Do sprzedania jedyny tego typu widelec karbonowy na Allegro. Widelec ma piwoty na V-brake oraz mocowanie na hamulec tarczowy. Rura sterowa też jest karbonowa. Aluminiowe są końcówki do mocowania koła oraz 37mm. odcinek rury sterowej na samym dole, gdzie zakłada się dolną miskę sterów. Rura sterowa nie obcięta i ma długość 300mm. Waga widelca 740g. Wysokość od osi piasty do dolnej miski to 450mm. Rura sterowa na stery 1,1/8" - góra i dół. Przebieg ok. 50km., toteż nawet ślady od zacisków koła są mało widoczne. Jak się bardzo dokładnie przyjrzeć widelcowi, to można znaleźć jakieś drobne ślady na lakierze, ale myślę, że to raczej ślady od przechowywania niż użytkowania, bo leżał sobie luzem w pomieszczeniu gospodarczym. Można założyć błotnik, bo są odpowiednie gwintowane otwory. Opona powinna wejść max. 700x47C czyli do 1,8-1,9" szeroka. Szersza już nie wejdzie, więc widelec jest typowo do crossa czy trekkinga i wygląda bardzo zgrabnie. W komplecie grzybek rozporowy.
Polecam jako alternatywę dla widelców amortyzowanych, szczególnie tych z niższej półki, do rowerów typu Cross, Trekking. Tym bardziej jeśli rower użytkowany jest w większości na twardych nawierzchniach typu asfalt, drogi szutrowe, drogi gruntowe o w miarę równej nawierzchni. Różnica w jeździe jest od razu wyczuwalna, oczywiście na korzyść. Rower zdecydowanie szybciej się rozpędza, gdyż energia wkładana w pedałowanie jest przekazywana na napęd, a nie jak w amortyzatorze, częściowo tracona na "pompowanie" widelca amortyzowanego. Rower ogólnie sprawia wrażenie szybszego, bardziej zwrotnego. Oprócz tego rower jest zdecydowanie lżejszy, myślę, że w granicach od ok.1kg do nawet 2kg.
Jedną z dużych zalet tego widelca jest jego długość od osi piasty do dolnej miski sterów wynosząca 450mm. Oznacza to, że ten widelec nie zmienia praktycznie geometrii roweru w stosunku do widelca amortyzowanego, biorąc pod uwagę, oczywiście ugięcie wstępne amortyzatora.
Proszę o przemyślane zakupy. Na wpłatę czekam zgodnie z regulaminem Allegro max.7 dni.
Polecam i pozdrawiam.