WAPRO PPK Biuro do MAX bez limitu zatrudnionych (możliwość obsługi wielu firm)
Rozwiązanie WAPRO PPK 365 to narzędzie wspierające pracodawców w procesie prowadzenia Pracowniczych Programów Kapitałowych w swoich organizacjach.
- • Program współpracuje z aplikacjami innych producentów
- • Licencja czasowa, ograniczona do 1 roku (365 dni)
- • Dane przechowuje we własnej bazie danych SQL
• Importuje dane uczestników PPK oraz okresowo naliczane składki PPK:
o pośrednio – przy wykorzystaniu ustrukturyzowanych plików w formacie CSV
o bezpośrednio – z bazy danych programu źródłowego do własnej bazy danych przy wykorzystaniu procedur SQL
Funkcjonalności:
- Rejestracja umowy o zarządzanie PPK z instytucją finansową
- Deklarowanie zróżnicowanej składki dodatkowej pracodawcy
- Rejestracja uczestników programu
- Rejestracja deklaracji uczestników dotyczących wysokości składki dobrowolnej
- Rejestracja deklaracji uczestników dotyczących obniżenia wysokości składki podstawowej
- Rejestracja deklaracji uczestników o rezygnacji z dokonywania wpłat
- Rejestracja deklaracji uczestników dotyczących wznowienia dokonywania wpłat
- Rejestracja zwolnienia uczestnika przez pracodawcę
- Operacja zmiany daty obowiązku przystąpienia do programu
- Operacja zmiany daty pierwszej składki
- Operacja powiązania uczestników z grupą o danej stopie procentowej składki dodatkowej pracodawcy
- Operacja zmiany stawki podstawowej i dodatkowej uczestników
Import danych z programów źródłowych:
- Import danych pracowników, uczestników PPK
- Import okresowo naliczanych składek PPK uczestników PPK
- Import danych z ustrukturyzowanego pliku wymiany danych w formacie CSV
- Możliwość bezpośredniego importu z bazy danych programu źródłowego procedurą SQL
Komunikacja z instytucją finansową:
- Przygotowania plików rejestracji uczestników
- Przygotowanie plików deklaracji uczestników
- Przygotowanie plików z kwotami składek na PPK
- Automatyczna wymiana danych z instytucjami finansowymi, które ją udostępniają