Dlaczego warto nam zaufać?
➡️ Zaopatrujemy się tylko u sprawdzonych dostawców.
➡️ Kupując u nas jesteś objęty Programem Ochrony Kupujących, co daje Ci gwarancję bezpiecznych i pewnych zakupów.
➡️ Sprzedajemy na zasadach fair - play. Z nami masz aż 30 dni na zwrot!
➡️ Jesteśmy otwarci na sugestie klientów.
Worek żeglarski Aquarius czerwony 10L
WOREK ŻEGLARSKI AQUARIUS czerwony 10L
Worek wodoszczelny wykonany z wodoodpornego materiału PVC.
Wyposazony w prosty system zamykania i mocny, wytrzymały zatrzask klamrowy.
Pozwala utrzymać zawartość suchą i czystą.
Zastosowanie: żeglarstwo, kajakarstwo, myślistwo, wędkarstwo, camping, turystyka wodna i lądowa
Pojemność: 10 litrów
___________________________________________
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Nie posiadamy punktów stacjonarnych. Istnieje jednak możliwość odbioru osobistego na terenie Torunia, po opłaceniu zamówienia i ustaleniu daty odbioru za pośrednictwem formularza kontaktowego na Allegro.
Czy mogę zwrócić towar i kto ponosi kosztu zwrotu?
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Nie może on jednak nosić śladów użytkowania i musi być oryginalnie zapakowany. Dopuszczamy zwrot towaru z uszkodzonym opakowaniem, jednak kwota zwrotu zostanie w takim przypadku pomniejszona o 30%. Jeżeli kupujesz z opcją SMART! I zgłosisz zwrot za pomocą Allegro, wtedy przysługuje Ci darmowy zwrot wg instrukcji przesłanej od Allegro. W przypadku zwrotów poza SMART! koszt ponosi kupujący.
Co, jeżeli otrzymam produkt wadliwy, uszkodzony, lub niezgodny z opisem?
Oczywiście w takich przypadkach przysługuje prawo do reklamacji. Należy taką sytuację zgłosić za pośrednictwem Allegro, opisać możliwie najdokładniej problem i załączyć (w zależności od przypadku) zdjęcie. Sprawy załatwiamy niezwłocznie i do każdego zgłoszenia podchodzimy z należytą starannością. Zawsze znajdujemy rozwiązanie :) Szczegółowe informacje dot. gwarancji i reklamacji opisane są w zakładkach: Gwarancja oraz Reklamacja.
Czy mogę wymienić towar na inny?
Jest taka możliwość - oczywiście to kwestia dostępności towaru i kosztu.
Co jeżeli nie odbiorę przesyłki na czas?
Przesyłka wróci do nas - możemy wysłać ją ponownie, jednak należy pamiętać, że koszt ponownej wysyłki leży po stronie kupującego.
Nie widzę przesyłki w aplikacji Inpost - jak mam odebrać paczkę?
Niestety nie odpowiadamy za błędy w aplikacji przewoźnika, które czasami mają miejsce. Aby uniknąć podobnych sytuacji wysyłamy automatyczne SMSy do klienta z numerem śledzenia paczki. Dodajemy także numery listów przewozowych w panelu zamówienia Allegro. Nawet, gdy paczka nie jest widoczna w aplikacji przewoźnika, klient może uzyskać jej numer lub kod odbioru w panelu zamówienia Allegro. Jeżeli zamówiłeś coś na Allegro i niepokoi Cię brak informacji w aplikacji - zawsze sprawdzaj na Allegro, co dzieje się z paczką. Służymy wszelką pomocą :)
Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce, czy mogę zwrócić towar lub go reklamować?
Dowodem zakupu jest opłacone z góry lub za pobraniem zamówienie Allegro - wszystkie zamówienia są indeksowane i dzięki temu klient nie musi martwić się o zachowywanie dowodów zakupu. Do reklamacji czy zwrotu wystarczy zgłoszenie za pośrednictwem Allegro. Dbamy o środowisko i nie drukujemy niepotrzebnej makulatury. Wystawiamy faktury VAT dla firm oraz faktury imienne dla klientów indywidualnych, które wysyłamy w wersji elektronicznej.