Zestaw dwóch książek Wojciecha Cywińskiego wydanych przez wydawnictwo "Złote Myśli":
1. "Allegrowy Super Sprzedawca";
2. "Aukcje internetowe i... co dalej?";
Ceny katalogowe (odpowiednio): 27,90 zł / 31,90 zł
Aktualna cena promocyjna zestawu (-33%): 40,06 zł
Oferta promocyjna ograniczona czasowo!!!
"Allegrowy SuperSprzedawca"
Jak tworzyć internetowe aukcje, które zrobią furorę na Allegro?
Skoro jesteś na tej stronie, to wnioskuję, że chcesz sprzedawać lub już sprzedajesz na Allegro.pl. Zanim jednak zdradzę Ci parę sekretów o tym sposobie oferowania produktów, muszę Cię o coś zapytać. Gdy odwiedzasz serwis Allegro.pl, to przeglądasz mnóstwo różnych aukcji. Niektóre z nich wzbudzają Twój zachwyt i zaufanie, a na innych byś nigdy nie dokonał zakupu, prawda?
Co sprawia, że jedni sprzedawcy zarabiają na Allegro bardzo przyzwoite pieniądze, a inni ledwo wiążą koniec z końcem?
Aby zaliczyć się do tej pierwszej grupy sprzedawców, potrzebne Ci są dwa główne czynniki. Pierwszy z nich zależny jest głównie od czasu, a drugi tylko i wyłącznie od Ciebie:
1. Zaufanie klientów
Zdobywasz je dzięki wspaniałej obsłudze. Twój wizerunek jako sprzedawcy kształtowany jest poprzez komentarze, które zostawią klienci, a także poprzez stronę „O mnie”.
2. Atrakcyjne aukcje
Czy chcesz, aby Twoje aukcje przyciągały uwagę i robiły piękne wizualne wrażenie? Czy może wolisz liczyć na szczęście i przyjąć zasadę „Nie mam czasu na dopracowywanie strony wizualnej moich aukcji, co będzie, to będzie”. Jeśli chcesz wybić się ponad przeciętność, to muszę Ci powiedzieć, że to drugie podejście skutecznie sabotuje Twoje plany.
Czy chcesz, aby Super Sprzedawca na Allegro zdradził Ci tajniki skutecznych aukcji?
Przed Tobą publikacja „Allegrowy Super Sprzedawca. Jak tworzyć aukcje, które zapewnią Ci ZYSKI i status Super Sprzedawcy na Allegro?” Dzięki niej dowiesz się o wszystkich elementach, które przyczynią się do wizualnego perfekcjonizmu Twoich aukcji.
Kim jest autor tej publikacji?
Wojciech Cywiński od 7 lat zajmuje się profesjonalnym handlem na Allegro. Przez cały ten czas doskonalił swój warsztat marketingowo-informatyczny, tak aby w prosty sposób móc szybko stworzyć aukcję do każdego produktu, osiągając status SuperSprzedawcy.
Od: Wojciech Cywiński
Do: Skuteczni sprzedawcy na Allegro
Najważniejszym elementem serwisu Allegro są aukcje i na nich właśnie koncentruje się ta książka, która ma być przewodnikiem krok po kroku – jak stworzyć aukcję, która sprzeda wszystko. Założenie jest proste – po przeczytaniu tej publikacji będziesz umiał stworzyć doskonałą aukcję, za pomocą której sprzedasz każdy produkt czy usługę o wiele skuteczniej niż do tej pory.
Kto najbardziej skorzysta na publikacji
"Allegrowy Super Sprzedawca"?
Ta publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Allegro lub już handlują na Allegro, ale w szczególności dla:
- początkujących, którzy chcą wystartować ze sprzedażą swoich firm internetowych na bazie handlu na platformie Allegro - największym w Polsce serwisie e-commerce, na którym dziennie zawierane są setki tysięcy transakcji kupna-sprzedaży.
- średnio zaawansowanych, którzy dążą do zwiększenia aktualnej sprzedaży i tytułu Super Sprzedawcy na Allegro, którego posiadanie samo w sobie potrafi zwiększyć sprzedaż.
- początkujących, którzy chcą sprzedawać od czasu do czasu coś prywatnego i chcą robić to maksymalnie skutecznie,
Należysz do którejkolwiek z tych grup? Świetnie.
Pozwól zatem, że napiszę najpierw trochę o aukcjach z punktu widzenia klienta. Jeśli kiedykolwiek szukałeś pożądanego przedmiotu na Allegro, z pewnością natknąłeś się na aukcje, które od razu wywołały w Tobie uczucie „Na tej aukcji mógłbym dokonać zakupu”. To jej różne, drobne elementy wpływają na taką właśnie reakcję. Czy chciałbyś, aby tak właśnie myśleli Twoi potencjalni klienci?
Dobra wiadomość: nie musisz być ani grafikiem komputerowym, ani informatykiem, ani projektantem stron internetowych, żeby Twoje aukcje wyróżniały się elegancją. Być może pomyślisz sobie teraz „No tak, wydam kilka tysięcy, to inni zrobią to za mnie”. I tu się mylisz!
Oczywiście są pewne koszty, które warto byłoby, abyś poniósł NA POCZĄTKU. Jednak musisz się przestawić na takie myślenie – są to inwestycje w Twoje aukcje i w Twoją sprzedaż. Celem tej książki jest to, abyś nauczył się robić mnóstwo rzeczy sam i abyś z szeregu opcji zadecydował, w co chcesz inwestować od razu, w co z czasem, a w co nigdy.
Czego dowiesz się z tej książki? I jaki to będzie miało wpływ na Twoją sprzedaż?
- Jakie są sugerowane inwestycje, niezbędne do tego, aby Twoje aukcje cieszyły oko potencjalnych klientów i zachęcały do ich do dokonania zakupu?
- Szablon aukcji – dlaczego jest on podstawą oraz gdzie i w jakiej cenie go najlepiej zamówić? Dowiesz się, jak dobrać odpowiednią grafikę do tego, co sprzedajesz. Autor wyjaśni Ci też, jak w tym szablonie tworzyć aukcje. Dowiesz też, dlaczego to się po prostu OPŁACA.
- Tworzenie aukcji na Allegro - jaki jest, według autora, najlepszy program do edytowania szablonów aukcji. Dzięki niemu będziesz mógł tworzyć aukcje bez znajomości kodu HTML. Poznasz też jego darmowy odpowiednik.
- Fotografia - główne narzędzie sprzedaży. Dowiesz się, dlaczego słabe zdjęcia drastycznie obniżają szansę sprzedaży i dlaczego warto zainwestować w jakość. Autor odpowie na pytanie, jak (i jakim aparatem na każdą kieszeń) robić dobre zdjęcia do aukcji, jak je obrabiać (zmniejszać, rozjaśniać itp.), gdzie je przechowywać (serwer FTP) itd.
- Gdzie przechowywać zdjęcia i jak wybrać optymalne miejsce?Wszystkie zdjęcia i grafiki, które są na stronach internetowych i na Allegro są wrzucone na serwery FTP. Dowiedz się więcej o tym temacie – zarówno o płatnych, jak i darmowych miejscach, w których możesz trzymać Twoje zdjęcia używane na aukcjach.
Wojciech Cywiński pokrótce omówi także, jak poprowadzić na aukcji klienta za rękę do dokonania zakupu, rozpoczynając od dobrego tytułu aukcji. Zwróci uwagę na to, o czym często sprzedawcy zapominają lub ignorują, a co jest bardzo skuteczne z marketingowego punktu widzenia. Wszystkie Twoje działania, oparte na wiedzy z tej publikacji, mogą spowodować, że w niedługim czasie zdobędziesz status Super Sprzedawcy. Jest on przeznaczony tylko dla elitarnej grupy Allegrowiczów i zagwarantuje Ci „zaufanie w ciemno” Twoich przyszłych klientów.
Niezwykle ważny element, który uzyskasz, dzięki sprzedaży na Allegro.
Sprzedaż na Allegro może dać Ci jeden, bardzo ważny SKARB – bazę klientów. Dowiesz się, jak najłatwiej zgromadzić ich emaile i stworzyć listę mailingową. Będziesz mógł ją wykorzystywać na bieżąco lub do swoich przyszłych projektów, np. sklepu internetowego.
Szybki i efektowny START albo zdecydowana
poprawa Twojej sprzedaży na Allegro.
Wiedzą, którą będziesz mógł wprowadzić w życie natychmiast po przeczytaniu książki i która niewątpliwie zmieni oblicze Twojej sprzedaży, jest to, jak stworzyć najlepszą stronę „O mnie”. Super Sprzedawca powie Ci, jakie informacje warto jest zawrzeć na stronie „O mnie”, aby zrobić wrażenie eksperta i profesjonalisty.
Jeśli jesteś już gotowy do tego, aby poznać tajemnice Super Sprzedawcy na Allegro, wypełnij poniższy formularz. Spraw, aby Twoje aukcje Allegro wyróżniały się nie tylko estetyką i urodą, ale także wysoką sprzedażą!
SPIS TREŚCI:
1. DLA KOGO?
1.1. O mnie
1.2. Dla początkujących
1.3. Dla średnio zaawansowanych
1.4. Dla przyszłych SS
1.5. Krok po kroku jak wystawić SuperAukcję, która sprzeda każdy produkt
2. SZABLON AUKCJI
2.1. Delikatna grafika
2.2. Przyjemny design
2.2.1. Dopasowanie do produktu
2.2.2. Ja – dawniej i teraz
2.2.3. Promuj Core Business
2.3. Profesjonalna grafika
2.3.1. Gdzie szukać wykonawców takiej usługi?
2.4. MS Office Front Page
2.4.1. Zainwestuj
2.4.2. Inny darmowy program do obsługi kodu HTML
2.4.3. Front Page 2003
2.4.4. Przykładowe zastosowanie
3. FOTOGRAFIA
3.1. Główne narzędzie sprzedaży
3.2. Im lepsze zdjęcia, tym lepsza prezentacja
3.2.1. Aparaty fotograficzne
3.2.1.1. Zoom optyczny
3.2.1.2. funkcja Makro
3.2.1.3. Funkcja SuperMakro
3.2.2. Ostre zdjęcia
3.2.3. Kilka ujęć
3.2.3.1. Ilość zdjęć na aukcji
3.3. Dobry aparat
3.3.1. Aparaty w telefonach komórkowych
3.3.2. Pożycz od znajomego
3.4. Program do obróbki zdjęć
3.4.1. Obróbka zdjęć
3.4.2. Wersja testowa programu
3.4.3. Zakup licencji
3.4.3.1. Zdjęcia to podstawa Internetu – dziś i w przyszłości
3.4.3.2. Do aukcji
3.4.4. Programy
3.4.4.1. Corel PhotoPaint
3.4.4.2 PhotoShop
3.5. Najważniejsze funkcje
3.5.1. Zmniejszanie rozdzielczości i rozmiarów zdjęcia
3.5.2. Czyszczenie tła
3.5.3. Ostrzenie kolorów
3.5.4. Zapis w innym formacie
4. SERWER
4.1. Okno na świat
4.2. Płatne miejsce na serwerze
4.2.3. Obsługa z komputera, np. przez program TC
4.3. Darmowe serwery
4.3.1. Pojemność darmowych serwerów
4.3.2. Długość linków
4.3.3. Linki do stron
4.3.4. Domena
5. NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY SUPER AUKCJI – ZASADA 3W . .53
5.1. Strona O mnie
5.1.1. Szablon strony O mnie
5.1.2. Logo
5.1.3. Twoje zdjęcie
5.1.4. Opis – kim jesteś
5.1.5. Kontakt z Tobą
5.1.6. Dane kont bankowych
5.1.7. Dane sprzedażowe
5.1.8. Logo producentów Twoich produktów
5.2 Strona aukcyjna
5.2.1. Szablon
5.2.2. Design
5.2.3. Grafika
5.2.4. Dane kontaktowe
5.2.5. Dane bankowe
5.2.5.1. Logo banku
5.2.5.2. Formy płatności
5.2.6. Dane wysyłkowe
5.2.6.1. Logo Poczty Polskiej
5.2.6.2. Logo firmy kurierskiej
5.2.6.3. Cennik
5.2.6.4 Informacja o promocjach
5.2.7. Dane sprzedażowe
5.2.7.1. Paragon
5.2.7.2. Faktury VAT
5.2.7.3. Komu sprzedajesz, a komu nie
5.2.8. Twoje zdjęcie
5.2.9. Krótki opis
5.2.10. Początek opisu oferty
5.2.11. Marketingowy wstęp
5.2.12. Zdjęcia
5.2.13. Gwarancja satysfakcji
5.2.14. Opinie Twoich klientów
5.2.15. Pokaż tytuł SuperSprzedawcy lub podobny
5.2.16. Tekst – wciągający i kierujący klienta
5.2.17. Własnoręczny podpis
5.2.17.1. Ostrym niebieskim mazakiem
5.2.18. Postscriptum
5.2.19. Twórz od początku listę adresową
5.2.19.1. Kontakty zawsze się przydają
5.2.19.2. Zapisuje się tylko ten, kto chce
5.2.19.3. Wysyłka spersonalizowanych maili
5.2.19.4. Bardzo ważne narzędzie
5.2.19.5. Powtórki mailingów
5.2.20. Fotopanel
5.2.20.1. Cross - selling
5.2.20.2. Prezentacja kolejnych produktów
5.2.20.3. Bogata oferta
5.2.20.4. Zdjęcia oznaką profesjonalizmu
5.3. Tytuł aukcji
PODSUMOWANIE
"Aukcje internetowe..."
Jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte jako sprzedawca na Allegro i na innych serwisach aukcyjnych do większych zarobków poza nimi?
Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się, jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem. Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży, ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski.
Grzechem byłoby tej wiedzy nie wykorzystać! Jeśli więc jesteś już sprzedawcą na Allegro - czytaj dalej. Jeśli dopiero zaczynasz tam sprzedaż, zacznij od pierwszej książki Wojciecha Cywińskiego, czyli "Allegrowy Super Sprzedawca", dzięki której w pierwszej kolejności zwielokrotnisz swoją sprzedaż właśnie na Allegro, a dopiero później pomyślisz "...i co dalej".
Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.
Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?
Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu (w Norwegii ten poziom osiągnięto w 2010 roku!), a zakupy online staną się tak powszechne, jak te codzienne w hipermarkecie.
Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy. Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych. Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku.
Dowiedz się, kim jest autor i oceń, dlaczego warto skorzystać z jego wiedzy.
Przez Allegro do własnego biznesu...
"Drogi Internauto,
jako doświadczony sprzedawca mogę Ci powiedzieć, że Allegro to fantastyczny system transakcyjny, który zawładnął rynkiem handlu internetowego. Jednak w całym systemie transakcyjnym istnieje pewna prawidłowość, którą Ty możesz ze wzmożoną siłą wykorzystać.
W niniejszej publikacji przekazuję ogrom mojej wiedzy i doświadczeń, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swojej działalności. Od lat sprzedaję zarówno na Allegro, jak i poza tą platformą aukcyjną i nie muszę tego ukrywać. Są na to sposoby, dlatego ważne, abyś zapoznał się z tym, co mam Ci do przekazania.
Oprócz sprzedaży na aukcjach internetowych prowadzę również sklep internetowy www.ZmyslowaSypialnia.pl. Firmę Fost założyłem ponad 3 lata temu i przez cały ten czas musiałem szukać nowych rozwiązań, aby wspierać sprzedaż. Masz gwarancję, że przekazują informacje z pierwszej ręki. To jest praktyczna wiedza oparta na rezultatach, które uzyskuję.
Wcześniej prowadziłem 2 inne firmy. Sprzedawałem cytrusowe rośliny (www.cytrusik.pl), sprzęt RTV (na Allegro — nick: kazina) i obrazy olejne (www.TouchOfArt.eu). Wszystkie te sklepy istnieją i mają się dobrze, a to za sprawą technik sprzedaży, które pozwalają generować wyższe obroty i zwiększają zysk przedsiębiorstwa. Dzisiaj doradzam sprzedawcom w wielu innych branżach, a to cały czas pozwala mi patrzeć na rynek handlu internetowego poprzez pryzmat globalnego rozwoju gospodarczego.
Jako sprzedawca dokonujesz standardowych transakcji w serwisie Allegro. Wystawiasz aukcje, zachęcasz innych użytkowników do zakupu, dostajesz informacje o sprzedaży i w następnym kroku serwis przekazuje Ci dane kontrahentów w celu dokończenia procesu sprzedaży.
Będąc sprzedawcą na Allegro, masz dostęp do przysłowiowej kopalni złota
Od tego, co zrobisz później, zależy, czy trafisz na prawdziwą żyłę złota.
Ten proces odbywa się cyklicznie od wielu lat (od początku istnienia Allegro). Bardzo dużo firm powstało w oparciu o Allegro i potencjał, jaki to daje. Ale tylko niewielu na tej podstawie stworzyło większe biznesy, gdyż nie wiedzieli jak. Ja w ten sposób zbudowałem zaplecze mojej firmy i uruchomiłem drugi kanał sprzedaży poza Allegro. Można powiedzieć, że Allegro samo w sobie dało mi narzędzie do prowadzenia działalności handlowej poza serwisem. Wiele osób nie wie, jak wykorzystać ten potencjał i kończy tam, gdzie zaczęło, czyli na Allegro. W pierwszej części książki "Aukcje internetowe... i co dalej?" pokazuję, jak zrobić krok dalej. Co konkretnie trzeba zrobić, aby osiągnąć więcej i zarabiać więcej.
Druga część książki odkrywa nowoczesne aspekty marketingu internetowego i nieinternetowego, które razem dają efekt synergii (2 + 2 = 5) w sprzedaży wtórnej wśród stałych klientów. Przedstawiam tu konkretne techniki i sposoby tworzenia ofert sprzedażowych oraz ich rozsyłania wśród Twoich klientów pozyskanych na Allegro.
Do procesu sprzedaży musisz podchodzić w sposób otwarty i odważny, aby móc wyprzedzić konkurencję. I tu słowo "klient" powinno być rozumiane przez Ciebie w znacznie szerszym kontekście.
Kto powiedział, że jednej osobie masz sprzedać tylko jeden produkt?
To błędne myślenie. Siłą każdej firmy są stali klienci, którzy kupują cyklicznie coraz więcej i częściej.
Jak myślisz, po co powstał najbardziej znany program lojalnościowo-punktowy PayBack? Ten największy w Polsce system premiowy ma przyciągać klientów nieskończenie wiele razy po to, aby firmy w nim uczestniczące mogły stale zarabiać na tych samych kupujących.
Jednak na potrzeby nieco mniejszej firmy niż Real, BP czy Allegro możesz wdrożyć coś prostszego, ale równie skutecznego. Siłą przedsiębiorcy jest podążanie za zmianami i kreowanie nowej rzeczywistości. Jeśli to zrobisz, możesz odnieść większy sukces, niż przypuszczasz, i zarobisz kilka razy więcej pieniędzy niż teraz.
W trzeciej części pokażę Ci, jak wykorzystać swoją bazę danych i przekaz marketingowy, aby skutecznie sprzedawać, nie płacąc nikomu żadnej prowizji. Proces wtórnej sprzedaży jest tym kluczowym elementem, który doprowadził wielu przedsiębiorców do sukcesu.
W ostatniej części odpowiadam na najczęściej zadawane pytania odnośnie stosowania prezentowanych przeze mnie technik i ich odbioru, dzięki czemu dowiesz się o najczęstszych problamach związanych z prowadzeniem sprzedaży poza Allegro i dowiesz się, jak je rozwiązać".
"Zaczynałem od Allegro, a dzisiaj wraz z żoną budujemy największą internetową europejską galerię obrazów TouchofArt.
Sprzedaż na Allegro jest ogromną szansą dla każdego przedsiębiorcy. Poza samą sprzedażą i możliwością rozpoczęcia działalności, Allegro daje duże zasoby w postaci gotowych klientów. Ta książka Wojciecha Cywińskiego jest zdecydowanie kontynuacją Allegrowego Super Sprzedawcy.
Rzeczywiście, autor w książce pokazuje najlepszą drogę do rozwoju biznesu internetowego poza Allegro i zwiększenia ilości zamówień przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Jako, że serwis jest praktycznie monopolistą na polskim rynku i ciężko tutaj z nim walczyć, najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jego potencjału na swoją korzyść. Stopniowe przenoszenie sprzedaży z serwisu aukcyjnego na zewnętrzne kanały obsługi jest wyzwaniem. Jednak zabieg ten podnosi zyski i obniża koszty, a o to chodzi w każdym przedsiębiorstwie.
W naszym przypadku przeniesienie sprzedaży poza Allegro było początkiem prawdziwej ekspansji.
Dzisiaj nasza Galeria jest największą w Polsce i coraz dynamiczniej rozwija się również za granicą. Wszystko jednak zaczęło się od Allegro i stopniowego przenoszenia klientów do prywatnej Galerii. Ta książka to strzał w dziesiątkę internetowej sprzedaży." Paweł Kamiński, właściciel największej Europejskiej Galerii Obrazów www.TouchofArt.eu
BONUS: ebook "Dzień z życia handlowca"
Kliknij, aby się dowiedzieć więcej Czas na podsumowanie: Co konkretnie zawiera publikacja „Aukcje internetowe... i co dalej?”
i kto najbardziej może na niej skorzystać?
Książka jest skierowana do grupy ponad 300 000 sprzedawców na Allegro i do właścicieli sklepów internetowych. Najczęściej sprzedaż jest mieszana i zawsze zahacza o Allegro.
Wiedza, którą zdobędziesz, czytając tę publikację:
- Budowanie bazy danych (z klientów zdobytych ma Allegro).
- Poznasz podstawy marketingu internetowego.
- Rynek w liczbach, czyli do kogo warto kierować ofertę?
Dzięki tej książce poznasz nowe trendy w zachowaniach konsumenckich, dowiesz się, jaki jest podział klasowy w Polsce, jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią i jakie istnieją kategorie majątkowe w naszym kraju.
Dowiesz się, jaka jest siła nabywcza młodzieży w Polsce kontra siła seniorów oraz jak ustalić wartość konsumenta i jego faktyczne potrzeby i to, czym się kieruje przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Dzięki temu Twoja oferta będzie idealnie przygotowana "pod" Twoich potencjalnych Klientów.
- Jak sprzedawać na Allegro i poza nim, zwiększając zysk o przynajmniej 200%?
Na koniec pytanie retoryczne:
Czy chcesz zarabiać więcej?
Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i należysz także do grupy sprzedawców, która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję, a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro, trafiłeś na prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć. Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem, zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie, zwiększając swoje zyski.
SPIS TREŚCI:
Wstęp
Część I
Baza danych Twoich klientów z Allegro
Prowadzenie działalności na Allegro
Pozyskiwanie danych kontrahentów.
Przykład: tajemnica biletów lotniczych za 1 zł
Tworzenie bazy danych klientów
Dane kontaktowe
Historia zakupów
Zmiany w danych kontaktowych
Ważne daty
Przykład: prezent urodzinowy
Kompletna baza danych przewagą strategiczną firmy
Formalno-prawny aspekt posiadania bazy danych.
Etyka biznesu
Część II
Otwarty marketing internetowy
Autentyczność i znajomość sprzedawcy
Przykład: brak profesjonalizmu
Stały kontakt
Metody bardzo inwazyjne
Osobiste spotkaniaTelefony
Metody mało inwazyjne
Formy kontaktu
Direct Mailing — wysyłka mailiIstota Direct Mailingu
SMS — promocja impulsywna
Direct Mail — przesyłki pocztowe
Integracja działań marketingowych
Elementy składowe oferty Direct Mail
Rentgen szczęki
Część III
Rynek w liczbach
Nowe trendy w zachowaniach konsumenckich
Podział klasowy w Polsce
Jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią?
Kategorie majątkowe w Polsce
Płeć a zachowania nabywców
Wartości konsumentów
Polska typologia IQS Quant
Społeczeństwo konsumpcyjne
Internet a zachowania konsumpcyjne
Moja najbardziej dochodowa akcja Direct Mail
Mój najbardziej skuteczny Direct Mailing
Przypowieść biznesowa
Automatyczny rurociąg z wodą
Część IV
Podsumowanie.
Jak sprzedawać na Allegro i zwiększyć zysk o 200%?
Podsumowanie Twoich działań
A co jest najpiękniejsze w takiej formie promocji?
Dwa kanały sprzedaży
Strategia Mocnego Uderzenia