Magazyn World Business Class powstał na miarę potrzeb coraz bardziej świadomego czytelnika.
Pod względem treści stanowi źródło wiedzy dla przedsiębiorców. To tytuł o biznesie i dla biznesu.
Naszą misją jest przekazanie przedsiębiorcom i ludziom zarządzającym w firmach wiedzy i narzędzi do zwielokrotniania efektów biznesowych. Chcielibyśmy przekazywać wartości, na jakich powinien być zbudowany biznes. Chcielibyśmy dawać Czytelnikom przestrzeń informacyjną, tak aby uwalniać potencjał przedsiębiorców i ekspertów biznesowych.
Specjalnie dobrane tematy w każdym kolejnym numerze pozwolą podnieść efektywność biznesową w różnych obszarach, takich jak: sprzedaż i negocjacje, zarządzanie, wywieranie wpływu, personal branding czy marketing. A wszystko to zostanie uzupełnione działem pełnym inspiracji, który pomoże zachować równowagę między efektywnością w biznesie i spełnieniem w życiu prywatnym.
Nasz magazyn to również przestrzeń dla charyzmatycznych wywiadów z wybitnymi przedsiębiorcami i ludźmi osiągającymi ponadprzeciętne
wyniki w swoich dziedzinach i artykuły takich autorów, jak : Brian Tracy, Kevin Hogan, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Piotr Cieszewski, Adam Gnych, Tomasz Piotr Sidewicz, Paweł Tkaczyk, Jakub B. Bączek, czy Rahim Blak.
W drugim numerze również m.in.
SPRZEDAŻ I NEGOCJACJE
12 NIE BÓJ SIĘ SPRZECIWU
BRIAN TRACY
167 PRAKTYK pozyskania kontaktu bez budżetu marketingowego
BARBARA PIASEK
18 SPRZEDAŻ NIEAGRESYWNA W MODELU NASM™
MARCIN SEBASTIAN ROGOWSKI
22 W poszukiwaniu Świętego Graala
Wiktoria Jaros, Karol Susicki
24 STRES NIEJEDNO MA IMIĘ
ŁUKASZ BIELIŃSKI
28 HANDLOWIEC DO KIEDY?
TOMASZ ZIMMER
34 Pierwszy kontakt Sprzedaż Kreatywna cz. 2
TOMASZ MARCINKOWSKI
MARKETING
38 Marketing 4.0 Co nowego w marketingu?
ŁUKASZ KUCIŃSKI
42 ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA FINANSOWANIA BIZNESU
ALEKSANDRA Popiereczna
ZARZĄDZANIE
49 PRZYWÓDZTWO BEZ DRÓG NA SKRÓTY
Maciej Wiśniewski
52 Multiplanowanie Metoda bycia skutecznym
RAFAŁ MIRKOWSKI
54 LIDER TO STAN UMYSŁU
Zenon Waldemar Dudek
58 METODA KAIZEN – Jak zwiększyć efektywność w firmie?
ANETA WĄTOR
60 PUŁAPKI I WSTYD – W jakie pułapki wpadają liderzy? Czego się boją, czego się wstydzą?
ADAM DĘBOWSKI
64 POKOLENIE Y – Jak zrozumieć i dotrzeć do milenialsów?
PAWEŁ MUSIAŁOWSKI
66 BIZNESOWE EWOLUCJE – Toksyczne relacje w twojej firmie
ANNA WĘGRZYN
WYWIERANIE WPŁYWU
72 JAK ZMIENIĆ Z SUKCESEM? czasem siebie, czasem sytuację…
marek skała
74 CZY PERSWAZJA JESZCZE DZIAŁA?
DAWID ŚWISTEK
PERSONAL BRANDING
76 Jak budować MOCNĄ Markę Osobistą?
MICHAŁ ZWIERZ
LIFE BALANCE
82 AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE dlaczego tak trudno jest być „sobą“?
Karolina Cwalina-Stępniak
84 DZIAŁAJ POMIMO STRACHU
MAREK STELMASZAK
86 ZAMIEŃ FLOW NA CASH FLOW
JUSTYNA LIBER
92 MOTYWACJA = motyw + aKCJA
Norik Koczarian
WYWIAD
06 KEVIN HOGAN
SPRZEDAŻ TO WIĘŹ
46 MARIUSZ CHOJNACKI SKUTECZNY LIDER
70 GRZEGORZ KORDEK
Psychologia Płci w Biznesie
WORLD BUSINESS CLASS MAGAZINE to 100 stron czystego contentu!