Autor: Roger D. Wimmer, Joseph R.Dominick
Tytuł: Mass media. Metody badań
*
Wydawnictwo: Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2008
Liczba stron: 655
Stan: db+ (niewielkie zagięcia rogów, zabrudzenia)
*
W książce "Mass media. Metody badań" autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych,ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań - jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie - oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.