PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
Poznaj strategie i modele biznesowe, które podnios? wyniki finansowe Twojej firmy!
- Jak zarabia?, dostarczaj?c us?ugi za darmo?
- Jak stworzy? dochodowy biznes, oparty na Web ASK_FOR_LINK_2?
- Jak w??czy? strategie Web ASK_FOR_LINK_2 w istniej?ce przedsi?wzi?cie?
Je?li my?lisz, ?e Web ASK_FOR_LINK_2 to wy??cznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jeste? w b??dzie. Web ASK_FOR_LINK_2 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umo?liwiaj?cy u?ytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie si? wiedz?. Dzi?ki efektom sieci Web ASK_FOR_LINK_2 staje si? ?ród?em okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia ??czy si? z biznesem i gdzie -- udost?pniaj?c us?ugi za darmo -- mo?esz zarabia?. Web ASK_FOR_LINK_2 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje mi?dzy biznesem, klientami i partnerami, a wi?c udost?pnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.
Ksi??ka "Web ASK_FOR_LINK_2. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narz?dzi analitycznych, co sk?ada si? na ogólny obraz ekonomii opartej na Web ASK_FOR_LINK_2. Z tego podr?cznika dowiesz si?, jak powstaj? efekty sieci, w jaki sposób prowokowa? i wykorzystywa? okazje biznesowe oraz zarabia? pieni?dze na dostarczonych przez u?ytkowników warto?ciach. Uwierzysz, ?e za pomoc? Web ASK_FOR_LINK_2 mog? bogaci? si? i korporacje, i niewielkie przedsi?biorstwa. Poznasz sprawdzone narz?dzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pami?taj, ?e tym firmom przynios?y one wielki sukces i ogromne zyski.
- Wspólna warto?? u?ytkowników portalu
- Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
- Pozytywne efekty sieciowe w Web ASK_FOR_LINK_2
- Spieni??anie sieci spo?ecznych
- Koszty pozyskania klienta i szybko?? wzrostu zysku z reklam
- Tworzenie warto?ci w sieciach spo?ecznych
- Rozwijanie zdolno?ci adaptacyjnych przez Web ASK_FOR_LINK_2
- Style innowacji
- Tworzenie biznesplanów Web ASK_FOR_LINK_2
Przy??cz si? do rewolucji Web ASK_FOR_LINK_2 i zarabiaj w internecie Wyró?nienie Magazynu Literackiego KSI??KI
Redakcja Magazynu Literackiego KSI??KI przyzna?a ksi??ce "Web ASK_FOR_LINK_2 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyró?nienie za ksi??k? miesi?ca w kategorii Ekonomia
- Autorzy: Amy Shuen
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania: 2009
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 288
- Forma publikacji: ePub (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781457176975
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Web ASK_FOR_LINK_2. Przewodnik po strategiach
- Dedykacja
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with O’Reilly
- Przedmowa
- Wstęp
- Czym jest Web ASK_FOR_LINK_2
- Dla kogo jest ta książka
- Czego możesz się nauczyć
- Wykorzystanie Web ASK_FOR_LINK_2
- Podziękowania
- 1. Użytkownicy tworzą wartość
- Flickr i wspólna wartość użytkowników
- Wspólna wartość użytkowników i pozytywne efekty sieciowe
- Rola zaufania w kontaktach i tworzeniu społeczności
- Tworzenie, porządkowanie i spieniężanie długiego ogona
- Sześć sposobów, jakimi Flickr tworzy wartość użytkowników przez interakcję
- Otwórz cyfrową treść na globalną interakcję z użytkownikami
- Lepsze wyszukiwanie dzięki informacjom wprowadzanym przez użytkowników
- Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
- Przyspieszanie i wzmacnianie społecznościowych efektów sieciowych w grupach
- Własne kanały informacyjne użytkowników
- Zachęć innych, by stali się częścią Twojego cyfrowego ekosystemu
- Dlaczego udostępnianie może się opłacać?
- Źródła kosztów Flickr
- Określanie wartości firmy
- Spojrzenie wstecz: inne wyzwania Netflix
- Koszt rozwoju
- Ucieczka z pułapki
- Wnioski
- Koszty pozyskania klienta, zapasy i szybkość wzrostu
- Krzywe przepływów finansowych i czas do osiągnięcia zyskowności
- Wycena firmy
- Końcowa wartość netto przedsiębiorcy/założyciela
- Pytania pomocnicze
- Pytania strategiczne
- Pytania taktyczne
- 2. Sieci zwielokrotniają efekty działań
- Pozytywne efekty sieciowe w internecie dzięki Web
- Rynki n-stronne
- Zestaw efektów sieciowych Google
- Efekty sieciowe zaspokajania potrzeb i masa krytyczna
- Umożliwienie reklamodawcom płacenia za słowa kluczowe: GoTo
- Wejście Google
- Optymalizacja wyszukiwania przy użyciu PageRank
- AdWords: samoobsługowy sposób na dotarcie do długiego ogona zapytań
- AdRank ustala pozycjonowanie reklamy
- Uzupełniające efekty sieciowe
- Blogowanie dla pieniędzy
- Zalety i wady dodatniego sprzężenia zwrotnego
- Historia AOL/Google
- Wnioski
- Pytania pomocnicze
- Pytania strategiczne
- Pytania taktyczne
- 3. Ludzie nawiązują kontakty
- Role społeczne: online i offline
- Jak sieć zmienia kontakty społeczne
- Przejście ze zwykłej poczty na pocztę elektroniczną
- „Łącznicy”, „specjaliści” i „sprzedawcy” szerokopasmowo
- Jak dużo klientów i jak szybko?
- Krzywa przyswajania Rogersa
- Krzywa rozpowszechniania Bassa
- LinkedIn: wizytownik online
- Gwałtowny wzrost
- Zaufanie i stopnie oddalenia
- Spieniężanie sieci społecznych
- Facebook: przedstaw się online
- Początkowy wzrost Facebooka
- Wirusowy wzrost w Facebooku
- Aplikacje wirusowe
- Ograniczenia wirusowości: Facebook Beacon
- Wnioski
- Wędrówka przez sieci społeczne
- Tworzenie wartości w sieciach społecznych
- Przyspieszenie
- Pytania kontrolne
- Pytania strategiczne
- Pytania taktyczne
- 4. Firmy zarabiają na kompetencjach
- Zewnętrzne i wewnętrzne siły
- Rozwijanie zdolności adaptacyjnych: przed siecią Web
- Od rozpowszechniania treści online do rozpowszechniania kompetencji
- Oprogramowanie jako usługa (SaaS)
- Poszukiwanie kompetencji na całym świecie: IBM
- Integracja Linuksa i Apache
- Mentoring
- Ekosystemy i rozpowszechnianie kompetencji
- Oddanie sklepu: Amazon
- Pierwsze kroki: wpuszczenie innych sprzedawców do sklepu
- Następne kroki: dzielenie się kompetencjami zaplecza
- Pomaganie innym w dzieleniu się kompetencjami
- Zachęcanie do łączenia kompetencji: Google
- Wnioski
- Pytania kontrolne
- Pytania strategiczne
- Pytania taktyczne
- 5. Nowe łączy się ze starym
- Style innowacji
- Innowacja konkurencyjna czy zespołowa?
- Style innowacyjnej współpracy
- Demokratyczna innowacja
- Innowacje z tłumu
- Innowacje open source, ekosystemowe i platformowe
- Rekombinacyjna innowacja online
- Łączenie, nie wywracanie
- Integracja ekosystemów: iPod Apple
- Ekosystem innowacji platformowej nr 1: produkcja
- Ekosystem innowacji platformowej nr 2: kreatywność i media
- Ekosystem innowacji platformowej nr 3: akcesoria
- Ekosystem innowacji platformowej nr 4: dodatkowe dane dostarczane przez użytkowników
- Innowacje rekombinacyjne
- Współpraca z operatorami: Jajah
- Wrażenia użytkownika
- Porozumienia umożliwiają działanie
- Bardziej rekombinacyjna innowacja: iPhone
- Wnioski
- Pytania kontrolne
- Pytania strategiczne
- Pytania taktyczne
- 6. Firmy wykorzystują strategie
- Pięć kroków do Web ASK_FOR_LINK_2
- Wykorzystaj wspólną wartość użytkowników
- Aktywuj efekty sieciowe
- Wykorzystaj portale społecznościowe
- Dynamicznie rozpowszechniaj kompetencje
- Rekombinuj innowacje
- Tworzenie biznesplanów Web ASK_FOR_LINK_2
- Analiza rynku
- Analiza konkurencyjna
- Produkty i usługi
- Terminy i kamienie milowe
- Kadra zarządzająca i wykonawcza
- Finanse
- Rozglądaj się, idąc naprzód
- A. Przypisy końcowe
- Rozdział 1.
- Rozdział 2.
- Rozdział 3.
- Rozdział 4.
- Rozdział 5.
- Rozdział 6.
- B. Bibliografia
- Indeks
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with O’Reilly
- Copyright
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.