WYPRZEDAŻ SILNIKA DF25ARS
NOWY W KARTONIE, ROK PRODUKCJI 2015
DF25A/30A
Najlżejsze w swojej klasie silniki zaburtowe wyposażone w nowoczesne rozwiązania Suzuki Cechy wyrózniajace:
- Najlżejsze jednostki w klasie czterosuwowych silników zaburtowych o mocy 18,4 kW (25 KM)/22,1 kW (30 KM)*.
- Układ Lean Burn Control i układ wtryskowy Battery-Less Fuel Injection zapewniają wiodący w klasie niski poziom zużycia paliwa.
- Pierwsze w klasie zastosowanie rolkowych dźwigienek zaworowych zapewniające płynną pracę i mniejsze tarcie.
- Odsunięty wał korbowy zapewnia bardziej płynny ruch tłoka, a tym samym większą sprawność.
- Układ dolotowy „Direct Air Intake and Ventilation” dostarcza powietrze o niższej temperaturze co zwiększa sprawność silnika.
- Diodowy układ monitorowania silnika na bieżąco informuje sternika o warunkach pracy silnika.
* Na podstawie własnych badan przeprowadzonych w lutym 2014 roku.
Najlżejsze w klasie
Wykorzystujące najlepsze rozwiązania Suzuki silniki DF25A/30A są najlżejszymi dostępnymi jednostkami w klasie czterosuwowych silników zaburtowych o mocy 18,4 kW (25 KM)/22,1 kW (30 KM).
Pierwsze w klasie silniki z rolkowymi dźwigienkami zaworowymi
DF25A/30A to pierwsze silniki zaburtowe w swojej kategorii, w których zastosowano wewnętrznie łożyskowane rolki współpracujące z krzywkami wałka rozrządu zarówno w przypadku zaworów dolotowych jak i wylotowych. Rolka powoduje zmianę sposobu współpracy wałka rozrządu z dźwigienką zaworową. Tradycyjny mechanizm ślizgowy zastąpiono tocznym, który zmniejsza tarcie podczas pracy dźwigienki.
Przesunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku otrzymano bardziej płynny ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Bardzo niskie zuzycie paliwa - układ Suzuki Lean Burn Control
Układ Lean Burn Control z wyprzedzeniem określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach, poprzez monitorowanie osiągów silnika i warunków pracy, dzięki czemu silnik może pracować na bardziej wydajnej, uboższej mieszance paliwowopowietrznej. To z kolei oznacza wyjątkowo niskie zużycie paliwa.
Bezpośredni układ dolotowy i wentylowana pokrywa silnika
Nowa pokrywa silnika zapewnia bardziej efektywny przepływ powietrza i jego niższą temperaturę w układzie dolotowym, co zwiększa sprawność silnika. To rozwiązanie wraz z nowym filtrem powietrza pozwoliły uzyskać wyższą moc z małej pojemności skokowej.
W celu obniżenia temperatury pod pokrywą silnika, obracające się koło zamachowe wypycha rozgrzane powietrze na zewnątrz przez otwory wentylacyjne.
Oprócz nizszego zuzycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, ze nasze silniki z zasilaniem gaznikowym sa jednymi z najdoskonalszych silników jakie sa dostepne na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, ze pracuja one jeszcze płynniej i charakteryzuja sie mniejszymi drganiami
Diodowy układ monitorowania pracy silnika
Diodowy układ monitorowania wykorzystuje trzy diody LED informujące sternika o jego warunkach pracy silnika. Znajdujące się w dobrze widocznym miejscu diody LED zapewniają łatwy sposób szybkiego sprawdzenia warunków pracy silnika upraszczając eksploatację łodzi.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji (Battery- Less Fuel Injection)
Wyjątkowo mały i lekki układ wtrysku paliwa nie zwiększa niepotrzebnie masy ani wymiarów silnika. Poza tym, nie potrzebuje on do pracy akumulatora, zapewniając nadal szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i lepsze rozpędzanie w każdych warunkach.
Ręczny rozrusznik Easy Start
Układ wtrysku paliwa zapewnia łatwiejszy rozruch, ale Suzuki postanowiło zrobić krok naprzód montując w tych silnikach zaburtowych bardzo lekki ręczny rozrusznik. Ręczny rozrusznik Easy Start wymaga użycia mniejszej siły i pozwala na łatwy i szybki rozruch silnika.
Króciec przepłukiwania silnika
Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.
Ochrona antykorozyjna Suzuki
Suzuki chroni zewnętrzne powierzchnie silników zaburtowych przed szkodliwą korozją za pomocą własnej, specjalnej powłoki antykorozyjnej. Nanoszenie powłoki bezpośrednio na powierzchnie ze stopu aluminium zapewnia silne wiązanie, zwiększając trwałość i chroniąc części stale narażone na działanie wody morskiej.
Niższy poziom emisji zanieczyszczeń, wyższa sprawność
Zaawansowane rozwiązania techniczne 4-suwowych silników zaburtowych Suzuki zapewniają niższy poziom emisji zanieczyszczeń, który pozwala jednostkom takim jak DF25A/30A spełnić wymagania jednych z najbardziej rygorystycznych na świecie norm*1, do których należą norma EURO 1 (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC)*2, i uzyskać ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board)
*1 Zgodność z normami dotyczącymi emisji zanieczyszczeń zależy od rynku.
*2 Normy emisji zanieczyszczeń obowiązujące na terenie UE (emisja spalin i poziom głośności) są ustanawiane przez Parlament Europejski i Radę.
Zestaw zawiera:
- silnik zaburtowy Suzuki DF25 KM , MANETKA, rozruch elektryczny, KRÓTKA kolumna, ręczny trym
- ładowanie akumulatora
- oryginalna manetka suzuki
- oryginalny Suzuki zbiornik paliwa 25 l.
- oryginalną Suzuki linie paliwową
- śrubę napędową aluminiową
JEST TO OBECNIE NAJLŻEJSZY SILNIK NA RYNKU W TEJ KLASIE.
SILNIKI DOSTĘPNE od ręki
- PRZED KUPNEM PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI SILNIKA, ORAZ USTALENIU TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
- Więcej informacji mogą Państwo uzyskać dzwoniąc do nas 22 616 08 68.
- W sprzedaży Posiadamy Wszystkie Modele Silników Zaburtowych Suzuki.