KARTY DO GWINTA - 2 TALIE
WIEDŹMIN 3 NOWE
W ORYGINALNYM OPAKOWANIU!
ORYGINALNIE PO POLSKU
BEZ ŻADNYCH ODKLEJAJĄCYCH SIĘ NAKLEJEK :-)
Gwint to gra karciana przeznaczona dla dwóch graczy, w której dwie armie starają naprzeciwko siebie na polu bitwy.
Gracze wykonują ruchy na przemian, umieszczając na polu bitwy jedną kartę na ruch. Na końcu każdej rundy sumują całkowitą siłę wszystkich jednostek walczących po ich stronie.
Gracze rozpoczynają grę od od wyboru jednej frakcji, którą będą dowodzić podczas bitwy. Każda frakcja charakteryzuje się innym stylem gry oraz ma inną zdolność pasywną, opisaną na karcie pomocy danej frakcji. Na każdej karcie pomocy znajdują się nazwa i symbol frakcji oraz opisy umiejętności kart jednostek oraz kart specjalnych.
Warunek zwycięstwa:
Rundę wygrywa ten z graczy, który na końcu rundy ma najwięcej punktów siły. Całą grę wygrywa zaś ten, kto jako pierwszy wygra dwie rundy.
Przygotowanie gry:
Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy przygotowuje talie, składającą się z następujących typów kart:
1 karta dowódcy
minimum 22 karty jednostek
maksimum 10 kart specjalnych
2 żetony życia
Karta dowódcy:
Kartę dowódcy wybiera się przed rozpoczęciem potyczki, a następnie umieszcza się ją frontem do góry obok pola bitwy. Karta przyznaje grającemu specjalną aktywną lub pasywną umiejętność. Opis umiejętności znajduję się na karcie dowódcy. Kartę dowódcy można rozpoznać dzięki symbolowi frakcji widocznemu w lewym dolnym rogu.