Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościVW Tiguan 2.0 Diesel 143KM 4Motion 6B Manual 2008 (6946507425)
Parametry
- Rok produkcji
- 2008
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Holandia
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (dołączany automatycznie)
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła LED, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgłowe, Światła xenonowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Klimatyzacja dwustrefowa, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- SUV
- Moc [KM]
- 143
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 259021
- Pojemność silnika [cm3]
- 1968
Opis
na sprzedaż mam auto VW Tiguan w wersji Track & Field 2.0 diesel 143 KM z 4Motion (automatycznie dołączany) z lutego 2008r z ręczną 6-biegową skrzynią w kolorze srebrnym z koniakową skórą.
Wystawiam nie swoje auto, więc chcę tu napisać wszystko co wiem o samochodzie.
Dane do sprawdzenia na stronie historia pojazdu:
nr rej: KBC 15716
nr vin: WVGZZZ5NZ8W027413
data I rej: 25. 02. 2008
Przebieg auta to oryginalne 259 tysięcy km - jest to prawdziwy, autentyczny przebieg auta, mam na to dużo dokumentów potwierdzających moje słowa.
Samochód pierwotnie został zakupiony w Holandii w 2008 roku jako nowy i do Polski został sprowadzony w 2011 roku z przebiegiem ok 92 tysiące km.
Samochód należy do mojego kolegi księdza, który wyjeżdża i prosił mnie o pomoc w wystawieniu samochodu na swoim koncie.
Auto ma dość bogate wyposażenie, m. in.: pełna skórzana tapicerka w kolorze koniakowym - fotele i boczki drzwiowe. Fotel kierowcy z pełnym automatycznym ustawianiem w wielu płaszczyznach, fotel pasażera ustawiany ręcznie również w takiej samej ilości płaszczyzn. Oba przednie fotele podgrzewane;2x climatronic, funkcja off-road, hamulec ręczny elektroniczny, kompas, tempomat, pełny FIS, radio cd + mp3, chłodzony schowek i wiele innych.
Kolega wyjechał 4 miesiące temu i auto ostatnio prawie w ogóle nie było używane - jego brat nim jeździł, ale kupił sobie swoje. Dał mi dużo dokumentów potwierdzających przebieg i najważniejsze naprawy.
W aucie było zrobione:
- ostatni wpis w książce serwisowej 05. 03. 2011r, przy przebiegu 90374 km - dołączam zdjęcie;
- auto sprowadzone do kraju w 2011 roku, kupione 09.2011r, data pierwszej rejestracji w kraju 19.09.2011r. z przebiegiem ok 92k km. Wtedy była wymieniona pompa wody, oraz wyregulowana przepustnica, wszystkie filtry i oleje - to było zrobione w ASO u Gładysza, jednakże nie mam do tego dokumentu i potwierdzenia. Ponadto dodane światła LED i wymieniony akumulator;
- 20. 03. 2014r, przy przebiegu 178607 km w ASO u Gładysza było robione - pełny rozrząd, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy - kwota 1891,99zł - jest faktura - dołączam skan;
- 12. 08. 2014r, u Janusza Wieczorka była robiona regeneracja turbiny na kwotę 2200zł, nie wiem dlaczego nie wbili przebiegu i mieli jakiś problem z fakturami - jest zły rok wbity i poprawiony ręcznie - jest na to faktura - dołączam skan;
- 21. 08. 2014r, 9 dni później auto trafiło ponownie do Janusza Wieczorka, ponieważ okazało się, że turbina miała jakaś wadę i została zrobiona na gwarancji. Tym razem wbito przebieg - 192607 km - oprócz tej usługi gwarancyjnej wymieniono oleje, filtry, panewki korbowodowe, trzpień pompy olejowej, panewki wału. Cała faktura jest na 3470zł, jednakże do zapłaty było tylko 1500zł - bo pozostała część poszła z gwarancji - dołączam skan;
- 11. 2014r, był problem z wałem napędowym (podobno częsty przypadek holenderskich Tiguanów), więc został wymieniony. Jednak nie na regenerowany, albo jakiś zamiennik, tylko prawdziwy oryginalny uzywany wał za 750zł - na niego jest tylko paragon, na którym mało widać, ale jest jako potwierdzenie. Wymienił go taki znajomy mechanik - dołączam skan tego wyblakłego świstka;
- 31.07. 2015r, przy 217074 km u Maciołka został zrobiony duży serwis - wymiana wszystkich czterech tarcz hamulcowych oraz klocków hamulcowych; wymiana tuleji wahacza prawego z przodu i tyłu; wymiana tuleji tylnej wahacza lewego; wymiana wszystkich poprzecznych krótkich wahaczy na osi tylnej; wymiana wszystkich olejów i filtrów, nasmarowano lewarek do zmiany biegów, zrobiono serwis klimy - łączny koszt 1890zł;
- w aucie na bieżąco wymieniano oleje/filtry i nabijano/odgrzybiano klimę - najczęściej było to robione u Maciołka - nie ma na to potwierdzenia, ale wiadomo, że przez te prawie 6 lat było to robione kilka razy ponad to, co jest tu na fakturach dołączonych;
Aby pokazać przebiegi i lata zrobiłem również skany dokumentów z Warty:
- 17. 09. 2012r - 130000 km;
- 12. 09. 2013r - 140000 km;
- 16. 09. 2014r - 193000 km;
- 17. 09. 2015r - 230000 km;
- nie mam niestety z roku 2011, ani 2016 do pokazania;
Dostałem również dwa z przeglądów, aby pokazać - dołączam skany:
- 20. 09. 2014r - 194312 km;
- 10. 11. 2016r - 249402 km;
Auto było różnie użytkowane, ponieważ jak kolega wyjeżdżał za granicę, to auto stało tutaj w garażu jego brata i rzadko kiedy nim ktoś jeździł. Np widać to, że w roku 2012 miał ubezpieczenie na 130 tysiące, a w 2013r na 140 tysięcy. Bo wtedy bardzo długo go nie było i auto było mało jeżdżone. A widać, że już między 2013 a 2014r kolega był w Polsce i zrobił 53 tysiące km. Teraz kolega wyjeżdża już raczej na dłużej, więc woli sprzedać auto, niż żeby stało - tym bardziej jak jego brat kupił dla siebie. Dzisiaj auto ma 259 tysięcy km - i jest to jego oryginalny przebieg.
Do zrobienia w samochodzie jest konserwacja metalowych części podwozia - nie całego podwozia, bo jest to podwójny ocynk jak wszystkie VAG, ale jak wszystkie VAG częsci metalowe, które są pod spodem należy sobie zakonserwować/zabezpieczyć - koszt niecały tysiąc zł. Ponadto jakieś drobnostki, typu jedna żarówka wstecznego nie świeci, półka w bagażniku ma jeden zaczep urwany. Zewnętrznie auto jest w paru miejscach ryśnięte - zwłaszcza z lewej strony na zderzaku z tyłu, trochę plastik z prawej koło wlewu paliwa i tam ogólnie jest druga warstwa lakieru 280 mikronów. Na klapie bagażnika też od spodu jest 300 mikronów - taki już przyjechał z Holandii - tam musiał go ktoś robić. Ponadto całe auto w lakierze oryginalnym, zmierzyłem całe auto - zdjęcia dołączam, aby pokazać - zapraszam niedowiarków ze swoimi miernikami. Lakier jest w ładnym stanie, ogólnie kilka mankamentów drobnych, pokazałem na zdjęciach wszystko co mogłoby przykuć uwagę. Środek bardzo ładny i czysty, dość zadbany. Skóra nieuszkodzona, niepoobdzierana, plastiki w paru miejscach zarysowane. Od fotela pasażera na tunelu wywiercone dwie dziurki aby zamontować CB radio - tam było, więc jak ktoś będzie chciał swoje, to nie musi wiercić dziur, tylko już ma. Wszystko działa i jest okej. Zawieszenie nie puka/nie stuka. Silnik suchy. Hamulce jeszcze w dobrym stanie. Felgi 16 cali - nie ma drugich na zimę - w ładnym stanie, nieuszkodzone, nieobijane. Dekielki tylko lekko porysowane np od myjni/soli. Opony letnie Firestone Destination 215/65/R16 98H z 16 tygodnia 2014 roku kupione jako nowe - jeszcze są w bardzo dobrym stanie - nie łatane. Brak opon zimowych (te które są, są w dość słabym stanie, więc nie będą dodane do auta, potrzeba zakupić już inne). Szyby oryginalne, nr na przeciwko siebie szyb bocznych się zgadzają. Nie ma dywanika kierowcy (są trzy pozostałe - taki już był kupiony). Są wszystkie cztery dywaniki gumowe na zimę - nie ma ich na zdjęciach, ale są dodawane do auta w cenie. Oleje i filtry do wymiany za ok 2 tysiące, rozrząd za ok 15 tysięcy km. Klima dobrze chłodzi jednak można ją odgrzybić (na wszelki wypadek) i ewentualnie dobić - choć ja uważam, że ok. Zgadzam się oczywiście na oglądnięcie auta w wybranej stacji diagnostycznej - zapraszam.
Do auta dodawana jest nawigacja Mio z Automapą aktualizowaną w sierpniu 2016r, całkiem dobry sprzęt - taki gratis wartości kilku stówek, bo przez deskę jest puszczony kabel, więc szkoda tego rozbierać.
Auto do oglądnięcia i jazd testowych w Tarnowie - nr telefonu: 662-181-045 - proszę dzwonić, będziemy się umawiać i zapraszam do oględzin.
Pozdrawiam i dziękuję za uwagę,
Piotr Tabiś
Zdjęcia z zewnątrz auta - galeria 1:
Zdjęcia z zewnątrz auta - galeria 2:
Zdjęcia wewnątrz auta - galeria 1:
Zdjęcia wewnątrz auta - galeria 2:
Zdjęcia wewnątrz auta - galeria 3:
Zdjęcia z zaznaczoną grubością lakieru:
Skany dokumentów i zdjęcie z książeczki serwisowej:
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.