GOTOWY DO MONTAŻU, WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI FIRMY E&E TURBO
- NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- 8200994301B, 93168175, 144109364, 144101946R, 144101946, 4420486, 144114283R, 144109364R
786997-5001S, 786997-1, 786997-2, 786997-3, 786997-0001, 786997-0002, 786997-0003
Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
Opel MOVANO B Autobus (X62)
2.3 CDTI FWD (JV) (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 680 M9T 870 M9T 876 M9T 880) 2298ccm 125KM/92kW 2010/12-
2.3 CDTI FWD (JV) (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 870) 2298ccm 101KM/74kW 2010/12-
2.3 CDTI FWD (JV) (M9T 678 M9T 680 M9T 706 M9T 708) 2298ccm 146KM/107kW 2010/12-
2.3 CDTI FWD (JV) (M9T 870) 2298ccm 110KM/81kW 2014/05-
MOVANO B Platforma / podwozie (X62)
2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV) (M9T 870) 2298ccm 110KM/81kW 2014/05-
MOVANO B Skrzynia (X62)
2.3 CDTI FWD (FV) (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 680 M9T 870 M9T 876 M9T 896) 2298ccm 125KM/92kW 2010/05-
2.3 CDTI FWD (FV) (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 870 M9T 876) 2298ccm 101KM/74kW 2010/05-
2.3 CDTI FWD (FV) (M9T 678 M9T 680 M9T 706 M9T 708 M9T 878 M9T 880) 2298ccm 146KM/107kW 2010/05-
2.3 CDTI FWD (FV) (M9T 870) 2298ccm 110KM/81kW 2012/02-
2.3 CDTI RWD (FV) (M9T 686 M9T 690 M9T 692 M9T 696 M9T 698 M9T 876 M9T 890 M9T 892 M9T 896 M9T 898) 2298ccm 125KM/92kW 2010/05-
2.3 CDTI RWD (FV) (M9T 690 M9T 692 M9T 890 M9T 892) 2298ccm 101KM/74kW 2010/05-
2.3 CDTI RWD (FV) (M9T 694 M9T 696 M9T 698 M9T 710 M9T 896 M9T 898) 2298ccm 146KM/107kW 2010/05-
VIVARO A Autobus (X83)
2.0 CDTI (F7, J7, A07) (M9R 630 M9R 692 M9R 780 M9R 782 M9R 786) 1995ccm 90KM/66kW 2006/08-2014/07
2.0 CDTI (F7, J7, A07) (M9R 630 M9R 692 M9R 780 M9R 784 M9R 786 M9R 788) 1995ccm 114KM/84kW 2006/08-2014/07
2.5 CDTI (F7, J7, A07) (G9U 630) 2464ccm 114KM/84kW 2006/08-2010/03
VIVARO A Skrzynia (X83)
2.0 CDTI (F7) (M9R 630 M9R 692 M9R 780 M9R 782 M9R 786) 1995ccm 90KM/66kW 2006/08-2014/07
2.0 CDTI (F7) (M9R 630 M9R 692 M9R 780 M9R 784 M9R 786 M9R 788) 1995ccm 114KM/84kW 2006/08-2014/07
2.5 CDTI (F7) (G9U 630) 2464ccm 114KM/84kW 2006/08-2010/03
Renault
MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV)
2.3 dCi 100 FWD (EV0A, EV0B, HV0A, HV0B, UV0A, UV0B,... (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 870 M9T 876) 2298ccm 101KM/74kW 2010/02-
2.3 dCi 100 RWD (HV0B, UV0B) (M9T 690) 2298ccm 101KM/74kW 2010/02-
2.3 dCi 110 FWD (EV0R, EV0W, HV0R, HV0W, UV0R, UV0W) (M9T 704 M9T 870) 2298ccm 110KM/81kW 2014/09-
2.3 dCi 125 FWD (EV0C, EV0D, EV0J, HV0C, HV0D, HV0H,... (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 680 M9T 870 M9T 872 M9T 876 M9T 880) 2298ccm 125KM/92kW 2010/02-
2.3 dCi 125 RWD (HV0C, HV0D, UV0C, UV0D, UV0H, UV0J,... (M9T 686 M9T 690 M9T 692 M9T 696 M9T 698 M9T 882 M9T 890 M9T 896 M9T 898) 2298ccm 125KM/92kW 2010/02-
2.3 dCi 145 FWD (EV0E, EV0F, HV0E, HV0F, UV0E, UV0F,... (M9T 678 M9T 680 M9T 706 M9T 708) 2298ccm 146KM/107kW 2010/02-
2.3 dCi 145 RWD (UV0F, UV0E, HV0E, HV0F, HV0T, HV10,... (M9T 694 M9T 696 M9T 698 M9T 710) 2298ccm 146KM/107kW 2010/02-
MASTER III Skrzynia (FV)
2.3 dCi 100 FWD (FV0A, FV0B, FV0G, FV0K, FV0H) (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 870 M9T 876) 2298ccm 101KM/74kW 2010/02-
2.3 dCi 100 RWD (FV0B) (M9T 690 M9T 890) 2298ccm 101KM/74kW 2010/02-
2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) (M9T 704 M9T 726 M9T 870) 2298ccm 110KM/81kW 2014/09-
2.3 dCi 125 FWD (FV0C, FV0D, FV0G, FV0H, FV0J, FV0K) (M9T 670 M9T 672 M9T 676 M9T 678 M9T 680 M9T 870 M9T 872 M9T 876 M9T 880 M9T 882) 2298ccm 125KM/92kW 2010/02-
2.3 dCi 125 RWD (FV0C, FV0D, FV0H, FV0J, FV0A, FV0K) (M9T 686 M9T 690 M9T 692 M9T 696 M9T 698 M9T 890 M9T 896 M9T 898) 2298ccm 125KM/92kW 2010/02-
2.3 dCi 145 FWD (FV0E, FV0F, FV0H, FV02, FV0M, FV0S,... (M9T 678 M9T 680 M9T 706 M9T 708) 2298ccm 146KM/107kW 2010/02-
2.3 dCi 145 RWD (FV0E, FV0F, FV0T, FV10, FV12) (M9T 694 M9T 696 M9T 698 M9T 710) 2298ccm 146KM/107kW 2010/02-
TRAFIC II Platforma / podwozie (EL)
2.0 dCi 115 (EL0H) (M9R 692 M9R 780 M9R 782 M9R 786) 1995ccm 114KM/84kW 2006/08-
2.0 dCi 90 (EL0H) (M9R 780 M9R 782) 1995ccm 90KM/66kW 2006/08-
TRAFIC II Skrzynia (FL)
2.0 dCi 115 (FL01, FL0U) (M9R 692 M9R 780 M9R 782 M9R 786) 1995ccm 114KM/84kW 2006/08-
2.0 dCi 90 (FL0H) (M9R 630 M9R 780 M9R 782 M9R 786) 1995ccm 90KM/66kW 2006/08-
KOŁO KOMPRESJI
Koła sprężarki E&E są wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium C355 bez zastosowania technologii HIP (Hot Isostatic Pressing). Stop C354 z zastosowaniem HIP został opracowany przez zespół badawczy i rozwojowy E&E i wkrótce będzie dostępny.
Gotowe/obrabiane/MFS/kute koła kompresora z aluminium, tytanu i stali nierdzewnej z programowaniem numerycznym i bez otworów mogą być dostarczane przez firmę E&E Turbo. Wybór stopu aluminium o wyższym stosunku wytrzymałości do wagi, większej wytrzymałości na rozciąganie oraz dobrej odporności na korozję po testach w wysokiej temperaturze, dostępny jest dla gotowych kół kompresora.
Wałek turbo
Wszystkie koła turbinowe w turbinach E&E Turbo są produkowane z użyciem stopu Inconel 713c do temperatury 850°C z zawartością niklu na poziomie 75% (Materiał ulepszony M2004 dla użytkowników o wysokich wymaganiach). Dzięki temu E&E Turbo jest w stanie produkować turbiny o wysokiej jakości wałach z kołem turbinowym z inconelu.
Koło wału E&E z płytą zamkniętą, pojedynczymi lub podwójnymi pierścieniami tłokowymi, rewers, skrócone i łożysko kulkowe o zwiększonej wydajności mogą być w 100% wyprodukowane w naszej firmie.
E&E Turbo korzysta z techniki spawania wiązką elektronową i spawania tarczowego. Po spawaniu elektronowym obszar spawany jest całkowicie sprawdzany za pomocą ultradźwiękowego testu, aby zapewnić jakość i niezawodność.
Po automatycznej produkcji przeprowadzane jest pełnowymiarowe badanie kontrolne, obejmujące wymiary, takie jak łopatki turbiny, rozmiary induktora, rozmiary eksduktora, wysokość ostrza, kontur, długość koła turbiny itp.
Dlaczego Wybrać Serduszka Turbo od AMBER Turbo
- Innowacyjna Technologia: KORAS TURBINY oferują innowacyjne rozwiązania, by zwiększyć wydajność silnika i poprawić dynamikę pojazdu.
- Precyzyjne Wykonanie: RDZEŃ TURBINY i Rdzeń koras od AMBER Turbo są efektem precyzyjnego projektowania i doskonałego wykonania, co przekłada się na niezawodność i trwałość.
- Optymalne Parametry: Serduszka Turbo od AMBER Turbo gwarantują optymalne parametry wydajnościowe, dostarczając niezrównanej mocy i efektywności.
Podsumowując, serduszka turbo od AMBER Turbo to gwarancja nie tylko podniesienia mocy Twojego pojazdu, ale także dostarczenia niezawodności i satysfakcji z jazdy. Wybierz AMBER Turbo, by doświadczyć nowego wymiaru wydajności swojego samochodu.