Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 89,99 zł
- NA PROGU NOWEGO TEATRU, DROGA PRZEZ TEATR, THEATRUM MILITANS Schiller
- 99,98 zł z dostawą
- 115,00 zł
- Jaś i Małgosia TEATR CIENI
- 124,99 zł z dostawą
Opis
Parametry produktu
- Autor
- Format
- Zabezpieczenie
- Watermark
- Wydano
- 16 września 2015
- Wydawca
- Naukowe Uniwersyte Wydawnictwo
Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00)
tel.: +48 22 695-45-86 mail: ebooki@lideria.pl
Współczesny teatr i film wobec wyzwań nowych mediów
Opis eBooka
"Współczesny teatr i film wobec wyzwań nowych mediów" to książka, w której Czytelnik odnajdzie zbiór refleksji, a także szereg pytań, jakie niesie ze sobą badanie dialogu teatru i filmu z rozmaitymi mediami elektronicznymi i z różnych perspektyw przez nie wyznaczanych.Autorzy tekstów – głównie młodzi badacze reprezentujący różne dziedziny i ośrodki naukowe – otwierają rozmaite porządki refleksji zainspirowanej tytułową tematyką książki. Pytania natury teoretycznej i metodologicznej spotykają się tutaj z analizą wybranych zjawisk artystycznych.Reinterpretowane spostrzeżenia kulturoznawcze i medioznawcze, teorie filozoficzne oraz socjologiczne nakreślają wzajemne sfery intermedialnych wpływów, którym podlegają dzisiaj teatr i film.
Spis treści
Wstęp / 7Część I. WIDZ – FAN – INTERNAUTA – GRACZMałgorzata Major: Koniec dyktatu ramówki telewizyjnej. Z kanapy przed komputer, czyli nowe praktyki telewizyjne polskich internautów / 13Aldona Kobus: Obieg, poetyka i funkcjonowanie fansubów / 29Joanna Krzyżanowska: Dzieło filmowe w rękach fanów / 39Jakub Morawski: Widz oglądany. Interaktywność jako pragnienie Interpasywności / 48Marek Szałagiewicz: W stronę dzieła totalnego (Gesamtkunstwerk). O funkcji estetycznej gry komputerowej / 58Część II. FILM – DYSTRYBUCJA – PRAWA AUTORSKIEPiotr Buratyński: Autor nie ma praw, ma tylko obowiązki. Jean-Luc Godard a prawa autorskie / 73Patrycja Stasiak: Redefinicja przestrzeni. Przestrzeń podróżnych oraz przestrzeń Internetu w ujęciu kinematograficznym / 81Karolina Robaczek: Bo trailer to za mało. Marketing filmowy w dobie Internetu / 95Paulina Tchurzewska: Czy można stworzyć serial idealny? O przyszłości seriali na przykładzie House of Cards / 105Część III. TEATR W DIALOGU Z MEDIAMIMonika Lecińska-Ruchniewicz: Obecność współczesnego teatru japońskiego w mediach na przykładzie Takarazuka Kagekidan i Gekidan*Shinkansen / 121Magdalena Hasiuk: Nowe media za kratą / 135Jakub Kłeczek: Nielinearność narracji teatralnych a hipertekstualność obiektów nowych mediów / 145Bartłomiej Oleszek: Teatr radiowy i telewizyjny wobec wyzwań nowych mediów / 159Indeks osobowy / 175Noty o autorach / 180
Ważne informacje!
- Ze względu na natychmiastową realizację zamówień na publikacje elektroniczne, wiadomości dla sprzedającego nie są uwzględniane.
- Od 01 stycznia 2015 r., ze wzgledu na nowe przepisy VAT, sprzedajemy ebooki wyłącznie osobom, które w danych rejestracyjnych konta
swój kraj określają jako Polska.
- Cena zawiera wszystkie należne podatki, w tym VAT.
- Format i rodzaj zabezpieczenia pliku podane są w zakładce „Opis”.
- Zamówienie realizowane jest na dokładnie ten format pliku, który znajduje się w zakładce „Opis”.
- Pliki do pobrania wystawiane są na koncie Klienta na Allegro, w zakładce "Moja półka".
- Informacja o możliwości pobrania zakupionych ebooków wysyłana jest mailem na adres podany w formularzu w trakcie zakupu.
- Aby dokonać zakupu na ebook, należy posiadać aktywne konto na Allegro.
- Wszystkie informacje dotyczące warunków zakupu ebooków i sposobu korzystania zawarte są w zakładce "Informacje od sprzedającego".
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.