Portable Fun
DF9.9B
Pierwsze na swiecie silniki zaburtowe o mocy 14,7 kW (20 KM)/11,0 kW (15 KM)/7,3 kW (9,9 KM) wykorzystujace układ Lean Burn i wyposazone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora Cechy wyrózniajace:
- Pierwsze silniki zaburtowe w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM) wyposazone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora.
- Układ Suzuki Lean Burn Control zapewniajacy bardzo niskie zuzycie paliwa.
- Rozrusznik reczny Easy Start wymagajacy mniejszego wysiłku i zapewniajacy szybszy rozruch.
- Wazacy 52,5 kg model DF20AT z kolumna o rozmiarze S jest najlzejszym silnikiem w swojej klasie wsród silników wyposazonych w zdalne sterowanie i elektryczny mechanizm odchylania.*
- Dostepne wersje z elektrycznym układem odchylania silnika. (DF20AT/9.9BT/20ATH/15ATH)
* Na podstawie własnych badan przeprowadzonych w lipcu 2013 roku.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposazono w układ wtrysku paliwa. Projektujac je skoncentrowano sie na maksymalnym ograniczeniu ich wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których naleza: pompa paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko mozliwe. Cały układ wtryskowy został tak zaprojektowany, zeby zajmował jak najmniej miejsca. Układ do pracy nie potrzebuje akumulatora - kolejne rozwiazanie, które pojawiło sie jako pierwsze w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dajac w zamian szybszy rozruch, bardziej płynna prace i szybsze rozpedzanie w kazdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
Układ wtrysku paliwa (wersje z rozrusznikiem elektrycznym)Lekki silnik o zwartej budowie
Tytuł najlzejszych w klasie modele DF20A/15A zawdzieczaja całkowitemu przeprojektowaniu czesci i podzespołów, którego celem było stworzenie mozliwie najmniejszych i najlzejszych elementów. W wyniku tych prac inzynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposazeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania wazy mniej niz jakikolwiek innych silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM) /11,0 kW (15 KM).
Bardzo niskie zuzycie paliwa - układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70 innowacyjny układ sterujacy spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiagi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie, z wyprzedzeniem okreslic ilosc paliwa wymagana do pracy silnika w danych warunkach. Dzieki temu moze dostarczac ubozsza mieszanke paliwowo-powietrzna. Układ zapewnia wyjatkowo niskie zuzycie paliwa w całym zakresie pracy. Układ stanowi wyposazenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniajac uzytkownikom najnizsze zuzycie paliwa przy kazdej predkosci.
Wersje z elektrycznym układem odchylania silnika
Niektóre wersje silników przenosnych sa teraz dostepne z elektrycznym układem odchylania, który zapewnia płynne odchylanie silnika. Układ zapewnia wieksza wygode i łatwiejsza eksploatacje. (DF20AT/9.9BT, DF20ATH/ 15ATH)
Łatwy w obsłudze
Oprócz nizszego zuzycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, ze nasze silniki z zasilaniem gaznikowym sa jednymi z najdoskonalszych silników jakie sa dostepne na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, ze pracuja one jeszcze płynniej i charakteryzuja sie mniejszymi drganiami.
Reczny rozrusznik Easy Start
Silniki sa wyposazone w rozrusznik zaprojektowany tak, aby nie wymagał uzycia duzej siły podczas rozruchu. W połaczeniu z układem wtrysku paliwa, sprawia on, ze rozruch silnika jest wyjatkowo łatwy.
Ochrona antykorozyjna Suzuki
Suzuki chroni zewnetrzne powierzchnie silników zaburtowych przed szkodliwa korozja za pomoca własnej, specjalnej powłoki antykorozyjnej. Nanoszenie powłoki bezposrednio na powierzchnie ze stopu aluminium zapewnia silne wiazanie, zwiekszajac trwałosc i chroniac czesci stale narazone na działanie wody morskiej.
Czystszy i bardziej wydajny
Zaawansowane rozwiazania techniczne 4-suwowych silników zaburtowych Suzuki zapewniaja nizszy poziom emisji zanie-czyszczen oraz nizsze zuzycie paliwa i pozwalaja spełnic wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC "Łodzie rekreacyjne". Suzuki uzyskało ocene trzech gwiazdek za niska emisje zanieczyszczen (Three-Star Ultra Low Emission) wystawiana przez kalifornijska agencje ds. czystosci powietrza CARB (California Air Resources Board).
Zestaw zawiera:
- silnik zaburtowy Suzuki DF9,9BS rozruch ręczny, krótka kolumna, ręczny trym
- oryginalny Suzuki zbiornik paliwa 12 l.
- oryginalną Suzuki linie paliwową
- śrubę napędową aluminiową