Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 146,79 zł
- CO MOGĘ WRZUCIĆ W KOSZTY FIRMY? JUSTYNA BRONIECKA
- darmowa dostawa
- 8,22 zł
- CO BY BYŁO, GDYBY...
- 14,92 zł z dostawą
- 21,72 zł
- Co zrobisz, gdy...?
- 32,71 zł z dostawą
W czym mogę pomóc? Call center. Wysyłka gratis! (6356690492)
Sprzedający nie jest już aktywny
Opis
W czym mogę pomóc?
Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
Praca zbiorowa (red. nauk. Krzysztof Kaszewski i Grzegorz Ptaszek)
ISBN: 978–83–7507–057–6
format B5, s. 148, diagramy, bibliografia
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne, które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia "W czym mogę pomóc?" Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU SA. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe, akty mowy, strategie komunikacyjne - oraz ich skuteczność.
Tom jest kolejnym ogniwem serii poświęconej współczesnej komunikacji medialnej, wydawanej przez zespół Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Spis treści:
Wstęp (Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek)
Grzegorz Ptaszek:
Telefoniczna rozmowa handlowa
Magdalena Trysińska:
„Ja mam takie pytanie”, czyli sposoby rozpoczynania i kończenia rozmowy przez klientów call center
Karolina Jabłońska:
„Ale wie pan, jak jest z PZU, nie?” Obraz konsultanta, klienta i firmy w wypowiedziach osób dzwoniących na infolinię
Krzysztof Kaszewski:
„Niestety nie ma takiej możliwości”, czyli jak przekazać klientowi złe wieści
Grzegorz Ptaszek:
„Ale my gadamy o Zosi, która mieszka w Australii” ― językowe sposoby wyrażania niezadowolenia przez klientów
Joanna Budkiewicz–Żeberska:
„Proszę mnie nie obrażać” ― dyrektywne akty mowy w wypowiedziach konsultantów call center
Anna Wierzchowska:
„Ja pani wysłuchałem, teraz pani wysłucha mnie” ― sposoby przejmowania kontroli w rozmowie call center
Jerzy Podracki:
Wyrazowe spójniki zespolenia w rozmowach call center
Zapraszamy na inne nasze aukcje. Nie doliczamy kosztów wysyłki!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.