Witam wszystkich zainteresowanych zakupem kultowego auta,którym jest VW T4 Caravelle w wersji long 2.5Tdi 151KM.
Auto sprzedaję nie ze powodu "powiększenia rodziny",ale dlatego, że więcej stoi niż jeździ.
Zastąpiłem je nowym,cieżarowym i w automacie,ale już nie tak trwałym.Jestem pierwszym
właścicielem w Polsce od 2012 roku.
Cieżko mi się z nim rozstać,ponieważ wiem, że nigdy takiego samego nie kupię.
Jest to wersja z suwanymi drzwiami z obu stron,co czyni to auto naprawdę wyjątkowym i komfortowym w użytkowaniu.
Jak widać na zdjęciach wkradł sie "rudy",który miesiąc po miesiącu zaczyna trawić blache mimo, że auto nie jest garażowane
"pod chmurką".Według speców od blacharki da sie to odratować bez wymiany elementów nadwozia (kwestia na jak długo).
Drzwi przesuwne od kierowcy załatwił mi facet na rondzie.Wypłacili grosze,jak sie pózniej okazało dzrzwi są nie do dostania.
Bus jest bogato wyposażony, ale jest też parę niedociągnięć, od których zacznę:
1.Blacharka.Podłoga cała,zdrowa.
2.Maglownica ma luz.Na skręconych kołach, na dziurach stuka.Na szarpakach cisza-zawsze przechodził BT.
3.Pompa vacum-już czas na nią.Słychać charakterystyczne brzdękanie (znawcy tematu wiedzą o co chodzi)
4.Mata grzewcza f. pasażera grzała super do pewnego momentu aż przypaliła żonie kurtkę.
5.Webasto mokre(dogrzewacz silnika) nie działa od 2 sezonów.Wcześniej chodziło,potem jakis magik od tych tematów mówił,
że pompka obiegu do wymiany, ale nie ogarnął.
Z wyposażenia to:
ALU 16'PROJEKT ZWO - opony zimowe założę(obecnie lato)
WEBASTO MOKRE- nie działa
WEBASTO SUCHE- działa.Programowane na cały tydzień(super sprawa)
NAVIGACJA MFD- działa.Brak CD z aktualną mapą
TEMPOMAT- działa
DUŻY FISS-DZIAŁA (latem od ciepła lekko zanika górna linia)
ELEKTRYCZNE LUSTERKA GRZANE-działają
PODGRZEWANE FOTELE-jak w opisie wyżej
ZMIENIARKA 6CD-działa
CLIMATRONIC 2 STREFY-działa
DZIELONE OKNA,SZYBY ZIELONE ATERMICZNE
SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW-działają
HALOGENY
ABS
ESP
FOTELE KOMFORT Z PODŁOKIETNIKAMI- 2 PODŁOKIETNIKI POTRZEBUJĄ REPERATURKI SĄ NA ALLE
7 FOTELI-3 Z TYŁU Z INNĄ TAPICERKĄ
CENTRALNY ZAMEK -2 scyzoryki
Teraz reszta.
Mocny silnik 151KM AXG pali mało a niejedną osobówkę zawstydził na światłach.
Przebieg oryginalny 308 tys.,olej zawsze Valvoline 5w/40 wymieniany co roku..
Skrzynia biegów kpl z ośką pośrednią została wymieniona przez Niemca na NOWĄ,nie regenerowaną itp.,
prawdopodobnie tez i dwumas,itp w 2009r.Zawieszenie oryginalne Sachs.
Oleju nie bierze,turbo bez luzu i wycieków.Rozrząd ma 3 lata (282tyś wymiana) kpl Conti Tech, więc spokój jeszcze na 2 lata.Pasek PK,Napinacz nowy-roczny.
Klima działa, szczelna, ale jak widać na zdjęciach puściły nity i opornica elegancko się wtopiła w zderzak.
Busik dla mnie godny zaufania,robiłem dystanse po 3500km w jedną stronę i nie martwiłem się, że mnie zawiedzie.
Przegląd był do czerwca,zrobię na dniach.OC w PZU do września 2019 opłacone w całości.
Nie pucowałem na sprzedaż.Umyty i odkurzony.
W cenie oddaję dużo części, tylną klapę kompletną,drzwi suwane pasażera kompletne,błotniki,kompletną nagrzewnice
drzwi pasażera,lusterko itp.Wszystko w kolor,stan kolekcjonerski,zafoliowane.
Oferta ważna do końca stycznia.Negocjacje tylko po ogledzinach.
Stargard okolice. Szczecin
Tel:734 609 515