Firma GENICCO to miejsce stworzone z pasji do mody. Od 10 lat staramy się aby nasi Klienci mogli odnaleźć u nas to czego potrzebują. Moda to nie tylko otoczka zewnętrzna, to odzwierciedlenie tego co kryjemy w środku. Przez strój możemy pokazać to kim jesteśmy i co chcemy wyrazić. Naszą misją jest to abyś wychodząc od nas poczuł, że idziesz pewnym krokiem.
U nas znajdziesz tylko oryginalne produkty, najbardziej znanych Światowych marek takich jak m. in.: Calvin Clain, Tommy Hilfiger, Gucci, Timberland czy New Balance. Posiadamy wiele niedostępnych już na rynku modeli. Przez ponad 10 lat zaufało nam tysiące Klientów. Poziom naszej pracy odzwierciedlają same pozytywne opinie.
Zapraszamy na nasze aukcje i do naszego sklepu stacjonarnego w Lublinie
GENICCO
KURTKA MĘSKA Z POLAREM THE NORTH FACE r. M
Trzy poziomy ochrony w jednym stylowym pakiecie - kurtka Quest Zip-In Triclimate® to doskonały pomysł na warstwową stylizację. Zewnętrzna powłoka została wykonana z oddychającej, wodoodpornej tkaniny DryVent™, która zapewnia suchość i ochronę przed najbardziej niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. Polarowa warstwa wewnętrzna zapewnia ciepło i jednocześnie odprowadza pot. Noś je razem lub osobno w zależności od pogody.
DETALE:
Część zewnętrzna: wodoodporna i oddychająca, z warstwą środkową łączoną za pomocą zamków błyskawicznych, wzmocnioną górą kaptura oraz dwiema kieszeniami bocznymi na zamek błyskawiczny.
Część wewnętrzna: zamek błyskawiczny na całej długości i kieszeń kangurka
Marka: The North Face
Model: QUEST ZIP-IN TRICLIMATE®
Kolor: Czarny, oliwkowy (MILITARY OLIVE/TNF BLACK)
Rozmiar: M
Płeć: produkt męski
Zapięcie: zamek
Kaptur: zintegorwany kaptur
Rękaw: długi
Długość: do bioder
Kieszenie: 3 zewnętrzne na zamek, 2 otwarte w bluzie polarowej
Materiał:
Część Zewnętrzna: Dwuwarstwowa Tkanina DryVent™ – 100% Poliester / Tkanina / System Łączenia Za Pomocą Zamków Błyskawicznych
Część Wewnętrzna: 95% Poliester, 5% Elastan / Dzianina / Polar Z Waflową Teksturą Od Wewnątrz
Cena katalogowa: 1199 zł
WYMIARY KURTKI:
A - Długość całkowita: przód - 75 cm ; tył - 80 cm
B - Szerokość pod pachami: 58 cm
D - Szerokość na dole: 56 cm
E - Długość rękawa całkowita: 70 cm
F - Szerokość w ramionach: 47 cm
G - Długość rękawa od pachy: 60 cm
Pomiar wykonywany na płasko
Tolerancja +/- 1 do 2 cm
Uwaga!
Jak dobrać właściwy rozmiar odzieży:
- Zmierz wymiary swojej aktualnej odzieży.
- Porównaj z wymiarami powyżej.
- Kup i ciesz się z dobrze dopasowanej odzieży.
WYMIARY POLARU:
A - Długość całkowita: przód - 68 cm ; tył - 74 cm
B - Szerokość pod pachami: 55 cm
D - Szerokość na dole: 54 cm
E - Długość rękawa całkowita: 68 cm
F - Szerokość w ramionach: 45 cm
G - Długość rękawa od pachy: 57 cm
Pomiar wykonywany na płasko
Tolerancja +/- 1 do 2 cm
Uwaga!
Jak dobrać właściwy rozmiar odzieży:
- Zmierz wymiary swojej aktualnej odzieży.
- Porównaj z wymiarami powyżej.
- Kup i ciesz się z dobrze dopasowanej odzieży.
TECHNOLOGIE UŻYTE W PRODUKCIE
DRYVENT™ - Dwu- i trójwarstwowe tkaniny DryVent™ z uszczelnionymi szwami są oddychające oraz wodo- i wiatroodporne.
KORZYŚCI
WODOODPORNE - Tkanina zapewnia skuteczną ochronę przed deszczem i śniegiem, gwarantując pełną suchość.
ODDYCHAJACE - Lekkie tkaniny ułatwiają regulację temperatury ciała i zapewniają wygodę.
MOŻLIWOŚĆ SPIĘCIA Z KLASYCZNYMI MODELAMI\N - Produkt ten może być spięty zamkiem błyskawicznym wraz z odzieżą uzupełniającą, aby zapewnić pełną ochronę przed warunkami atmosferycznymi.
The North Face – amerykańskie przedsiębiorstwo produkujące odzież, obuwie i sprzęt outdoorowy, założone przez Douglasa Tompkinsa i jego żonę Susie Tompkins.
Nazwa i logo firmy
The North Face dosłownie oznacza „północne zbocze”. Nazwa ta bezpośrednio odnosi się do północnych zboczy górskich – inspirację stanowiła północna ściana Eigeru, zaliczana do jednej z najtrudniejszych na świecie. Logo firmy – poprzecinana, lekko przekrzywiona ćwiartka koła – nawiązuje do granitowej skały Half Dome (Park Narodowy Yosemite), której to północno-wschodnia ściana uważana była wówczas za najtrudniejszą w USA. Według firmy kolory logo nie zostały dobrane przypadkowo. Czerwony ma oznaczać pasję i odwagę, a w połączeniu z kolorem czarnym, oznaczać wyższość, elegancję i dominację, które tworzą tę markę.
Geneza
Pomysł na założenie firmy powstał, kiedy Douglas Tompkins ze swoją żoną Susie Tompkins wędrowali po ścieżce North Beach w San Francisco w 1966 roku. Wyszli oni z założenia, że chcą mieć firmę, która wprowadzi najwyższej jakości ubiór i sprzęt outdoorowy dla tych, którzy chcą najlepiej wykorzystać aktywności outdoorowe.