Przegląd maj 2021, ubezpieczenie czerwiec 2021
Używany, wszystkie rzeczy eksploatacyjne wymieniane na czas, sprawny technicznie, nic nie stuka, nie dymi nadmiernie spalinami, ze względu na wiek zaczyna pojawiać się miejscami korozja, ma też rysy na lakierze, ma przetarcie fotela kierowcy.
W rodzinie od 8 lat.
W myśl polskiego prawa jest bezwypadkowy, jednakże nie udało się uniknąć kolizji drogowej w 2012r. ( uszkodzony przód- atrapa, zderzak, chłodnica, lewy reflektor, maska silnika). Naprawiony dla siebie. Służy jeszcze Nam do chwili obecnej bez większych problemów. ( jesli sobie życzysz jest możliwość przesłania zdjęć uszkodzeń po kolizji, wiadomość z prośbą o fotki po kolizji na mejla albo sms).
Cena bez negocjacji i marudzenia 2500 zł, a jeśli lubisz się targować i negocjować zostajemy przy 3tyś. zł.
Nie dawno przed sprzedażą wymienione o olej i filtry i rozrząd (paski, rolki, napinacze i pompa wody) oraz klocki hamulcowe przód bo już czas był na nie.
Dla nie zorientowanych silnik VW 1.9 TDI 110 KM AFN to chyba najlepszy wyrób koncernu, jakość , trwałość , wytrzymałość, ekonomia, małe zużycie paliwa.
Dodatkowo drugi komplet opon na alufelgach (letnie), ale wg fachowców branży oponiarskiej takie na wykończenie. Obecnie na zimówkach ( lepszy stan opon niż letnie) na stalowych felgach.
Napęd 4x4 czyli tu nazwany już 4Motion, ale w rzeczywistości to jest stare poczciwe Syncro. NIE jest to Quattro jak to mówią niektórzy "fachowcy". Jest sprawne i świetnie sobie daje radę na śniegu i mokrym. I po błocie też nie strach przejechać.Tam gdzie inni stoją ja sobie dalej jadę. Tylko trzeba to robić z głową. Zero problemów z ruszaniem na śniegu i błocie i jazdą po nich.
Na chwile obecną nie wymaga wkładu finansowego. Chyba, że naprawdę potrzebujesz opon letnich, no i ten fotel kierowcy ci przeszkadza.
Przy odrobinie chęci i dbania i pilnowania czasookresów i stanu technicznego, parę lat jeszcze pojeździ.