Wheeler Trekking Light 3700 Nexus 7
Dane techniczneRama: ALUMINUM 6061 P/G TUBES, 1 1/8
Widelec: RST SOFIT COIL/MCU SPRING PRELOAD ADJUST 50MM TRAVEL.
Ster: WBP VP-MH501 STEEL HEAD SET 1 1/8
Kierownica: WBP NR-AL16 ALLOY CITY BAR WIDTH:590W *26R EN-C
Wspornik kierownicy: WBP MTS-C297-5 ALLOY ADJUST STEM 25.4 ANGLE:0-50 W/WBP LOGO
Chwyty: WBP VLG-5192AD2
Hamulce: F: PROMAX / TX-119 / ALLOY V BRAKE R : SHIMANO / BR-C3000R
Dźwignia hamulca: TEKTRO CL-335RT/CL-330 TS ALLOY BLK LEVER 4 FINGERS
Obręcz: DM-24 700CX36HX14G ALLOY D/B WALL, F/V, CNC
Szprychy: SHA DAR STAINLESS STEEL 14G
Piasta przednia: SHIMANO HUB DYNAMO DH-3N31-NT 6V/3.0W 100X140MM
Piasta tylna: SHIMANO NEXUS SG-C3000-7R, 36H FOR ROLLER BRAKE 130X182MM
Kaseta: SHIMANO SPROCKET FOR INTERNAL HUB 18T(2.3MM)
Opony: KENDA K192 700C X 40C BLACK WALL
Korba suportowa: SR SUNTOUR CW12-SCX-S38-95 38TX170
Osłona łańcucha: YF C-104 FOR 38T
Środek suportu: VP-BC73 CARTRIDGE 68X122.5MM W/ FIXING BOLT
Przerzutka przednia: N/A
Przerzutka tylna: SHIMANO NEXUS INTERNAL 7 SPEED
Manetki: SHIMANO NEXUS SL-7S31
Łańcuch: KMC Z-610RB
Pedały: VP VP-809
Siodło: WBP MAN: DDK-2330NE LADY: DDK-2337NE W/STEEL BUMPER
Sztyca: WBP SP-C208 EN-C DIA:31.6
Podpórka: ULIX UL-913A-D, ALLOY
Bagażnik: CD-20AC ALLOY, W/SPRING ADJUSTED STAY
Błotniki: SW-814 PLASTIC, F/R, V STAYS
Dynamo: NAL-1073S 6V/2.4W
Lampa tył: T-20LS DYNAMO, 6V/ 0.6W
Dzwonek: NH-B405AP ALLOY
Ilość biegów: 7 SPEED
TOWAR NOWY - PARAGON LUB FAKTURA !!
Standard produkcji rowerów w firmie Wheeler
Doskonała rama to podstawa każdego roweru Wheelera. Konstrukcje ram Wheelera pełne są nowatorskich rozwiązań. Na przykład: zwiększenie wytrzymałości uzyskujemy dzięki opracowaniu specjalnego przekroju owalnego górnej części ramy (model falcon). Dodatkowo: super łatwa regulacja skoku tylnego zawieszenia przy pomocy prostej dźwigni (w modelach hornet 10 i hornet 20).
Bardzo dbamy też o detale.Także takie szczegóły, jak prowadzenie linek wewnątrz ramy, sprawiają że rowery stają się jeszcze bardziej atrakcyjne. Przy wyborze części managerowie Wheelera polegają tylko na najlepszych światowych markach. Sięgają po najbardziej innowacyjne produkty, najlepiej dostosowane do funkcji jaką mają spełniać. Dzięki temu wszystkie elementy świetnie ze sobą współgrają.
W ostatnich latach innowacja i rozwój nabrały niezwykłego rozmachu, szczególnie w przypadku zawieszenia amortyzowanego. Charakterystyka i twardość zawieszenia teraz może być łatwo regulowana przy pomocy prostego przełączenia dżwigienki. W ostatnim czasie pojawiło się wiele długo oczekiwanych rozwiązań, które redukują kołysanie roweru do absolutnego minimum np. Amortyzacja propedal, sysytem motion control, power valve (odwrócony zawór) czy tst.
Produkcja ram z włókna węglowego
Dla swoich rowerów górskich i wyścigowych wheeler rozwinął technologię wykonywania ram z włókien węglowych. W niezwykle kosztownym procesie ultra nowoczesny materiał jest wykorzystywany do produkcji lekkich ram wykazujących hę dużą wytrzymałością.Maty z włókna węglowego są krojone w warstwy i formowane w ramy i elementy osprzętu.
Ręcznie wykonanie
Ręcznie łączymy wiele warstw włókna węglowego aby otrzymać doskonały tech nicznie produkt.
Wygrzewanie
Po połączeniu warstw węglowych elementy są wygrzewane w specjalnym piecu i formowane w odpowiedni kształt. Gdy produkcja ramy z włókna węglowego zostanie zakończona otrzymamy niesamowicie lekką ale bardzo wytrzymałą bazę dó produkcji rowerów Wheelera.
Oprócz włókna węglowego, do produkcji ram wheeler wykorzystuje różne stopy aluminium. Lekkie ramy są wytwarzane z nowego stopu aluminium s6 6066. Aluminium s6 6066 (z domieszkami jak: krzem, żelazo, miedź, magnez, chrom, cynk i tytan) jest łatwe do formowania, wysoce odporne na korozję, bardzo wytrzymałe i niezwykle lekkie. Stop aluminium s6 6066, często używany w przemyśle lotniczym, stoczniowym, przetestowany i sprawdzony w ekstremal nych konstrukcjach - to podstawowy materiał przy produkcji niektórych naszych rowerów. Znakomicie nadaje się do produkcji aluminiowych rur konstrukcyjnych. Jest bardziej wytrzymały niż zwykłe aluminium 7005.Umożliwia inżynierom wheelera zapro jektowanie ram o cieńszych ściankach, co prowadzi do zmniejszenia wagi o prawie 10%. Ramy z aluminium s6 są optymalne, biorąc pod uwagę wytrzymałość, wagę i koszty wytwarzania.
TOWAR NOWY - PARAGON LUB FAKTURA !!
Dobór rozmiaru ramy
Odpowiednio dobrana wielkość ramy bardzo istotnie wpływa na jakość i bezpieczeństwo jazdy. Dlatego tak ważne jest, aby rower jaki mamy zamiar kupić dopasować do siebie. Przed zakupem zachęcamy do przymierzenia się do roweru. Jeśli nie jest to możliwe, przy doborze odpowiedniego rozmiaru ramy warto skorzystać z jednej z dwóch metod:
1.Dobór według wzrostu
2.Dobór według długości nogi
Opis metody opartej na pomiarze długości nogi
a) Stajemy oparci o ścianę (najlepiej boso).
b) Odmierzamy odległość między naszym kroczem a podłogą.
c) Wynik który otrzymamy mnożymy:
x 0,57 - gdy kupujemy rowery górskie,
x 0,63 - gdy kupujemy rowery trekkingowe,
x 0,66 - gdy kupujemy rowery szosowe.
d) Aby uzyskać rozmiar ramy w calach, wynik musimy podzielić przez 2,54 (1cal=2,54cm).
Przykład dla roweru MTB:
Długość nogi od krocza – 85cm.
85cm x 0,57 = 48,45cm
48,45: 2,54=19 cali
Przy wyborze rozmiaru roweru oprócz stylu jazdy jaki preferujemy ważny jest też typ roweru jaki mamy zamiar kupić. Dla rowerów górskich, szosowych i trekkingowych rozmiary ujęte w tabelach zgadzają się w ok.90%. Jeśli natomiast rower będzie używany bardziej ekstremalnie, tj. maratony, XC, downhill i enduro, wówczas najlepiej dobierać ramy o 1-2 rozmiary mniejsze. Podyktowane jest to tym , że mniejszym rowerem lepiej się manewruje.
Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na jeden istotny aspekt, mianowicie różnicę w budowie anatomicznej kobiet i mężczyzn. Z tego tytułu powyższe wskazówki należy odnieść do wyboru rowerów dla mężczyzn. Kobieta przy tym samym wzroście co mężczyzna posiada nieco inne proporcje budowy ciała - dłuższe nogi i krótszy tułów, dlatego rower należy dobrać tak, aby górna rura ramy była krótsza niż dla mężczyzny. Nasze modele przeznaczone dla kobiet jak np. Passera, są zaprojektowane z uwzględnieniem tychże różnic anatomicznych.