VW SCIROCCO II 2.0 16V TURBO YOUNGTIMER OKAZJA (3580075718)



Kup teraz: 8 250,00 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 16:23 dnia 29.09.2013 r.

Kategoria: Scirocco
Lokalizacja: Sobolewo


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Używany

oferta nr 3580075718


Opis

Witam serdecznie na mojej aukcji!
Z bólem serca wystawiam moje auto na sprzedaż. Wóz, który jest w moim posiadaniu od przeszło 11 lat. Przez ten czas od totalnej serii, stage za stage-m przechodził różne etapy. Od totalnej serii do stanu dzisiejszego.
Na początku swej kariery bywał na zlotach i pojeżdżawkach, w chwili obecnej zapomniany stoi i czeka na trochę serca i nowego właściciela. Osobiście nie mam już czasu i moja sytuacja życiowa uległa zmianie. Na pewno lepiej bym wyszedł tnąc go na żyletki i rozsprzedając na kawałki, ale nie mam sumienia tego zrobić. Mam nadzieję, że trafi w dobre ręce i ktoś tchnie w niego nowy żywot i zmiecie kurz ;) 
Koniec sentymentów - przejdźmy do konkretów, poniżej specyfikacja auta:

 

MODEL: 1989 VW Scirocco II GT 


SILNIK: Pierwotny 1.8 JH 8V 95 KM

Swap na hybrydę, blok 2.0, odprężenie przez tłoki, stalowa uszczelka pod głowicę, głowica 1.8 16V PL po lekkim portingu, customowy natrysk na oleju na denko tloka. 
Pompa paliwa Walbro 255 
wtryski 440cc top feed FordRacing

Customowa listwa paliwowa 
Filtr paliwa Nissan 300zx

olej Valvoline VR1 Racing 10w60 

Poduszki silnika Prothane



UKŁAD DOLOTOWY: 

filtr powietrza APEXi

MBC Properfekt

customowy dolot ze stali nierdzewnej, malowanej proszkowo
FMIC ukryty za grillem o powierzchni roboczej ok 70/45cm
50mm blow off XO2 Racing
Customowy kolektor ssący na bazie Audi 2.2 Turbo
łączniki dolotu Samco 
ToyoSports oil catch tank 

Przepustnica VR6



UKŁAD WYDECHOWY: 

Custom kolektor wydechowy ownięty termiczną taśmą grafitową z gniazdem EGT

38mm wastegate Tial Style

Screamer pipe

Downpipe jak I cały wydech 3 cale stal nierdzewna

Tłumik środkowy OBX stal nierdzewna

Tłumik końcowy z silencerem z nierdzewki MTech

Turbosprężarka ori Garrett hybryda T3/T4 AR zimny 0.70 wydech nie pamiętam

(w UK na tej turbinie przykładowo chłopaki od escortów coswoorth-ów robią spokojnie 450km w 2.0 16V)

 




ELEKTRONIKA: 

Całość na  Digifant I (MAP)

Sportowa cewka olejowa z Fireball-firecams  z łącznikiem i kablem MSD

Kable zapłonowe wyczynowe FormulaRacing (to samo co Magnecore ;) ) 

Wskaźnik EGT 60mm Greddy white z warningiem i pamięcią

Wskaźnik Boost  60mm Greddy white z warningiem i pamięcią

Wskaźnik ciśnienia 60mm oleju HKS

Wskaźnik temperatury oleju VDO

 akumulator przeniesiony do bagażnika



UKŁAD NAPĘDOWY: 

Skrzynia biegów na linki z dołożonym mechanizmem, hydraulika sprzęgła, sprzęgło spiek czterołap od Radzikowskiego



ZAWIESZENIE: 

Nowe zawieszenie gwintowane TA-Technics kupione w tym roku, przelot 120 kilometrów!!!!

UKŁAD HAMULCOWY: 

Przód tarcze 280 mm nacinane i nawiercane

Zaciski po pełnej regeneracji Corrado G60
Niemickie PRO adaptery – nie domowa robota

Hamulce tył golf II 16V na tarczy 

BODY-KIT: 

Wyrzucone halogeny

Większy grill dla lepszego chłodzenia i oryginalnego wyglądu

Zderzak przód ze spryskiwaczami reflektorów


ŚRODEK: 

Fotele Recaro Łamane i regulowane

Fotel Pasażera na szynie seryjnej

Fotel kierowcy na szynie Konig

Pasy Sabelt 3pkt kierowcy

Zegary z najmocniejszej wersji GTI 260km/h



CAR-AUDIO: 

Nie trzeba ;)

ale pozostały wytłumione drzwii i para chinch-y  


CHŁODZENIE: 


Mocal sandwitch plate z termostatem 
Mocal 30-rzędowa chłodnica oleju 
Chłodnica wody 2.016V

Customowe dwa duże wentylatory 

KOŁA: 

16’ AZEV z oponami w bardzo dobrym stanie Pirelli 

Opis mógłby być dłuższy, ale to już tyle lat, że sam nie pamiętam co i jak. By być jak najbardziej fair wobec licytujących, na swoją niekorzyść skupię się nad usterkami i tym co bym zrobił przy aucie:
Brak przeglądu technicznego
Wydech do poprawki nad belką bo po ostrym obniżeniu dotyka trochę do tylnej belki (przegiąć i po sprawie) 
Słaby akumulator 
Uszczelka bagażnika do wymiany bo zacieka czasem
Połamana prowadnica szyberdachu, przez to się mi porysował i cieknie trochę po wizycie na myjni
(jak cena końcowa będzie w miarę dobra, to dam nowy zestaw prowadnic do wymiany)
zniszczona podsufitka na tylnim słupku
półka tył do zamontowania, bo sobie tylo tak leży ;) 
wychodzi trochę korozji z tyłu na pasie (na zdjęciu pod tablicą widać) i koło wlewu paliwa.
synchronizator trzeciego biegu padł - dam gratis nowy z ASO ;) 
Łożysko wyporowe sprzęgła słychać na wolnych obrotach
Sonda EGT do wymiany - dam gratis nową ;) 
Ślady "walk ulicznych" są jakieś wgniotki tak jak widać na fotach
Wypadało by ustawić geometrię po zglebieniu auta
Zanim silnik się nagrzeje to ma bardzo niskie obroty - czujnik temperatury do wymiany pewnie
MOC?
Swego czasu zjadało 300 konne auta, w chwili obecnej sprzedaję na nowym dużym turbo. Trzeba to na nowo wystroić. To zostawiam dla przyszłego właściciela. Auto sprzedaję z seryjnym ECU z g60 i boostem na 0,6 bara. 
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania - proszę pisać lub dzwonić 793 021 888
sam jestem konkretnym sprzedawcą i tak samo traktuję kupujących.
Darmowym przejażdżkom mówimy stanowczo nie :P 
Auto ma wspomaganie kierownicy ;) i wnętrze w bardzo dobrym stanie. Drzwi chodzą jak w nowym aucie  hehee
Pozdrawiam serdecznie i dzięki za przeczytanie tego wszystkiego :) 

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert