Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL
Autorzy: Karol Sobiesiak, Piotr Sydow
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
ISBN: 978-8-3011-8374-5
59,00 zł >> 53,10 zł
WERSJA CYFROWA: EBOOK
Formaty: EPUB, MOBI
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu dużych możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Książka stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.
UWAGA :: EBOOK dostarczany jest w postaci cyfrowej, do pobrania z biblioteki na koncie Allegro (wymagana przeglądarka www). Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj, że aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.