- Świecie ul. Wojska Polskiego 81 (Galeria Marianki)
- Chełmża ul. Chełmińska 15
- Wąbrzeźno Plac Jana Pawła II 6
- Po odebraniu paczki przez nasz serwis zostaje ona rozpakowana, a telefon dokładnie sprawdzony pod okiem kamery.
- Jeżeli w urządzeniu nie działa coś jeszcze prosimy o informację przed wysłaniem telefonu.
- W przypadku, gdy po przyjęciu urządzenia zauważymy problem z którymś z parametrów przed przystąpieniem do naprawy skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia i ewentualnej dodatkowej naprawie.
- Naprawiony telefon umieszczamy w paczce w bezpieczny sposób również pod okiem kamery i odsyłamy na wskazany adres.
- Czas naprawy to 1-2 dni od otrzymanej paczki.
- W razie jakichkolwiek komplikacji, które mogłyby wydłużyć czas naprawy (duża ilość przyjętych telefonów, nieobecność któregoś z serwisantów) skontaktujemy się z Państwem telefonicznie.
- Wystawiamy f-vat lub paragon.
W razie pytań jesteśmy dostępni pod numerem: podanym w sekcji "O sprzedającym"
- od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00
- w soboty 9:00-13:00.