Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 800,00 zł
- Atrapa VW Scirocco mk1 76-81
- 811,99 zł z dostawą
- 149,00 zł
- VW Scirocco 2011 ROZRUSZNIK 02Z911024P
- 157,99 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1982
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Liczba miejsc
- 5
- Napęd
- Na przednie koła
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 75
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pojazd zabytkowy
- Kolor
- Biały
- Przebieg [km]
- 274000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1577
Opis
Na sprzedaż VW Scirocco 1,6 z 1982 r. z automatyczną 3-biegową skrzynią biegów.
- VIN WVWZZZ53ZCK036602
- przegląd do 04.10.2017
- ubezpieczenie do 05.02.2017 (jest to polisa w PZU ze zniżką dla członka automobilklubu, więc trzeba się liczyć ze sporą dopłatą)
Auto w oryginalnym stanie - absolutnie bezwypadkowe. Początek produkcji Scirocco II - pojedyncza wycieraczka z przodu.
Wymaga ingerencji blacharskiej, ale raczej widocznych części: doły drzwi, błotniki tylne. Podłoga ok, poza mocowaniami tylnej belki.
Zawieszenie i hamulce są w bardzo dobrym stanie, co potwierdził przegląd zrobiony 04.10.2016, amortyzatory w okolicach 80% skuteczności, czyli prawie jak nowe.
Auto prowadzi się bardzo dobrze, automatyczna skrzynia płynnie zmienia biegi, auto jest bardzo dynamiczne.
Stan komory silnika świadczy o dobrym stanie auta i raczej małym przebiegu - praktycznie bez korozji, wszystkie elementy nietknięte.
Wnętrze w ciekawym kolorze brązowym, tapicerka - poza fotelem kierowcy w typowym miejscu - w bardzo ładnym stanie.
Wyposażenie dodatkowe: spryskiwacze reflektorów, wycieraczka tylnej szyby, wskaźnik temperatury oleju.
Radio Blaupunkt z epoki (plus instrukcja do radia), automatycznie wysuwana antena - sprawna.
W zeszłym roku wymienione kable zapłonowe, olej silnikowy i rozrusznik na nowy oryginalny Bosch (nie poprawiło to niestety odpalania, ale o tym niżej), profesjonalnie zregenerowany gaźnik Pierburg Zenith (regeneracja 400 zł)
W poprzednim sezonie auto było normalnie eksploatowane, sprawowało się świetnie. Ostatnie 4 miesiące auto stało pod chmurką, nieodpalane. Naładowałem akumulator, wymieniłem filtr paliwa i dwa odcinki przewodów paliwowych i odpaliło bez problemu.
Do auta dokładam błotnik przedni lewy biały (błotnik w aucie jest bardzo delikatnie uderzony) oraz komplet oryginalnych felg aluminiowych VW 13 cali (5 sztuk!), na których fabrycznie wychodziły te modele.
(felgi widać na ostatnim zdjęciu, zostało pobrane z tej oferty: www.olx.pl/oferta/volkswagen-scirocco-1-5-cl-1982r-przejsciowka-zabytkowy-oryginalny-stan-cena-z-oplatami-CID5-IDgj1d9.html#55b758b1d4)
Problemy:
- auto nierówno pracuje na wolnych obrotach, czasami trzeba dodawać gazu, aby silnik nie zgasł
- rozrusznik wolno kręci przy odpalaniu, szczególnie pierwszy obrót - mimo wymiany rozrusznika na nowy problem nie zniknął, być może winna jest tulejka w bloku silnika, na szczęście odpala ładnie i szybko
- zegary nie są oryginalne i są niestety od diesla - tak już kupiłem; oryginalnie były pewnie zegary z obrotomierzem i ekonomizerem
- oryginalny kluczyk pasuje do stacyjki i korka paliwa, w drzwiach są zmienione zamki na drugi kluczyk
- brązowe boczki sfatygowane, odchodzą na dole i zahaczają o progi przy otwieraniu drzwi - raczej są do uratowania
- nie działa wycieraczka tylna, prawdopodobnie mechanizm ma zbyt duże opory
Auto jest znakomitą bazą do odbudowy pięknego klasyka.
Cena do rozsądnej negocjacji.
Więcej zdjęć tutaj: www.portalvendingowy.pl/scirocco_alpinweiss
Kontakt 512 789 150
Zapraszam!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.