Do sprzedania busik T3.
Użytkowany przez nas już 5 lat jako 3 samochód w rodzinie na wakacyjne wyjazdy i weekendowe wypady.
Bus został sprowadzony z Niemiec - jestem pierwszym właścicielem w Polsce.
Bus gwarantuje, że podróże małe i duże są zawsze pełne wrażeń i radości oraz miłych uśmiechów i zazdrosnych spojrzeń.
Odwiedził kilkanaście zlotów i spotów...VW Manię, T3 Radom, Garbojamę, itd...oraz zaliczył parę rajdów klasyków.
Bus zakupiony jako oryginalna wersja Reimo jednak z kiepskim stanem wnętrza oraz nieudolnie pomalowany na zewnątrz na biało (w oryginale fabrykę opuścił jako niebieski)
Zmusiło mnie to do odbudowy wnętrza, które zostało wykonane w miarę umiejętności solarsko-lakierniczych i budżetu.
Meble wykonane z lekkiej sklejki przez wykwalifikowanego znajomego stolarza i polakierowane akrylem samochodowym.
Zamki typu push-lock we wszystkich drzwiczkach.
Wyposażenie daje swobodę w podróżowaniu i kempingowaniu.
Bus zarejestrowany na 4 osoby. Tyle także miejsc do spania. Na dolnym łóżku zmieszczą się dwie dorosłe osoby, na górnym łóżku swobodnie dwoje dzieci.
Listwa aluminiowa kedrowa na całej długości boku do wsuwania daszku wspieranego na 3 regulowanych rurkach z kompletem śledzi i sznurków. Doskonale chroni przed deszczem i daje cień w upalne dni oraz stojąc pod drzewami nie ma obawy znalezienia liścia w kawie :)
Szyberdach z moskitierą w górnej cześci dachu oraz górne przednie otwierane okno z dymioną szybą powoduje, że dwoje naszych dzieci mogło tam spać bez uczucia "duchoty" i klaustrofobii niejednokrotnie z pięknymi widokami.
Materace górne w super stanie (zakupione jako nowe 3 lata temu) oraz górne oświetlenie 230V i 12 V w dachu.
Jadąc w dwie osoby lub użytkując busa w dzień jest możliwość powiększenia otworu w dachu (swobodne stanie przy przebieraniu się lub praca przy kuchni)
Meble wykonane z układem wnętrza na wzór REIMO, które były tam zamontowane jednak z małymi poprawkami.
Ze względów bezpieczeństwa (małe dzieci - i niemiłe doświadczenia z gazem) zdecydowaliśmy przy remoncie wyrzucić ogrzewanie gazowe i kuchenkę gazową z butlą uzyskując więcej miejsca na rzeczy. Gotowanie wewnątrz auta/przyczepy bez wyciągu to walka z wilgocią i niemiłymi zapachami oraz parującymi szybami. Kartusza na naboje gazowe daje większe możliwości - choćby gotowanie/grillowanie w przedsionku czy w innym miejscu na zewnątrz.
Zlew ze zbiornikiem na wodę 30L oraz kranem tylko na zimną wodę. (Wystarczy zagotować jeden czajnik na zbiornik/ wymieszać i jest OK : )
Przyłącz prądu kempingowy / oryginalny CEE z klapką na zewnątrz zabezpieczony bezpiecznikiem automatycznym
Wbudowany inteligentny prostownik, który automatycznie zasila (w razie potrzeby) akumulator w czasie podpięcia pod 230V.
Lodówka Electrolux z zamrażalnikiem chłodzi na 12V w czasie jazdy - 230V na kempingu - działa bez zarzutu i chłodzi wyśmienicie. Dla wzmocnienia skuteczności w ciepłych krajach dodatkowo zamontowane wentylatorki.
Wentylator dla pasażerów tylnej kanapy zamontowany pod sufitem.
Praktyczne rozprowadzenie sieci 12V i 230V pod gniazdka i ładowarki.... m.in chowane gniazdko podblatowe w części kuchennej.
Fotele przednie kapitańskie z VW T4 z podłokietnikami - fotel pasażera z obrotnicą.
Dwa praktyczne stoliki. Duży dla pasażerów na kanapie i mały dla osób siedzących na przednich fotelach.
Praktyczne schowki pod fotelami przednimi oraz duży schowek pod siedziskiem tylnej kanapy.
Praktyczny schowek nad silnikiem / pod materacem tylnym mieści krzesełka, zabawki, narzędzia i inne rzeczy....
Bus docieplony w górnej części dachu styropianem - doskonała izolacja przed promieniami słonecznymi.
W bocznych częściach nadwozia izolacja z wełny, a cała podłoga wyklejona matami bitumicznymi.
Dodatkowo wygłuszenie komory silnika matami filcowymi.
Pod tylnym siedzeniem solidnie zamocowany sejf - praktyczne podczas wyjazdów wakacyjnych. Można tam schować kosztowną biżuterię, dokumenty, pieniądze czy aparat fotograficzny, Dodatkowo do busa dyby blokujące pedały hamulca i sprzęgła jako zabezpieczenie antykradzieżowe pojazdu pozwala z większym komfortem pozostawić auto na mieście w czasie gdy udajemy się na zwiedzanie.
Okna tylne z wywietrznikami a okna środkowego rzędu z obu stron otwierane. Z przodu jeden trójkąt uchylny (strona kierowcy). Wszystkie okna z zasłonkami. Na przednią szybę oryginalna zasłonka w stylu "oczka" inspirowana filmem "CARS".
Przerabiane zegary ze wskaźnikiem temperatury płynu na środku oraz obrotomierzem i ze wzmocnionym podświetleniem w nocy, a także wskaźnikiem temperatury na zewnątrz.
Radio Blaupunkt MP3 + 4 głośniki - 2 w przednich drzwiach oraz 2 pod tylną kanapą
Hak holowniczy wbity w dowód. Skrzynia 4 biegowa.
Aktualne OC (luty 2020r) i badanie techniczne (do maja 2020r)
Alufelgi RONAL - opony wzmacniane 195/70R15 (typu C) - zapasówka w koszu przednim pod nogami kierowcy/pasażera.
Podłoga i progi zdrowe. Rdza pojawia się tradycyjnie na łączeniach z tyłu, trochę rynienka oraz w jednym miejscu pod szybą przednią po stronie kierowcy. Silnik ma blok z 1.9 TDI na osprzęcie z 1.6D - czyli obecnie to 1.9D :)
Oryginalny 1.6TD z pełnym załadunkiem w lipcowe upały niestety na długich podjazdach w ciepłych krajach się grzał. Ten już nie ma takiego problemu :)
Posiadam pełną dokumentację pojazdu oraz dokumentację zdjęciową z remontu oraz wyjazdów.
Bus zjeździł całą Polskę wzdłuż i w szerz. Objeździł Słowację, Czechy, Austrię, Węgry, Bośnię i Hercegowinę, Czarnogórę i Albanię, Włochy , Chorwację i w tym roku górzystą Rumunię (dojechał oraz wrócił z Morza Czarnego bez awarii czy choćby dolewki oleju)
Bus zarejestrowany jako Specjalny Kempingowy (taki wpis miał już w Niemczech jeżdżąc jako Reimo)
Nie jest to perełka i miodowy 100% oryginał, który ma cieszyć oko na zlotach. Jest to wyprawowy wóz wakacyjny, który wiecznie jest zakurzony, obrysowany i jeździ po szutrowych nawierzchniach i albańskich dziurach :) bezawaryjnie.
Rozrząd nowy robiony w czerwcu (paragon do wglądu) przed wyjazdem wraz z olejem i filtrami.
W razie pytań dzwonić 503 083 155