Oferta dotyczy:
przekładni bezstopniowej UDL - 0,75 kW - 80B5.
Przekładnia ta stanowi alternatywę dla regulacji prędkości obrotowej w oparciu o falowniki, pozwalając szybko i tanio regulować prędkość w sposób mechaniczny w oparciu o znormalizowane elementy.
Oznaczenia na przekładni możemy odczytać w następujący sposób:
UDL B5 - typ przekładni - wariator, bezstopniowa, z wałem drążonym wejściowym i wałem zdawczym w postaci kołnierzy
0,75 kW - moc silnika zasilającego(dla 1400 obr/min)
80B5 - kołnierz montażowy do silnika typu B5(duży) oraz kołnierz zdawczy z wałkiem.
Wielkość kołnierza - 80
Przekładnia jest nowa, wyposażona w dodatkowe elementy(pokrętło, wpust, odpowietrznik), zalana olejem - gotowa do montażu
ZAKRES PRĘDKOŚCI NA WYJŚCIU Z PRZEKŁADNI (dla silnika 1400 obr/min)
Nmin - 200 obr/min (I = ok. 7)
Nmax - 1000 obr/min (I = ok. 1,4)
Uwaga- jeżeli przełożenie jest za małe to układ można dalej rozbudowywać - więcej informacji poniżej.
ZAKRES MOMENTU OBROTOWEGO NA WYJŚCIU Z PRZEKŁADNI(DLA SILNIKA 0,75 KW, 1400 obr/min)
Mmin - 6 Nm
Mmax - 12 Nm
WYMIARY OFEROWANEGO PRZEDMIOTU:
B = 40 mm P = 200 mm
D = 19 j6 T = 3,5 mm
C = 58 mm C1 = 60 mm
G = 139 mm KA = 79 mm
G3 = 85,5 mm KB = 140 mm
E = 100 mm KC = 107 mm
H = 98 mm KD = 120 mm
M = 165 mm KE = 110 mm
M1 = 84 mm X = 268 mm *
N = 130 mm Y = 160 mm *
O = 11 mm
O1 = M8
* - dla standardowego, zalecanego silnika 0,75 KW, 1400 obr/min 80B5
Obsługa przekładni jest bardzo prosta - do regulacji prędkości obrotowej służy dostarczone przez producenta pokrętło - kręcąc w prawo zmniejszamy przełożenie - zwiększamy prędkość.
Pokrętło możemy zamontować w 2 położeniach w zależności od sposobu montażu przekładni.
Zalecane pozycje pracy(sposoby ustawienia).
Przy ustawieniu przekładni należny pamiętać o odpowiednim ustawieniu odpowietrznika(pionowo w górę).
Ilość oleju w przekładni została dobrana do pozycji typu B.
UWAGA - przekładnia montowana kołnierzowo. Możliwość dokupienia łap i zamontowania na łapach.
Typowy silnik asynchroniczny zalecany do tej przekładni:
0,55 kW, 1400 obr/min, 80B5
0,75 kW, 1400 obr/min, 80B5
Uwaga: Producent zaleca zastosowanie tego konkretnego silnika na wejściu do przekładni ze względu na jej konstrukcję - pracę elementów ciernych. Zastosowanie innych silników może przyspieszyć jej zużycie lub doprowadzić do nieefektywnej pracy(poślizgi).
Uwaga - na wyjściu z przekładni można dalej rozbudowywać łańcuch kinematyczny w celu zmniejszenia prędkości obrotowej i zwiększenia momentu obrotowego - elementy znormalizowane, które można podłączyć do przekładni:
Przystawka walcowa również, z przekładnią ślimakową.
Przekładnia ślimakowa typu NMRV - pojedyncza lub połączona w zespół przekładni
Produkty polecane do tej przekładni z naszej oferty:
Tulejki redukcyjne o wymiarach:(9/11, 11/14, 14/19, 19/24, 24/28, 28/32) z zestawem wpustów
Motoreduktory kompletne
Silniki asynchroniczne (1 i 3 fazowe, 1, 2 i 3 polowe, specjalne) i falowniki U/F i Vector
Kołnierze silnika B5 i B14
Przystawki walcowe zwiększające przełożenie(standardowe przełożenie 1/3):
Kompletne Zestawy do łączenia przekładni i wałki zdawcze:
Posiadamy również przekładnie innych typów, wariatory i oprzyrządowanie.
Firma DORMET jest profesjonalnym dostawcą komponentów techniki przeniesienia napędu. Oferujemy pomoc w doborze i skonfigurowaniu elementów napędu.