AUTO w stanie BARDZO DOBRYM, BEZ ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO gotowe do użytkowania i na bieżąco nim jeżdżę. Jest to mój prywatny samochód. Kupujesz u mnie auto z całą historią, samochód pewny bez żadnego wkładu finansowego, tylko opłaty rejestracyjne i masz sprawny samochód do dyspozycji.
VW PASSAT B7 2,0 TDI COMMON RAIL 170 Koni (o wiele bardziej dynamiczny niż wersja 140 koni a tyle samo pali paliwa czyli średnio 5,5, mój rekord minimalnego spalania to 3,6 jadąc nad morze). W silniku olej zmieniany co 15 tys km i jest wymieniony na początku września 2019 roku.
SKRZYNIA DSG - 6 BIEGÓW idealna, regularnie zmieniany olej i filtry, ostatnio 10 tys km temu. Skrzynia jest genialna, ultra szybka i inteligentna i wiem że to brzmi jak slogan ale dokładnie tak jest i ja osobiście innej po prostu nie chce.
Dlaczego jeżdżę Passatem ? Odpowiedź jest prosta choć dla niektórych nie jest oczywista bo nie mają porównania: Passat B7 jest jest najbardziej komfortowym autem w klasie i mam porównanie do innych tego typu samochodów, bardzo cenię skrzynię DSG oraz absolutną bezawaryjność, usamochód jest bardzo cichy nawet przy bardzo dużych prędkościach, zawieszenie jest bardzo ciche i komfortowe, miękkie a zarazem auto się nie buja, układ kierowniczy responsywny i bardzo dobrze wyczuwalny, fotele są super wygodne, auto jest przestronne i świetnie wykończone i Opel Insygnia czy Peugeot dużo mogą się uczyć od niemców pod tym względem.
Auto z całą historią ASO VW od początku i cały czas, auto zadbane, czyste jestem niepalący, zadbana turbina i klimatyzacja regularnie odgrzybiana, przebieg jest zrobiony po autostradzie bo mieszkam w Niepołomicach a pracuje w Balicach i trasa jest po autostradzie A4. Nie ma żadnych problemów z PDF. Auto jest w pełni sprawne. Samochód posiada nowy zestaw koła dwumasowego ORYGINALNEGO zakładanego w ASO, sprawdzone zawieszenie w bardzo dobrym stanie, po przeglądzie olejowym.
ROK PRODUKCJI Grudzień 2011 - ROK MODELOWY 2012
PEŁNA HISTORIA SERWISOWA Autoryzowanego Serwisu Obsługi VW Kraków Autospecial.
BOGATA OPCJA WYPOSAŻENIA Confotline i nowy kosztował dokładnie 140 tys zł:
- przyciemniane oryginalnie szyby
- tempomat
- podgrzewane fotele
- kolorowa Nawigacja Z POLSKIM MENU
- System głośnomówiący telefonu
- Akcesoryjne aluminiowe felgi i komplet prawie nowych opon zimowych bardzo dobrej klasy Dunlop Wintersport 5 oraz letnich Uniroyal Rainsport 3
- czujnik deszczu,
- czujnik zmierzchu, automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming/Leaving Home,
- kierunkowskazy boczne (LED) zintegrowane w obudowach lusterek,
- listwy na osłonie wlotu powietrza do chłodnicy – chromowane,
- listwy w dolnej części drzwi oraz zderzaka przedniego i tylnego chromowane,
- listwy dookoła szyb bocznych – chromowane,
- reflektory główne halogenowe,
- zderzaki, obudowy lusterek zewnętrznych i klamki lakierowane w kolorze nadwozia,
– fotele przednie komfortowe, podgrzewane z regulacją odcinka lędźwiowego oraz kąta pochylenia oparcia, dla kierowcy – elektryczną,
– schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, zamykany, podświetlany, z funkcją chłodzenia,
- doświetlanie zakrętów
- hill holder czyli automatyczny hamulec do sytuacji gdy zatrzymujemy się pod górkę (rewelacja)
– gałka drążka zmiany biegów obszyta skórą,
– gniazdo 12 V w bagażniku i na tylnym tunelu dla pasażerów,
– kanapa tylna – oparcie z podłokietnikiem, miejscem na napoje i otworem do przewożenia długich przedmiotów,
– lusterko boczne po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane (fotochromatyczne),
– lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane (fotochromatyczne),
- lusterka zewnętrzne podgrzewane
– schowek w konsoli środkowej z przodu z 2 miejscami na napoje
– sygnalizator zmęczenia kierowcy, sygnał dźwiękowy i wizualizacja na ekranie MFA,
– tapicerka siedzeń „Matera”,
– szyby elektrycznie sterowane z przodu i z tyłu,
– wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, progresywne zależne od prędkości samochodu,
- Kierownica skórzana multifunkcyjna z łopatkami zmiany biegów DSG
– zegarek analogowy w środkowej części deski rozdzielczej
-czujniki parkowania przód
- czujniki parkowania tył
- siatka w bagażniku
- dywaniki na zime gumowe i na lato materiałowe
- pełnowymiarowe koło zapasowe
- izofix
- podgrzewane fotele przednie z regulacją grzania
- wersja wykończeniowa ze stali szlachetnej szlifowanej
- nowy akumulator
- nowy zestaw tarcze TRW i klocki OEM VW
Auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym, w ASO serwisowany, wszelkie faktury mam do wglądu przekazuje całą historię auta, zestaw dwumasy jest wymieniony w tym roku na NOWY ORYGINALNY z ASO. Wymiana pasa rozrządu zaplanowana za około 80-100 tys km. Auto sprzedaje bo chcę nowe. Auto nie ma rys na lakierze i było tylko myte w myjniach ciśnieniowych a nie szczotkowych.
Auto można zobaczyć i kupić w Krakowie
tel: 666 336 000