Jestem drugim właścicielem (od 2013) w kraju (pojazd sprowadzony z niemiec w 2011r od pierwszego właściciela), trzecim w ogóle.
Hondę kupiłem dokładnie tak wyglądającą, jak na zdjęciach. Poprzedni właściciel nie oszczędzał na tym samochodzie - ściągnął dokładki ze stanów, polakierował cały samochód w orginalnym kolorze a także zamontował sprzęgło "Exedy sport" za 1500pln. Stoi na obniżonych, sportowych sprężynach (przyjechał tak z niemiec). Wstawiony został także układ wydechowy z podwójnymi tłumikami końcowymi (chyba z wersji 3.0).
W moim odczuciu nie ma tutaj mowy o wieś tuningu, a zmiany wprowadzone przez poprzedniego właściciela są zrobione ze smakiem i pasują do tego modelu podkreślając jego sportową, wyjątkową sylwetkę. Przeze mnie używany był jako trzeci samochód, tylko na lato.
Pojazd w stanie dobrym technicznym oraz wizualnym, aczkolwiek do kilku poprawek lakierniczych. Pojawiają się ogniska rdzy przy nadkolach, dokładka przedniego zderzaka pęknięta (należy skleić i polakierować), znajdzie się również parę przerysowań.
Przebieg 228 tysięcy jest autentyczny, ja zrobiłem nim tylko 31 tyś kilometrów w prawie 6 lat (sezonów). Sprawiał mi żadnych poważnych problemów.
Rozrząd wymieniany po kupnie przy 197 tyś km, aczkolwiek było 6 lat temu.
Olej wymieniany przy 222 tyś km
Full opcja - czyli skórzana tapicerka w dobrym stanie, elektryczne szyby, automatyczna klimatyzacja, szyberdach, elektrycznie ustawiane (podgrzewane) siedzenia - wszystko sprawne.
Felgi jak widać na zdjęciu nieco odrapane na rantach - nimi także wypadałoby się zająć.
05.2017 zrobiony został serwis zapłonu:
- nowy palec i kopułka rozdzielacza zapłonu, wymiana świec oraz przewodów
Uzupełniony czynnik, odgrzybiona klimatyzacja i wymienione filtry w czerwcu tego roku.
Centralny zamek z prawej strony nie działa - padł silniczek który został wymontowany - można zobaczyć go na zdjęciu. Sprawa groszowa ale nie mam na nią czasu.
Filmik do posłuchania silnika: https://www.youtube.com/watch?v=2XRsIZ-r59s
Nr VIN: 1HGCG4160WA600603
Samochód nigdy nie widział gazu.
Sprzedaję bez uśmiechu, ponieważ jest to jedyna rzecz materialna do której mam sentyment. Gdyby nie pieniądze potrzebne na inwestycję, to zachowałbym go na stare lata.
Ten model zdecydowanie będzie klasykiem. Zostały mu 4 lata do zakwalifikowania jako "samochód zabytkowy". Ten egzemplaż jak najbardziej nada się do tego, aby zrobić z niego zacnego youngtimera.
Kontakt: 531 986 648