Witam, sprzedam samochód Volkswagen Polo III FL z 2000 roku, przebieg: 204400km, silnik 1.4 16v 101km.
Wyposażenie:
-Climatronic
-Elektryczne szyby
-Elektryczne lusterka
-Centralny zamek
-Światła przeciwmgłowe
-Regulacja wysokości kierownicy
-Regulacja wysokości foteli
-Asymetrycznie dzielona tylna kanapa
-Gniazdo 12V w bagażniku
-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Radio KENWOOD KMM-121ay
-Głośniki w drzwiach Pioneer
Z ważniejszych rzeczy co było zrobione:
Wrzesień 2016
-wymiana sondy lambda na kolektorze, oryginał ASO,
-wymiana paska wielorowkowego + rolka napinająca,
-wymiana końcówek drążków kierowniczych (L+P),
Listopad 2016
-wymiana linek hamulca ręcznego (L+P).
Styczeń 2017
-nowe zawieszenie, TYŁ: amortyzatory SACHS, sprężyny JAMEX, nowe poduszki, talerze, odboje i osłony.
PRZÓD: amortyzatory MONROE, sprężyny MAXGEAR, nowe łożyska FEBI, odboje i osłony.
Marzec 2017
-geometria zawieszenia,
-regeneracja alternatora (łożyskowanie, szczotki, pierścienie, regulator napięcia).
Kwiecień 2017
-wymiana przegubu zewnętrznego lewego.
Nowe kierunkowskazy przednie DEPO (oklejone folią), nowe kierunkowskazy boczne, ramki w lampach z przodu pomalowane na czarno, kawałek wydechu i kolektor częściowo owinięty bandażem, podłoga i bagażnik (od wewnątrz) zakonserwowane barankiem, nowa klamka schowka ASO, na błotnikach jest folia.
W samochodzie nie były palone papierosy. Jak widać na zdjęciach, rdzy brak. Ani w podłodze ani w progach nie ma dziur, blacha nigdzie nie jest "miękka". Silnik bierze olej ok. 1l/1000km, głównie na wysokich obrotach, niestety te silniki lubią sobie wypić (wiem, że to nie wymówka, ale producent przewiduje ponad 1l/1000km), jednak bardzo to nie przeszkadza w użytkowaniu, można się do tego przyzwyczaić. Samochód dymi jedynie na bardzo wysokich obrotach, na przeglądach nie było z tym żadnego problemu.
Jest jakiś wyciek ze wspomagania, po zimie klima się nie włącza (postaram się to naprawić). Łożysko sprzęgła wyje. Poza tym silnik odpala zawsze, zimny czy ciepły, lato czy zima (-17*C nie zrobiło na nim wrażenia). Silnik po rozgrzaniu trzyma równe 90*C, nawet w największe upały. Płynu chłodniczego nie ubywa. Na desce nie świeci się żadna kontrolka - nie ma błędów.
Mam sporo faktur i paragonów do wglądu. Poprzedni właściciel wymienił akumulator, rozrząd i cały wydech. Do samochodu dokładam komplet zimówek na stalówkach z ładnymi oponami, drugi komplet dywaników gumowych, kabel do diagnostyki VAG.
Po podłodze, pod wykładziną pociągnięte jest pełne, porządne okablowanie do wzmacniacza.
Cena 3000zł bez zimówek i radia (dodaje jakieś inne starsze), 3400zł z zimówkami i radiem ze zdjęć.
Polo stoi w Grodzisku Mazowieckim, niedaleko Warszawy. Tel: 790 888 679