VW PASSAT B7 2,0 TDI COMMON RAIL 170 Koni (o wiele bardziej dynamiczny niż wersja 140 koni)
SKRZYNIA DSG - 6 BIEGÓW stan idealny, regularnie zmieniany olej i filtry (co 15 tys km) ostatnio 5 tys km temu. Skrzynia jest genialna, ultra szybka i inteligentna i wiem że to brzmi jak slogan ale dokładnie tak jest i ja osobiście innej po prostu nie chce.
Dlaczego jeżdżę Passatem ? Odpowiedź jest prosta choć dla niektórych nie jest oczywista bo nie mają porównania: Passat B7 jest jest najbardziej komfortowym autem w klasie i mam porównanie do innych tego typu samochodów, bardzo cenię skrzynię DSG oraz absolutną bezawaryjność, uważam też że auto nie jest wyzywające i mi osobiście bardzo podoba się projekt wnętrza tego auta.
Auto z całą historią ASO VW od początku i cały czas, auto zadbane, czyste jestem niepalący, zadbana turbina i klimatyzacja regularnie odgrzybiana, przebieg jest zrobiony po autostradzie bo mieszkam w Niepołomicach a pracuje w Balicach i trasa jest po autostradzie A4. Nie ma żadnych problemów z PDF może dlatego że jeżdżę po autostradzie ale nigdy nie było z nim problemów tak jak na to narzekają inni. Auto jest w pełni sprawne.
ROK PRODUKCJI Grudzień 2011 - ROK MODELOWY 2012
PEŁNA HISTORIA SERWISOWA Autoryzowanego Serwisu Obługi VW Kraków Autospecial
BOGATA OPCJA WYPOSAŻENIA Confotline i nowy kosztował dokładnie 140 tys zł:
- przyciemniane oryginalnie szyby
- tempomat
- podgrzewane fotele
- kolorowa Nawigacja Z POLSKIM MENU
- System głośnomnówiący telefonu
- Akcesoryjne aluminiowe felgi i komplet prawie nowych opon zimowych bardzo dobrej klasy Dunlop Wintersport 5 oraz letnich Uniroyal Rainsport 3
- czujnik deszczu,
- czujnik zmierzchu, automatyczne włączenie świateł z funkcją Coming/Leaving Home,
- kierunkowskazy boczne (LED) zintegrowane w obudowach lusterek,
- listwy na osłonie wlotu powietrza do chłodnicy – chromowane,
- listwy w dolnej części drzwi oraz zderzaka przedniego i tylnego chromowane,
- listwy dookoła szyb bocznych – chromowane,
- reflektory główne halogenowe,
- zderzaki, obudowy lusterek zewnętrznych i klamki lakierowane w kolorze nadwozia,
– fotele przednie komfortowe, podgrzewane z regulacją odcinka lędźwiowego oraz kąta pochylenia oparcia, dla kierowcy – elektryczną,
– schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, zamykany, podświetlany, z funkcją chłodzenia,
- doświetlanie zakrętów
- hill holder czyli automatyczny hamulec do sytuacji gdy zatrzymujemy się pod górkę (rewelacja)
– gałka drążka zmiany biegów obszyta skórą,
– gniazdo 12 V w bagażniku i na tylnym tunelu dla pasażerów,
– kanapa tylna – oparcie z podłokietnikiem, miejscem na napoje i otworem do przewożenia długich przedmiotów,
– lusterko boczne po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane (fotochromatyczne),
– lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane (fotochromatyczne),
- lusterka zewnętrzne podgrzewane
– schowek w konsoli środkowej z przodu z 2 miejscami na napoje
– sygnalizator zmęczenia kierowcy, sygnał dźwiękowy i wizualizacja na ekranie MFA,
– tapicerka siedzeń „Matera”,
– szyby elektrycznie sterowane z przodu i z tyłu,
– wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, progresywne zależne od prędkości samochodu,
- Kierownica skórzana multifunkcyjna z łopatkami zmiany biegów DSG
– zegarek analogowy w środkowej części deski rozdzielczej
-czujniki parkowania przód
- czujniki parkowania tył
- siatka w bagażniku
- dywaniki na zime gumowe i na lato materiałowe
- pełnowymiarowe koło zapasowe
- izofix
- podgrzewane fotele przednie z regulacją grzania
- wersja wykończeniowa ze stali szlachetnej szlifowanej
- nowy akumulator
- nowy zestaw tarcze TRW i klocki TRW
Być może to dla niektórych jest abstrakcją ale to auto nigdy się nie zepsuło, nigdy nie było nic robione oprócz wymiany pasa rozrządu i następna wymiana za około 80 tys km. Auto ma małe mankamenty: od jazdy na naszej wspaniałej A4 jest poobijana szyba od kamieni oraz na lakierze i zauważyłem że każdy Passat tak ma ale ja to uczciwie piszę. Delikatnie jest też pęknięty zderzak z przodu koło tablicy czego od razu nie widać ale wymaga to też uwagi, jest to absolutnie niegroźne ani nie istotne wobec całego obrazu auta i jego niskiej okazyjnej ceny. Auto sprzedaje bo chcę nowe. Przekazuje pełną historię auta wraz ze sprzedażą. Auto nie ma rys na lakierze i było tylko myte w myjniach ciśnieniowych a nie szczotkowych.
Auto można zobaczyć w Krakowie
tel; 666 336 000