Witam, oferuję Podręcznik Brandingu Wally’ego Olinsa, w polskim przekładzie. Książki są nowe i pochodzą z magazynu Instytutu Marki Polskiej. Ze względu na zamknięcie działalności Instytutu tytuł nie jest dostępny w stanie nowym w żadnym innym miejscu. Niska cena książki ma na celu szerzenie świadomości i wiedzy kunsztownego brandingu.
O brandingu mówi dziś wielu ludzi, ale niewielu wie, o co w nim naprawdę chodzi, i jak się do niego zabrać. Wally Olins, uznany powszechnie za najbardziej doświadczonego praktyka brandingu na świecie, sięgnął do swojego gromadzonego przez całe życie doświadczenia i zaprezentował nam krótki i zwięzły, ale bardzo praktyczny przewodnik. Wyjaśnia w nim w niepowtrzalny, charakterystyczny tylko dla siebie sposób co to są marki, jak się je tworzy i buduje, jak sprawia, żeby działały, trwały i rozkwitały. W podręczniku omówione są wszystkie aspekty i etapy tego procesu, od znalezienia idei przewodniej marki, stworzenia jej nazwy i zaprojektowania logo, do wdrożenia udanego i skutecznie zarządzanego programu brandingu. Ten poręczny przewodnik, jednocześnie inspirujący i praktyczny, jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto interesuje się dziedziną tożsamości konkurencyjnej i brandingiem.
Książek jest praktycznie nieograniczona ilość, zdjęcia ukazują tylko egzemplarze pokazowe.
Pozdrawiam, Mikołaj Boruc.