Warhammer 40,000: Sanctus Reach
Kod do aktywacji na własnym koncie STEAM. Nie wymaga do aktywacji VPN. Klucz oryginalny, nowy, globalny.
Klucz wysyłany automatycznie w ciągu kilku minut od zakupu.
Warhammer 40,000: Sanctus Reach to strategia turowa przeznaczona na platformę PC, a zarazem debiutancki projekt Strayllight Entertainment. Gra została wydana we współpracy z firmą Slitherine, znaną z publikacji wielu tytułów z tego gatunku.
Jak w niemal wszystkich grach osadzonych w uniwersum popularnej gry bitewnej firmy Games Workshop, w Sanctus Reach na PC przenosimy się do 41. tysiąclecia, nękanego nieustannym konfliktem pomiędzy wieloma rasami. W kampanii pokierujemy jednym z wielu zakonów Kosmicznych Marines – Space Wolves – i spróbujemy przeciwstawić się niszczącej inwazji orków, którzy zebrali się na wielkie Waaagh! wodza Grukk Face-Rippa. Siły zielonoskórych zdołały podbić niemal wszystkie planety tytułowego układu gwiezdnego, a ostatnią linią obrony Imperium Ludzkości jest planeta Alaric Prime; tam też rozpoczynamy pierwszą misję kampanii.
Warhammer 40,000: Sanctus Reach oferuje dwie kampanie dla jednego gracza, łącznie składające się z około 50 misji i potyczek. We wszystkich kierujemy wojskami Kosmicznych Wilków, przy czym do wyboru mamy 30 zróżnicowanych jednostek, zarówno podstawowych, w rodzaju oddziałów Kosmicznych Marines czy czołgu Predator, jak i unikalnych – legendarnych członków zakonu, w tym samego mistrza Space Wolves, Logana Grimnara. Nie zapomniano o możliwości stoczenia bardziej niezobowiązujących potyczek, czy to przeciwko armii sterowanej przez sztuczną inteligencję, czy też w starciu z innymi graczami w trybie PBEM+ (Play By E-Mail+); w nich można pokierować siłami orków, również złożonymi z 30 jednostek, wliczając w to potężnego Gorkonauta.
Walki w grze, rzecz jasna, rozgrywają się w systemie turowym, aczkolwiek rozgrywka jest szybsza niż u innych reprezentantów gatunku. Sporą rolę odgrywają manewry taktyczne (na przykład flankowanie), a także rodzaj oraz ukształtowanie terenu. Dochodzi do tego awansowanie jednostek na wyższy poziom, zarówno w ramach kolejnych misji kampanii, jak w trakcie pojedynczych potyczek.
Sanctus Reach na platformie PC wykorzystuje Archon, autorski silnik firmy Slitherine. Twórcy obiecali trójwymiarowe, bogate w szczegóły modele jednostek, jak również przepiękne i zróżnicowane środowiska na mapach. Ponadto wraz z grą otrzymujemy generator pozwalający na tworzenie własnych plansz.