Oferowane gry są zawsze oryginalne, pochodzą od oficjalnych dystrybutorów.
- Klikasz - Kup teraz.
- Po zaksięgowaniu płatności przez PayU automatycznie otrzymasz maila.
- Aktywujesz grę na swoim profilu Steam i ją ściągasz z serwerów Steam.
- Grasz!
Dystrybucja elektroniczna: 0zł
Aukcje obsługuje automat, wysyłając przedmioty natychmiast po zaksięgowaniu przez PayU wpłaty.
Regulamin aukcji dostępny jest na podstronie: O mnie
i zapraszamy ponownie!
Przedmiotem aukcji są gry Steam The Witcher® TRILOGY PACK: Witcher3: Wild Hunt PL (+16DLC) + Wiedźmin 2: Zabójcy Królów Edycja Rozszerzona PL - wersja bez cenzury + Wiedźmin: Edycja Rozszerzona. Grę należy aktywować i pobrać z platformy Steam.
http://store.steampowered.com/sub/68475/
http://store.steampowered.com/sub/68475/
16 darmowych DLC dla tej gry należy dodać sobie bezpośrednio ze sklepu steam po aktywacji gry.
16 darmowych DLC dla tej gry należy dodać sobie bezpośrednio ze sklepu steam po aktywacji gry.
Opis pochodzi z gry-online.pl
Wiedźmin 3: Dziki Gon to trzecia odsłona popularnej serii cRPG opartej na prozie Andrzeja Sapkowskiego. Grę wyprodukowało studio CD Projekt RED, czyli zespół odpowiedzialny również za dwie poprzednie części.
Ponownie wcielamy się w znanego z wcześniejszych odsłon wiedźmina. Główna oś fabularna obraca się wokół kilku oddzielnych wątków. Wśród nich znalazło się poszukiwanie utraconej miłości Geralta oraz inwazja Nilfgaardu na królestwa północy. Spróbujemy też powstrzymać tytułowy Dziki Gon, prześladujący wiedźmina zarówno w powieściach, jak i obecny w pierwszej i w nikłym stopniu w drugiej części serii. Wszystkie te główne zadania oferują filmową jakość opowiadanej historii, z rozgałęzionymi ścieżkami wydarzeń, imponującymi scenkami przerywnikowymi i starannie wyreżyserowanymi sekwencjami. Co ciekawe, możemy porzucić część wątków, trzeba będzie jednak liczyć się z wynikającymi z tego faktu różnymi konsekwencjami. Poza głównymi opowieściami dostępne jest także zatrzęsienie misji pobocznych, które w sumie starczają na ponad sto godzin zabawy. Autorzy zadbali o dużą różnorodność wyzwań. W trakcie przygód będziemy eksplorowali m.in. jaskinie, prastare ruiny i tętniące życiem wioski. Zapolujemy na potwory dla zysku oraz specjalnych nagród. Pojawią się również zadania oparte na dochodzeniach. Różne rejony świata oferują swoje własne mini gierki (np. zawody w rzucaniu nożami) ze specjalnymi nagrodami, choć jednocześnie ich ukończenie nigdy nie jest wymagane dla dalszego rozwoju fabuły.
Zgodnie z tradycją serii, trzeci Wiedźmin oferuje sporą swobodę rozwoju postaci, a fabuła jest mocno rozgałęziona, tak aby umożliwić graczom dokonywanie różnych wyborów. Jednocześnie wirtualny świat jest w dużym stopniu dynamiczny. Przykładowo, niektóre nasze akcje sprawią, że zagrożona przez ataki bandytów wioska kompletnie się wyludni. Gra posiada świat o otwartej strukturze, który jest czterdziestokrotnie bardziej rozległy niż ten w The Witcher 2: Assassins of Kings. Nowy silnik (REDengine 3) został zaprojektowany tak, aby cały czas ładował dane w tle, co prawie pozwoliło uniknąć ekranów wczytywania – zobaczymy je podczas podróży do kilku małych, osobnych lokacji, jak np. zamek w Wyzimie. Przemieszczanie się ułatwia opcja jazdy na koniu oraz szybka podróż. Przy dobrym rumaku dotarcie z jednego końca mapy na drugi zajmuje około 15 minut.
Spore zmiany zaszły w systemie walki. Kompletnie przebudowano sztuczną inteligencję przeciwników. Geralt otrzymał 96 animacji wykorzystywanych w starciach, podczas gdy w drugiej części miał ich jedynie 20. Gracze mogą wreszcie przerywać atak w jego trakcie oraz blokować ciosy i wykonywać uniki, nawet gdy zabraknie im kondycji, choć nie są one wtedy tak skuteczne. Nowy system kamery dba o zapewnienie czytelnej perspektywy podczas starć. Nie zabrakło walk z bossami (m.in. z lodowym gigantem), ale nie są one tym razem oskryptowane. Mocno przebudowano również system znaków. Każdy z pięciu ma główny i alternatywny sposób działania. Przykładowo, używając znaku Igni drugiego typu z ręki Geralta bucha ogień ciągły, a w przypadku znaku Ydren postawiona na ziemi pułapka nie tylko spowalnia wszystkich przebywających w niej nieprzyjaciół, ale dodatkowo zadaje im obrażenia.
Podczas starć wykorzystujemy w dużym stopniu otoczenie, np. możemy telekinetycznie uderzyć w gniazdo os, które zaatakują wrogów. Natomiast jeżeli zwrócą się w naszą stronę - spalimy je znakiem Igni. Poszerzanie zasobu wiedzy o przeciwnikach umożliwia poznanie ich słabych punktów. Niektóre pokonane monstra pozostawią po sobie niemożliwe do dostania w inny sposób składniki służące do przepisów alchemicznych i tworzenia nowych przedmiotów. Pozwalają również Geraltowi na rozwijanie własnego drzewka mutacji, zapewniającego dostęp do nowych mocy. Gracze mogą też rozwijać umiejętności szermiercze i alchemii.
Wersja bez cenzury.
Opis pochodzi z gry-online.pl
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to RPG akcji, będący kontynuacją wielkiego hitu opartego na twórczości polskiego pisarza Andrzeja Sapkowskiego.
Druga odsłona Wiedźmina rozgrywa się zaraz po wydarzeniach znanych z pierwszej i kontynuuje wątek udaremnionego przez Geralta zamachu na króla Foltesta. Sprawa szybko wymyka się spod kontroli, bo na arenie wydarzeń pojawia tajemniczy mężczyzna znany jako Królobójca. Biały Wilk zostaje wciągnięty w zawiłą i pełną niebezpieczeństw polityczną intrygę, a jego decyzje zaważą o losach mieszkańców kilku królestw.
Produkcja ponownie przenosi nas do świata stworzonego przez Andrzeja Sapkowskiego, który postanowił spojrzeć na klimaty fantasy z nieco innej strony niż wielu innych twórców. Uniwersum Wiedźmina jest więc pełne potworów, różnorodnych ras i magicznych istot, które jednak zazwyczaj nie przepadają za ludźmi, zresztą z wzajemnością. To prowadzi do wielu poważnych konfliktów.
Twórcy wiernie odwzorowali wiele miejsc i postaci znanych z kart powieści i opowiadań, chociaż wzbogacili też świat o nowe elementy. Gracze mogą zwiedzić m.in. miasteczko Flotsam wraz z przyległym do niego lasem, krasnoludzkie Vergen, Dolinę Pontaru oraz ruiny elfiego miasta Loc Muinne.
Spotykamy takich bohaterów jak: Triss Merigold (czarodziejka), Jaskier (bard i przyjaciel Geralta), Zoltan (krasnoludzki przyjaciel Wiedźmina), Vernon Roche (członek oddziału specjalnego króla Foltesta) czy Iorweth (dowódca komanda Scoia'tael). Każde z nich posiada własne cele, przekonania, system wartości oraz osobowość, co często jest prezentowane w przerywnikach filmowych, rozmowach i komentarzach. Wiele z wymienionych wyżej postaci może zostać sprzymierzeńcami i podróżować z graczem – ale twórcy dodali znacznie więcej pobocznych bohaterów, nad którymi jednak nadal nie mamy pełnej kontroli. Podczas walki odpowiada za nie sztuczna inteligencja.
W Wiedźminie 2 postawiono na rozbudowany system wyborów moralnych, który prowadzi do wielu różnych kombinacji zakończenia gry (łącznie 16). Sam Geralt wielokrotnie wyraża wątpliwości odnośnie swojego fachu, czyli tropienia i polowania na potwory. Ważne jest to, że na fabułę i świat Wiedźmina 2 wpływ mają nie tylko nasze decyzje, ale chociażby to, kto jest naszym kompanem. Oprócz walki Wiedźmin ceni sobie również inne rozrywki, jak chociażby flirtowanie z kobietami. W tej odsłonie nie otrzymujemy kart z obrazkami za „podboje”, ale nadal mamy możliwość doprowadzenia do „sytuacji łóżkowej” z niektórymi przedstawicielkami płci pięknej.
Poważnych zmian w Wiedźminie 2 doczekał się system walki, który teraz jest znacznie bardziej nastawiony na akcję. Gracz może więc atakować mieczem (ciosy: szybki lub silny) i wykonywać uniki oraz bloki. W skutecznym eliminowaniu wrogów niezwykle przydatna jest wiedźmińska magia czyli tzw. znaki. Nowością są pułapki oraz materiały wybuchowe w postaci petard, które są pomocne zwłaszcza na wyższych poziomach trudności.
W Wiedźminie 2 system rozwoju postaci został podporządkowany trzem dziedzinom – szermierce, magii oraz alchemii. Resztę współczynników naszej postaci podniesiemy w miarę ich używania (np. zastraszanie rozmówcy czy skuteczniejsze blokowanie ciosów), lub za pomocą przedmiotów posiadających określone właściwości fizyczne i magiczne.
Oprawa wizualna tytułu robi duże wrażenie, gdyż autorzy postawili na świetne modele postaci, bogate w detale lokacje i zapierające dech w piersiach widoki. Miasteczka zostały wzbogacone o rozmawiających przechodniów, kupców i mieszkańców, z którymi niejednokrotnie można wejść w interakcję. W celu zapewnienia pełnej imersji twórcy usunęli ekrany ładowania lokacji przy wchodzeniu do budynków.
The Witcher: Enhanced Edition to poprawiona i usprawniona odsłona bardzo udanej, polskiej gry cRPG, opartej na twórczości popularnego pisarza fantasy, Andrzeja Sapkowskiego. Twórcy skupili się przede wszystkim na gruntownej optymalizacji kodu źródłowego oraz doszlifowaniu tych aspektów rozgrywki, co do których gracze i recenzenci mieli najwięcej uwag. Wiele wysiłku włożono także w dopracowanie angielskich i niemieckich wersji językowych, znacząco podnosząc ich jakość w stosunku do podstawowej edycji programu.
Do najbardziej oczekiwanych poprawek z pewnością możemy zaliczyć wprowadzenie licznych łatek programistycznych, które dawały się we znaki głównie niestabilną pracą aplikacji oraz męcząco długim czasem ładowania się lokacji. Obie te kwestie nie powinny już nękać odbiorców w Edycji Rozszerzonej Wiedźmina – wedle autorów, długość wczytywania się poziomów została skrócona o 80%, zaś trudności związane ze stabilnością gry (szczególnie dotkliwie odczuwane na słabszych lub bardziej nietypowych konfiguracjach sprzętowych) raz na zawsze przeszły do historii. Programiści dogłębnie przeanalizowali także te fragmenty kodu, które odpowiadały za realizację starć i interakcję z bohaterami niezależnymi, wydatnie poprawiając sugestywność tych aspektów rozgrywki.
Wiele nowości odnajdujemy także w zakresie merytorycznym programu. Graficy z CD Projekt RED stworzyli nowy system dywersyfikacji i kolorowania bohaterów niezależnych, znacznie ubogacając oryginalną paletę postaci. Istotnie ulepszono także sceny dialogowe, które, dzięki dodaniu ponad 250 nowych gestów oraz opracowaniu niemal od podstaw systemu synchronizacji ruchów twarzy z wypowiadanymi kwestiami, są teraz znacznie bardziej przekonywujące i realistyczne. Wreszcie, autorzy zdecydowali się na uatrakcyjnienie graficznego interfejsu użytkownika, oferując spragnionym świeżości graczom udoskonalony ekran ekwipunku głównego bohatera oraz odnowione menu główne gry. Warto także zauważyć niebagatelne innowacje w zagranicznych wersjach językowych. Angielska odsłona Wiedźmina nie jest już dłużej pozbawiona części linii dialogowych, zaś niemieckie wydanie zawiera szereg nowych, poprawionych głosów postaci, co w obu przypadkach bardzo pozytywnie wpływa na klimat świata gry.