714401109407
Vulpine to najnowszy, skoncentrowany na wyścigach dodatek do linii uwielbianych opon szutrowych WTB. Ciasno rozmieszczone środkowe wypustki tworzą prawie nieprzerwaną linię środkową, aby zmniejszyć opory toczenia, podczas gdy reszta bieżnika jest wypełniona krótkimi wypustkami, aby jeszcze bardziej promować wydajność, zminimalizować ryzyko przebicia i zapewnić przewidywalną trakcję w zakrętach. Opona rowerowa Vulpine kładzie nacisk na maksymalną wydajność bez poświęcania trakcji podczas podjazdów i hamowania. Jest to idealna opona rowerowa dla zawodników startujących w wyścigach szutrowych, którzy chcą przewodzić stawce, a także dla osób jeżdżących na co dzień, które szukają wydajnej opony, która sprawdza się na wielu nawierzchniach, w tym na asfalcie, twardej nawierzchni i szutrze.
Specyfikacje:
- Zastosowanie: Gravel
- warunki: kamienie, żwir, bruk, zniszczony asfalt,
- Opona zwijana w technologii bezdętkowej TCS
- Rozmiar: 700x36
- Poziom: TCS Light/Fast Rolling 120 TPI
- GMS: 19-24mm
- Technologie: TCS Light/Fast Rolling, TCS Tubeless, Compound Dual DNA, SG2
- Maksymalne ciśnienie: 25-50 psi
- Waga: 434g
Technologia:
TUBELESS COMPATIBLE
TCS (Tubeless Compatible System) to standardowy system bezdętkowy firmy WTB. Opony te wyposażone są w bezdętkowy karkas TCS, który prawie eliminuje przebicia i pozwala na obniżenie ciśnienia w oponie, co poprawia trakcję i komfort jazdy w porównaniu z tradycyjnymi oponami dętkowymi.
LIGHT FAST ROLLING
Twardsza, szybka i wydajna mieszanka bieżnika na linii środkowej opony. Boki oraz boczne klocki opony powleczone miękką mieszanką zaprojektowaną aby być zgodnym, a jednocześnie godnym szlaku.
SG2
SG2 chroni całą powierzchnie opony, zapewniając nieprzerwana warstwę ochrony przed przebiciem od stopki do stopki.
DUAL DNA COMPOUND
Dual DNA to idealne połączenie wydajności, przyczepności i trwałości. Bieżnik środkowy ma twardszą mieszankę gumy, która zapewnia szybsze toczenie i zwiększoną wytrzymałość, podczas gdy boczne ścianki wykonane są z bardziej miękkiej, wolniej odbijającej się gumy, co poprawia kontrolę i przyczepność.